Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 2525
Hei, jeg ønsker å komme i kontakt med UE miljøet i Norge å finne ut om noen er interessert, i å være med i en dokumentarserie som jeg skriver nå for tiden.
Vi er i et veldig tidlig stadiet og da er kringkastere og mulige finansiører interessert i se på en karakter.
Dvs. en Urban Explorer som vil være med foran kamera, prate om hvor interessant det er å drive med UE og hvorfor vedkommende startet med UE?
Hva kan man lære av å drive med UE, ikke bare om stedene men også om seg selv?

Jeg ser rundt på nettet at det er flere dokumentarer, men jeg vil lage noe som kanskje har et større omfang enn det jeg har sett til nå.
Jeg vil også legge vekt på at dette skal være et ordentlig og skikkelig gjennomført prosjekt, så spørsmål rundt sikkerhet og det hele med lovlighet, er noe som skal diskuteres grundig.

I første omgang ønsker vi å komme i kontakt med, å prøve å bli kjent med folk som er interessert og å lage en slags casting.
Hvis prosjektet blir finansiert og vi går inn i produksjon, blir arbeidet som legges for serien lønnet.

Jeg har laget 2 dokumentarserier her i Norge. "Glemte Helter og "Døden - en serie om livet." Den siste er ikke bare sendt i Norge, men er nå solgt i 15 land.
Søk på NRKnettTV, der kan dere se hva jeg har laget før.

Frister dette, er det bare å ta kontakt.

Mvh.

Paulo
Sist endret av Veggen; 25. november 2014 kl. 01:28.