Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 975
hvordan er disse i combo med valium,lyrica,apodorm,ketorax? noen jeg ikke burde mixe eller bare ta en cocktail? har ikke tatt phenibut før idag. 2k mg sålangt.... ingen av de andre,tho.
Tror ikke du burde mikse 2000mg Phenibut med downers og / eller lyrica.
Phenibut kan være scary stuff, vis ytterst forsiktighet. Du har blitt advart.
Sist endret av SpiritLion; 29. januar 2018 kl. 16:45.
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er iallefall helt sinnsykt i kombinasjon med Tramadol. Har aldri funnet en så god potensiator ever.

Har prøvd phenibut og rivo, og det er også helt villt. Det fjerner absolutt alt av angst, jeg kunne rana en bank på direktesendt tv uten å bli nervøs. Men dagene derpå fikk jeg en "klemmende" følelse i brystet som var veldig ubehagelig. Hjalp å trene.
2cb
Trådstarter
5 1
ok, thanks for advise. så det er ikke vits ta mere en 2000mg, som førstegang? er fin i formen vertfall.


og til du anyonyme som sier tramadol er heaven, ketorax er en del mere potent, så burde jo funke.
men siden spiritlion sier det ikke burde kombineres med downers, så litt skeptisk. har 90 kaplser på 250mg.
skal ikke bruke mere en max 1 uke tror jeg. har hørt de er sykt vanedannende,etc.....
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
2g er lungt det, men jeg tror ikke det er så veldig farlig å ta mer.
Greia med Phenibut er at det funker ikke å bruke det hele tida, da mister du veldig mye av magien. Hvis du først har tatt 2g og har tenkt å sitte oppe en stund, så er det like greit å gønne på med litt mer. Bare ta det litt rolig med alkohol og andre ting.

Rundt 4-5 g merker jeg at jeg lever meg skikkelig inn i musikken. Har aldri hatt så gode musikkopplevelser som på Phenibut, det tar helt av.