Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 5676
Var og besøkte dette depotet tidligere i vår men hadde den gang ikke med kamera. For et par uker ble det en tur tilbake. Bestemte meg for å prøve litt nye teknikker mens jeg var der, så tok med meg HV-uniformen som normalt bare ligger og tar opp plass i skapet :-)

Et par "standard" urbex-bilder først:





Men, så begynte det jo å bli sært da. Innrykk gikk jo i og for seg greit.


Men, så begynte det jo raskt å gå til helvete:


Litt usikker på om han karen her var helt til å stole på:


Som vanlig på urbex locations så er det jo alltid noen drittsekker som har vært og knabbet og spurtet innholdet av brannslukkingsapparatene utover alt, men det var vist uansett ikke brannalarmen.


Ikke ville de åpne døra heller. Mulig de viste noe vi på utsiden ikke var klar over enda


Øøøøh, drit i de folka her...


det beste er nok bare å komme seg til helvete vekk herfra.
Kreativ "storytelling"!
Hahaha veldig bra.
Likte bildene godt, de var fine.
Og ja, jeg lo da jeg kikka gjennom
Konge! Kult med en twist
Hell rått :-)
Jo takk :-) Er jo ganske annerledes enn den typen bilder jeg normalt tar. Har aldri vært særlig flink til å ta bilder av folk, men gikk greit når det bare var meg selv jeg tok bilder av. Var i alle fall veldig moro og ikke minst spennende å komme hjem og begynne å sette bildene sammen og se om de ble slik en hadde sett for seg.
Jeg trodde først du hadde fått med deg en vennegjeng, men stusset litt over at du bare nevnte én uniform, bra jobbet.
Haha! Som veggen over skriver, trodde du var flere. Så bare gjennom bildene, uten å lese tekst først!

Morro bildelogg En fin vri
Artige bilder...
▼ ... noen måneder senere ... ▼
kult mener å ha vært der før...