Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  66 7437
Jeg satt og leste på Spillmagasinet og kom over denne linken. (http://www.nettavisen.no/spillmagasi...icle674618.ece)

Og derme lurer jeg på hva som kommer til å bli/er best?

Altså Microsoft har holdt på med "PC" systemet i 30 år mens Sony har hatt sitt PS system i 8-6 år, samt PC er et kjent system menst PS baseres på noe helt annet som er utviklet av sony.

Og xboxen er basert på PC.

Etter tallene sier mange at PS3 er/kommer til å bli bedre men jeg mener at Xbox er best pga at Microsoft vet hva de driver med det har nå også vært en del bugs i de første versjonene som kom av X360.

Og Wii skal vistnok også være bra.

ps: gleder meg til Halo 3 og Fable 2
Sist endret av MiNOx; 6. juli 2006 kl. 16:21.
er det ikke ps3 som har fått så stygge kontroller?
MiNOx's Avatar
Trådstarter
De ser sån ut

Og de falt ikke helt i smak hos meg.
Hvis dette blir en fanboy-krangel så stenger jeg tråden og banner alle involverte. Føre var vet dere
Skal knækkes
Golder's Avatar
Jeg lurer på hvordan du vil sammenligne to konsoller der det kun er en av dem som er i salg.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Finnes det fortsatt tvil om at Wii kommer til å bli rått overlegen på gameplay?

Forøvrig har Nintendo vært i businessen siden 1889. Så Microsoft med sine 30 år med oppkjøp og ripoffs kan bare pelle seg til helvete ut av spilleindustrien, slik at Rare igjen kan starte å lage Perfect Dark for Nintendo.

Edit: PS3-kontrolleren ser slik ut.
Sist endret av Kakcoo; 6. juli 2006 kl. 16:41.
Sitat av MiNOx
De ser sån ut

Og de falt ikke helt i smak hos meg.
Vis hele sitatet...
Det ser nå heller ut som en vaginal+anal dildo spør du meg...
Sitat av Kakcoo
Nintendo vært i businessen siden 1889.
Vis hele sitatet...
Det kan da vel ikke være riktig??
Nintendo har alltid hatt de beste spillene, mens ps har hatt flest, kvalitet, ikke kvantitet!
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Sitat av hedning*
Det ser nå heller ut som en vaginal+anal dildo spør du meg...
Vis hele sitatet...
Sony droppet uansett de kontrollene når massene hadde fått sagt sitt. Personlig hater jeg analogene på PS-kontrolleren. Uergonomisk til de grader.

Sitat av hedning*
Det kan da vel ikke være riktig??
Vis hele sitatet...
Du kan jo sjekke selv: http://en.wikipedia.org/wiki/Nintendo#History
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av MiNOx
Jeg satt og leste på Spillmagasinet og kom over denne linken. (http://www.nettavisen.no/spillmagasi...icle674618.ece)

Og derme lurer jeg på hva som kommer til å bli/er best?

Altså Microsoft har holdt på med "PC" systemet i 30 år mens Sony har hatt sitt PS system i 8-6 år, samt PC er et kjent system menst PS baseres på noe helt annet som er utviklet av sony.

Og xboxen er basert på PC.

Etter tallene sier mange at PS3 er/kommer til å bli bedre men jeg mener at Xbox er best pga at Microsoft vet hva de driver med det har nå også vært en del bugs i de første versjonene som kom av X360.

Og Wii skal vistnok også være bra.

ps: gleder meg til Halo 3 og Fable 2
Vis hele sitatet...
Xbox360 er PowerPC, og altså meir til felles med mac en PC. PS3 er også basert på lignande arkitektur, nemleg POWER5, i noko modifisert versjon som blir kalla Cell.

Og microsoft har ikkje holdt på med pc i 30 år. Dei har laga programvare. Veit ikkje om eg ville sammenligna det å lage DOS (som er /relativt/ enkelt å skrive) med å lage custom OS til PowerPC prosessor.

