Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 332
Som tittelen sier, er dette en dum ide? Det vil være ca 6 timer mellom inntak av stoffene
Hva er formålet? Hvis du skal sitte i sofaen så går det nok greit.
Trådstarter
Sitte i sofaen og kope ja

Hva er en bra begynnerdose?
Sist endret av booboo; 3 uker siden kl. 16:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
30 ml. Gi det så en times tid og se om du trenger mer. Blir fort kvalm hvis du tar for mye med en gang. Hvis du ikke har erfaring med opiater fra før råder jeg deg sterkt til å la være. Det er nesten heroin de greiene der.
Sist endret av FriFugl; 3 uker siden kl. 16:44.
Hei, hvordan er ksalol for tiden? Jeg inntok nettop 1 for 10 minutt siden. Batch nr 67403, dato: 102026.
Trådstarter
Har litt erfaring med oxy men det er noen år siden nå
Sitat av FriFugl Vis innlegg
30 ml. Gi det så en times tid og se om du trenger mer. Blir fort kvalm hvis du tar for mye med en gang. Hvis du ikke har erfaring med opiater fra før råder jeg deg sterkt til å la være. Det er nesten heroin de greiene der.
Vis hele sitatet...
30 ml? Dolcontin er depotpiller med virkestoffet morfin, måles i MG ikke ml. Dolcontin depottabletter kommer i styrkene 5,10,30,60,100,200mg.


Dolcontin funker ved å slippe ut litt og litt virkestoff som gjør at dem varer i 12 timer.


Hurtigvirkende morfin varer i 4 timer.



Poenget, morfin har biotilgjengelighet på 30% oralt. Så skal dette svelges trenger man nok en dose med 120mg for å oppnå rus, og om du moser dolcontinene for å gjøre dem hurtigvirkende vil nok 30mg være en minstedose for å oppnå mild eufori, mens 60mg er optimalt. Dette er induviduelt, og avhenger av toleranse, men uten toleranse funker de dosene for meg og fleste andre jeg kjenner som har erfaring med morfin.



Biotilgjengelighet er 10% ved sniffing, 30% ved oralt inntak, 55% ved røyking (kan ikke røyke morfinsulfat, så må gjøres om til freebase for at det skal være mulig), 95-100% ved intravenøst, og 70% rektalt.



Intravenøst og rektalt er best, men for mange (inkl megselv) er de to uaktuelt.



Xanor forsterker opiater, så anbefaler å starte med 30mg også øke dosen til 60 om du føler for det. Men hold det til 60mg maks siden du har alprazolam i blodet. Du kan fort bli ganske dårlig om dosen ikke er «perfekt», og ikke forvent en så alt for god rus.
Av en eller annen grunn dukket svaret mitt opp i en annen tråd. Det har skjedd en gang før også. Dette ble postet i cosylan tråden.
Sist endret av FriFugl; 3 uker siden kl. 18:14.