Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 929
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fyfan. Har brukt en halv 7,5mg imo4regelmessig i lenger periode. Ville prøve å ta en hel for å kjenne rus og fyfan i helvette hvor svimmel og kvalm jeg ble. Hvordan oppnår dere behagel8rus.?
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Smak og behag... Jeg opplever ikke de symptomene du beskriver, og jeg tar mange flere enn deg. Jeg lover. Mange flere.
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kanskje jeg tok for lite?
"Øko-Terrorist"
Når jeg fikk det pga søvnproblemer var dosen min 7.5mg/dag, merket ikke noe til rus.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tar opptil 100-200 imovane underveis i en rus. Det er utrolig lett å miste kontroll på det og så husker man ikke noe som helst.
Vært der, gjort det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg tar opptil 100-200 imovane underveis i en rus. Det er utrolig lett å miste kontroll på det og så husker man ikke noe som helst.
Vis hele sitatet...
Er du helt tosk? Gi inntrykk og antyde til en som tar en HALV 7,5mg imovane at man må ta 100-200 imovane for rus? Det er en DØDELIG dose, for LENGE siden!
Tok to 7,5mg første gang jeg prøvde imo. Funka fjell!
Om du blir kvalm og svimmel av 7,5 mg er det vel greit å la vær.

Selv synes jeg det er noe herk å ruse seg med. For det første sliter jeg med å motstå fristelsen til å legge meg, og for det andre så husker jeg nesten ingenting av hva jeg har gjort. Vanligvis gjort skikkelig dumme ting og sendt 1000 flaue snap og sms. Pleier også å gjemme pengene mine på lure steder og få gode idèer som å barbere hele kroppen. Har tatt og like etter blitt spurt om jeg ville spille minigolf. Veldig veldig kleint å ikke ha noe koordinasjon, i dagslys foran venner og random barnefamilier.
Jeg synes imovane er ganske gøy. Blir skikkelig likegyldig og deilig-døsig. Eneste minuset er at man får massive hull i hukommelsen og at rusen varer så kort. Også har du de hallusinasjonene, da. Jeg hørte en fremmed mannsstemme som sa "ja, men da må du ta vare på henne, da!". Var alene hjemme og fikk litt noia. Og ta det rolig med alkoholen når du har spist imo, alkohol forsterker virkestoffene noe jævlig hvis jeg ikke tar helt feil. Hadde stappet i meg 5-6 stk en gang, pluss sprit. Ble fortalt at jeg hadde plapret om å kjøre sparkesykkel ned til byen. Jeg har ikke sparkesykkel. Senere ble jeg funnet gående som en zombie i byen på nattestid av ei jeg studerer med. Det var en kveld med ca. 4-5 timer jeg ikke husker en dritt av.