Og du nemner at MS veit kva dei driv med: Nei. Dei har laga xbox, som var dyr for dei. Sony har laga PS1, PS2 samt har lang erfaring i konsumentelektronikk. Så Sony har meir erfaring innan feltet enn MS.
MiNOx's Avatar
Trådstarter
Sitat av slashdot
Og du nemner at MS veit kva dei driv med: Nei. Dei har laga xbox, som var dyr for dei. Sony har laga PS1, PS2 samt har lang erfaring i konsumentelektronikk. Så Sony har meir erfaring innan feltet enn MS.
Vis hele sitatet...
Og dette er du bombe sikker på? jaja.. jeg TROR nå at microsoft og xbox folka vet hva de driver med.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av MiNOx
Og dette er du bombe sikker på? jaja.. jeg TROR nå at microsoft og xbox folka vet hva de driver med.
Vis hele sitatet...
Eg kan ikkje vere bombesikker på at dei ikkje veit kva dei driv med, for litt erfaring har dei fått, men det er fan så klart at sony har lenger og breiare erfaring i konsumentelektronikkbransjen (whow, langt ord, heh). MS har heller aldri vore et HW-firma, og har holdt seg (stortsett) til å lage software. Så derfor har dei langt mindre erfaring i markedet enn sony.
MiNOx's Avatar
Trådstarter
Sitat av slashdot
Eg kan ikkje vere bombesikker på at dei ikkje veit kva dei driv med, for litt erfaring har dei fått, men det er fan så klart at sony har lenger og breiare erfaring i konsumentelektronikkbransjen (whow, langt ord, heh). MS har heller aldri vore et HW-firma, og har holdt seg (stortsett) til å lage software. Så derfor har dei langt mindre erfaring i markedet enn sony.
Vis hele sitatet...

Om det du sier stemmer så er jeg enig med deg.

Men alt hva som er best av dem går vel i smak og behag.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av MiNOx
Om det du sier stemmer så er jeg enig med deg.

Men alt hva som er best av dem går vel i smak og behag.
Vis hele sitatet...
Det eg seier stemmer. Det kan du enkelt sjekke heime. Kor mange sony-produkt har du vs. kor mange MS elektronikk-produkt har du Eller lese wikipedia.

Det som til sjuande og sist har noko å sei er ikkje konsollet, men spela. Kva spel finst, er dei del av serie (T.d flaut PS2 på Final Fantasy), er det spel /alle/ må ha etc etc. Det er med andre ord utvalet i spel som bør avgjere kva konsoll du kjøper, ikkje kva for eit som er det beste reint teknisk.
MiNOx's Avatar
Trådstarter
Sant sant.. Xbox 360 pga. Halo 3, btw jeg sjekket litt opplysninger etc. og PS2 har de høyeste tallene (og tellene lyver ikke) men i følge http://www.dfcint.com/game_article/june06article.html så ligger PS3 lavt nede.

Men det går til smak og behag om spill etc. hva er vitsen men en 64 bit cpu om du kun har Pacman.
jeg har hørt at ps3 kommer til å komme opp i 5-6000 kr.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
PS3 er ikkje komt enda. Spekulasjoner om pris og ytelse blir nettopp det: spekulasjoner. Mitt tips: Viss du er usikker på kva konsoll du skal ha, vent til PS3 er komt og sammenlign dei!
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Hvis det blir noe xbox 360 media center så er det rimelig klart hvilken konsoll som er best
Sitat av Zpeef
Hvis det blir noe xbox 360 media center så er det rimelig klart hvilken konsoll som er best
Vis hele sitatet...
du har jo allerede innebygd i windows media center støtte i xbox 360. kjører allerede alle filmene og musikk samlinga mi via media center på xbox 360 min
MiNOx's Avatar
Trådstarter
ja, noen som har chipet Xbox?
Da vet du at det er masse muligheter så bare vente til en sikkelig chip kommer til 360ien.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av MiNOx
ja, noen som har chipet Xbox?
Da vet du at det er masse muligheter så bare vente til en sikkelig chip kommer til 360ien.
Vis hele sitatet...
Xbox != xbox360. Kor lett det er å chippe 360 er det få som veit enda, men det blir jobba med saka...
MiNOx's Avatar
Trådstarter
Sitat av slashdot
Xbox != xbox360. Kor lett det er å chippe 360 er det få som veit enda, men det blir jobba med saka...
Vis hele sitatet...

