Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 693
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har opplevd en personlig tragedie og er veldig langt nede psykisk. Jeg har i desperasjon skaffet meg noen xanax (ikke fra lege).

Tok 3 (2mg) for en time siden, men alt jeg føler er at jeg er litt svimmel.
Absolutt ikke beroliget, og sitter fortsatt med en jævlig psykisk.

Er det sånn at xanax rett og slett ikke er noe mirakelmiddel (midlertidig), eller er det sånn at jeg har fått fake varer.

Jeg har aldri tatt benzo før. men er dette det jeg jeg får er jeg veldig skuffet. Blir jo mer beroliget av imovane innsovningstabletter enn dette.

Bruker forøvrig ssri mot depresjon om det har noe å si.
Kjipt å høre. Når jeg prøvde Rivotril første gang fikk jeg heller ikke funk men etter det funka de bra, samme med hasj første gang jeg røyka merka jeg absolutt ingenting. Det skjer med noen at enkelte lege- eller rusmidler ikke virker første gang.

Det virker kanskje usannsynlig nå, men ting kommer til å gå bedre sakte men sikkert skal du se. =)
Sist endret av Pentiax; 30. august 2018 kl. 17:12.
Det er helt jævlig å være i den situasjonen du er i nå, men for din og alle andres skyld så drukner du sorgen bare denne ene gangen. Lykke til. Det blir bedre, savnet forsvinner ikke, men det blir bedre.