Ja de holder på å lage chiper.

Og microsofts "You cant hack the 360" kan ta seg en bolle.

Her har du et par linker om "Xbox 360 chip"
http://www.itavisen.no/php/art.php?id=284787
http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=28537
http://www.xbox-scene.com/

Jeg vil legge til at med chip så kan du legge in hjemmelagd program vare dvs UENDELIGE muligheter.

Alle som har en chipa Xbox vet hva jeg snakker om.
Du kan f.eks. kjøre en vær linux distro på xhipa xbox.
Sitat av pyrotechnichian
jeg har hørt at ps3 kommer til å komme opp i 5-6000 kr.
Vis hele sitatet...
En fugl fortalte meg at den kommer til å koste rundt 5000 og da selges den med et tap på 2000. Tapet skal Sony ta igjen på onlinespill.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitat av slashdot
Xbox != xbox360. Kor lett det er å chippe 360 er det få som veit enda, men det blir jobba med saka...
Vis hele sitatet...
Fra første 360en kom på markede så har det vert kansje 50 artikkler på xbox hacker steder og nå har det komt like mange på en mnd så de nermer seg kansje snart mål . Får ivertfall håpe på det.

Det jeg lurer på er nintendo og sony sitt svar på "live" funksjonene til xbox. På den biten har Microsoft vert best hittil men tviler på det blir noe monopol, håper ivertfall ikke det.

"Skal vi ikke ta å leie en film på 1080i på xbox'n 'a via media center" Utrolig mange funksjoner man har men microsoft legger såklart mye vekt på å tjene penger på det! M$

"Emne: Hva er best? Xbox 360 eller PS3". Bare fordi de skal ha bedre grafikk en nintendo?, hva med gameplay? . Jeg vil spille ny mario! ;D
PS3en kommer til koste i overkant av 5000kr uten moms og spillene er ikke helt avklart enda men det er regnet med at de blir å ligge på litt over 600kr uten moms. PS3en blir nok sinnsykt bra ja, men også deretter pris. De gikk tilbake på sin orginale kontrolldesign til kontroller som ligner på de gamle, bare trådløse og med en begrenset motion sensor (begrenset sammenlignet med wii sin). Etter min mening er de veldig uergonomiske, men jeg vet mange liker dem pga at de er vant med dem.

Og sie at Microsoft bare er ute etter penger er latterlig. Såklart er de ute etter å tjene penger, tror du de gikk inn i konsollmarkedet bare for morros skyld? De er akkurat like mye ute etter å tjene penger som alle andre firmaer. Firmaer er i bunn og grunn styrt av investorene sine og investorene er ute etter å tjene penger siden de trossalt har investert en god del i firmaet, slik fungerer det med ALLE store firmaer og det er latterlig å påstå noe annet.

Også husk at Microsoft selger xbox360en med stooore tap akkurat som de gjorde med xboxen. vær glad for det.

Jeg tror at Wii kommer til å gjøre det veldig veldig bra, både spillmessig og kommersielt. PS3 kan gjøre det bra hvis de setter ned prisen KRAFTIG, men problemet er at siden de har valgt å bruke en så ny ting som blueray så koster den et tonn å produsere. Det er grunnen til at Nintendo venter til neste generasjon får implentere hddvd/blueray og det virker definitivt som et smart valg hvis man ser på prisen.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av nan
PS3en kommer til koste i overkant av 5000kr uten moms og spillene er ikke helt avklart enda men det er regnet med at de blir å ligge på litt over 600kr uten moms.
Vis hele sitatet...
Kan du hoste opp ei nokon lunde truverdig kilde på den prisen?
MiNOx's Avatar
Trådstarter
Ja det spør jeg også om.

Leste på nettavisen at microsoft taper rundt 1000Kr på Xboxen tror ikke PS3 Trekker det så lang.
Værtfall om du samenligner tallene og hva de inneholder for å så sammenlinge den anntatte prisen.
Sony tar ingen sjangser.

På Gamer.no står det at den vil ligge på rundt 500-600 euro jeg regner med at du kan matte.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av MiNOx
Ja det spør jeg også om.

Leste på nettavisen at microsoft taper rundt 1000Kr på Xboxen tror ikke PS3 Trekker det så lang.
Værtfall om du samenligner tallene og hva de inneholder for å så sammenlinge den anntatte prisen.
Sony tar ingen sjangser.
Vis hele sitatet...
*sukk* Ingen veit kva MS betaler for komponenter. Dei kan ha vore med på å betale for utviklinga av dei, og dei kan få ekstreme rabatter sidan dei kjøper inn i stort. Dei betaler neppe fullpris. Derfor blir slike reknestykker om pris på xbox360 vs reell pris bare kvalifisert gjetning. Ta det med ei god klype salt. Tapet er der nok, men kor mykje veit ingen andre enn MS, og dei har ikkje interesse av å offentleggjere det.
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Sitat av Psych|Com
du har jo allerede innebygd i windows media center støtte i xbox 360. kjører allerede alle filmene og musikk samlinga mi via media center på xbox 360 min
Vis hele sitatet...
Blir filmene konvertert "live" eller sitter du og konverterer filmene manuelt?

Blir nok ikke aktuelt enda siden jeg bare bruker xbmc.
blir konvertert live med transcoder
Sitat av MiNOx
Ja de holder på å lage chiper.

Og microsofts "You cant hack the 360" kan ta seg en bolle.

Her har du et par linker om "Xbox 360 chip"
http://www.itavisen.no/php/art.php?id=284787
http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=28537
http://www.xbox-scene.com/

Jeg vil legge til at med chip så kan du legge in hjemmelagd program vare dvs UENDELIGE muligheter.

Alle som har en chipa Xbox vet hva jeg snakker om.
Du kan f.eks. kjøre en vær linux distro på xhipa xbox.
Vis hele sitatet...
Du er klar over at de artiklene du linker til her er veldig gamle, og at det i følge dem skulle ha vært en chip på markedet for et halvt år siden eller så? Med andre ord, kanskje det ikke var på langt nær så lett som de trodde?

Før eller siden vil nok noen klare å mekke en chip også, men foreløpig kommer man jo ganske bra på vei med ny firmware til dvd-spilleren.
Sitat av slashdot
Kan du hoste opp ei nokon lunde truverdig kilde på den prisen?
Vis hele sitatet...
Kaz Hirai sa så fint på E3 at den kom til å koste 599 USD, så det er bare til å gå ut i fra det. Personlig tror jeg den havner på den 5999 eller mer. Den er så dyr pga av blu-ray og et idiotisk antall prosessorer. Wii for meg er den store vinneren. De har vært så smarte å trosse alle som whiner om at grafikk er det viktigste og fokusert på spillbarhet og innovativitet. Samme som med DSen. Noen spill, feks metroid prime hunters, ser egentlig ikke ut i forhold til dagens standar men det er ufattelig kult! Folk som er ute etter Buzz, Fifa 2435 og Singstar NorskJoik for holde seg til PS3. Jeg sier ikke at PS3 kommer til å suge, tvert om, det blir en rå maskin. Men personlig blir det Wii60 på meg og så får vi se på PS3 når mgs4 kommer.
Sist endret av NinjaSverre; 7. juli 2006 kl. 14:12.
Sitat av slashdot
PS3 er ikkje komt enda. Spekulasjoner om pris og ytelse blir nettopp det: spekulasjoner. Mitt tips: Viss du er usikker på kva konsoll du skal ha, vent til PS3 er komt og sammenlign dei!
Vis hele sitatet...
Pris er ikke spekulasjoner. Dato og pris er vel det sikreste Sony har sluppet rundt konsollen... Konsollen vil koste henholdsvis €499 og $599 som tilsvarer 3967 og 4762 kroner.

En pris som bl.a. Ubisoft-sjef Yves Guillemot mener er for høy...

Sitat av nan
PS3en kommer til koste i overkant av 5000kr uten moms og spillene er ikke helt avklart enda men det er regnet med at de blir å ligge på litt over 600kr uten moms. PS3en blir nok sinnsykt bra ja, men også deretter pris. De gikk tilbake på sin orginale kontrolldesign til kontroller som ligner på de gamle, bare trådløse og med en begrenset motion sensor (begrenset sammenlignet med wii sin). Etter min mening er de veldig uergonomiske, men jeg vet mange liker dem pga at de er vant med dem.
Vis hele sitatet...
Kan stemme godt det. Maskinen blir regionfri, så mye taler for dyrere spill i US og kanskje litt billigere i Norge. Sjef for Sony i USA, Kaz Hirai, ønsker billigst mulig spill (les mer). Skjer dette betyr det at spillene må få en jevnere prisstruktur for å slippe unna alt for stor eksport og import mellom kontinentene.
Sitat av NinjaSverre
Kaz Hirai sa så fint på E3 at den kom til å koste 599 USD, så det er bare til å gå ut i fra det. Personlig tror jeg den havner på den 5999 eller mer. Den er så dyr pga av blu-ray og et idiotisk antall prosessorer. Wii for meg er den store vinneren. De har vært så smarte å trosse alle som whiner om at grafikk er det viktigste og fokusert på spillbarhet og innovativitet. Samme som med DSen. []Noen spill, feks metroid prime hunters, ser egentlig ikke ut i forhold til dagens standar men det er ufattelig kult![/b] Folk som er ute etter Buzz, Fifa 2435 og Singstar NorskJoik for holde seg til PS3. Jeg sier ikke at PS3 kommer til å suge, tvert om, det blir en rå maskin. Men personlig blir det Wii60 på meg og så får vi se på PS3 når mgs4 kommer.
Vis hele sitatet...
Ok, hva er dagens standard? Jeg synes den grafikken er veldig fin for å være håndholdt. Det er noe av den beste grafikken som noen gang har værdt på en håndholdt maskin, om du ser bort ifra PSP, som kom en stund etter, og samtidig har mye bedre hardware under panseret.
trash: den "billige" versjonen kommer aller mest sannsynlig ikke til norge da, bare den dyre.
Sitat av nan
trash: den "billige" versjonen kommer aller mest sannsynlig ikke til norge da, bare den dyre.
Vis hele sitatet...
nan: Nok en gang baserer du deg på spekulasjoner. Vet utmerket godt hva Sony har sagt offisielt, men det stemmer at flere markedsanalytikere har antydet noe slik, ja. Er videre neppe umulig at kun den beste utgaven kommer til Norge, men dette har ingen bekreftet.
play station 3 har ikke fått nye kontroller... de beholder dualshock3 kontrollene.. faen meg sugent... microsoft lagde helt nytt design og knapper osv osv.. det er jo digg... + at ps3 ser helt forjævlig ut[deisign] Xbox 4 life<3
Sitat av Dj:MaKaVeLi
play station 3 har ikke fått nye kontroller... de beholder dualshock3 kontrollene.. faen meg sugent... microsoft lagde helt nytt design og knapper osv osv.. det er jo digg... + at ps3 ser helt forjævlig ut[deisign] Xbox 4 life<3
Vis hele sitatet...
Refererer til ivioyner på første side: fanboy = stenging

Sony skal i alle fall ha at de ikke kan kalle noe som helst dualshock, da denne funksjonen er borte og patentert av Microsoft.
makavelli: Helt enig med trash, fanboying er ikke nødvendig i det hele tatt.


Trash: Sony har faktisk sagt selv at den billige versjonen ikke kommer til den britiske markedet og det som gjelder på det britiske markedet gjelder i 99% av tilfellene for resten av europa, inkludert Norge så selv om de ikke har nevnt Norge spesifikt har man ingen grunn til å tro noe annet.

Og når du gjelder dualshock så regner jeg med du mener rumble? Mulig det er patentert av microsofot eller noe sånt med Nintendo bruker nå det i sin kontrollere enda.
Sitat av nan
Trash: Sony har faktisk sagt selv at den billige versjonen ikke kommer til den britiske markedet og det som gjelder på det britiske markedet gjelder i 99% av tilfellene for resten av europa, inkludert Norge så selv om de ikke har nevnt Norge spesifikt har man ingen grunn til å tro noe annet.

Og når du gjelder dualshock så regner jeg med du mener rumble? Mulig det er patentert av microsofot eller noe sånt med Nintendo bruker nå det i sin kontrollere enda.
Vis hele sitatet...
Nei, nei, nei, nan! Sony har aldri gått ut med dette offentlig. Har selv snakket med markedssjef for SCEE i Europa, og fått bekreftet at Sony aldri har gått ut med et endelig bekreftelse, men forskjellige ryktenettsteder (bl.a. Spong) mener å ha dekning for disse påstandene

Henviser videre til denne artikkelen.
Sier for min del at Nintendo har ofte, om ikke alltid, vært en pioner innenfor konsollbransjen, og revolusjonert spill og gameplay. Jeg for min del synes at Wii ser mest spennende ut.
playstation3 banker Xbox 360......selv om playstation 3 veier 7 KG!!!:O og har de samme dritt kjedelige spakene...
-Og i tillegg er dyr som fy.
Sitat av pyrogutt
playstation3 banker Xbox 360......selv om playstation 3 veier 7 KG!!!:O og har de samme dritt kjedelige spakene...
Vis hele sitatet...
Og vi gjentar nok en gang at moderatorene har påpekt at fanboy = utestengelse . PS3 har forøvrig total salgsvekt på 5 kg. (Ser i dette tilfellet bort fra at du er i besittelse av en tidsmaskin, som avslører hvordan det gikk med generasjonen).

Sier ikke at PS3 ikke kan vinne, men ting er så utrolig jevnt at det er umulig å spå utfallet av generasjonen. Små faktorer kan avgjøre hva som skjer, og disse faktorene vil ikke være besvart før i 2007-2008. Tiden vil vise =)
Noen vinner av nestegenerasjons reset ser du ikke før 2009 tror jeg. Da bør begge maskinene ha rikelig med AAA titler som kan definere maskinen. Og til Ost2k, jeg er enig. spillet ser meget bra ut til å være en håndhåldt tittel. Men husk mange sammenligner det med konsoller. Dem med det. Og det blir ikke den med flottest grafikk som vinner, du ser jo selv at PS2 som er svakere enn en XBOX lederer markedet i dag så det er opp til spillene. Så langt har PS3 kun franchiser å peke til. Jeg tror markedet hungrer etter noe oppfinnsomt.
Sitat av pyrogutt
playstation3 banker Xbox 360......selv om playstation 3 veier 7 KG!!!:O og har de samme dritt kjedelige spakene...
Vis hele sitatet...

...og gjerne en begrunnelse på hvorfor den banker 360?

Det blir dumt si at den ene er bedre enn den andre, når den ene ikke har kommet ut enda, og du ikke har prøvd den! Dessuten, enten er du en ps-spillfan, eller en ms-spillfan, simple as that. Og jeg tror nok at wii vil få flest stemmer, med tanke på spillbarhet, innovasjon og de rette spillene!
Trash: talk for linken til artikkelen var ikke klar over det. Men det står jo også i artikkelen at sony ikke kommentere at den lille versjonen ikke kommer i europa? merkelig at de ikke kommenterte det når de først skulle avkrefte rykter.

Ninjasverre: Jeg tror nok man vil kunne se hvordan det går raskere enn det.. gjerne så tidlig som halveis ut i 2007. I 2009 er det jo bare et par år til neste år generasjons konsoller.
nan: Jeg er ikke uenig, men husk at det tar lang tid å utvikle nestegenerasjons spill. Utviklere ser for seg over fem år for å produsere et skikkelig nestegenerasjons spill. Spill som kommer hallveis i 2007 er de første spillene som er gjennomførte. Tror nok vi har mye i vente fra denne generasjonen.
▼ ... noen uker senere ... ▼
jeg tror PlayStation 3 blir mye bedre. Men den kommer jo lenge etter Xbox 360 så det er jo ikke så veldig rart. Har også hørt om en hook up mellom PSP og PS3 når den tid kommer
▼ ... over en uke senere ... ▼
vel jeg kjenner det på gikta...jeg er ingen xbox fan...men tviler på at jeg kjøper noen jeg har jo en pc! det holder for meg