Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2022 827091
blue ghost? noen som har testa dem,, dem ser ut som spøkelse ca, ikke runde piller,
testa noen ghost som var svart/blå i fargen noen måneder tilbake, var sinnsykt bra tror det ligger endel av disse på pillreports
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har du prøvd dem (rød 2014)? Finner ingenting om dem på pillreports eller noe...
Sist endret av igorgorbunov; 3. februar 2015 kl. 23:10.
Sitat av igorgorbunov Vis innlegg
Har du prøvd dem (rød 2014)? Finner ingenting om dem på pillreports eller noe...
Vis hele sitatet...
Prøvde disse i helgen, kjøpte 4 stk.2 til meg og to til en kompis, starta forsiktig for jeg var noe tvilsomme til disse da jeg hadde mine mistanker om at disse kunne være det samme som superman pillene. Vi var ganske fulle når vi tok de men drakk ikke mens vi tok de. Tok en halv hver å kompisen min merket effekten etter ca 40 min. Jeg gikk nesten en time før jeg merka noe og merka med en gang at her var det lite mdma. Den første halvtimen var noe spesiell å følte meg trippa, token halv til og meg og kompisen min satt å hadde gode samtaler men samtdig trippa vi som faen, begynte å se og føle ting som ikke var i rommet. Hadde og en følelse av at kroppen var sykt varm og at temperaturen steg og falt flere ganger.

Huske jeg skulle ta et glass med vann som var på bordet og følte hånden min allerede holdt rundt glasset før jeg fysisk fikk tak i det. Kompisen min trodde han så vinduskarmen var våt og råtnet mens han så på den. Så disse 2014 pillene er sykt trippy. Neste kveld prøvde jeg en til. Fikk en liten peak før jeg ble faen så sløv før jeg gikk hjem å la meg.
Sist endret av fepe123; 4. februar 2015 kl. 01:11.
Hva tror du det kan være? Pma, Mda?
Er ikke sikker, har ikke hatt noen spesielle opplevelser med pma før. Det som har vært å få tak i området her har som regel inneholdt greit med mdma, eneste som har minnet om disse er de grønne spøkelsene som floret rundt her en stund. Så har ikke noe bra svar på dette selv.
Hei, har vært så heldig/uheldig å fått henda i noen blåe transformers knips. Trodde de skulle inne holde MDMA, men fikk senere vite at de inneholdt BK-2cb visst nok, å at man kan regne med å trippe rundt 12-18 timer. Noen som har erfaring med den slags? Har tatt 2cb før, så vet åssen det er, men er det noe annerledes når det er pilleform?
Kast de i do
Sitat av 420blzeit Vis innlegg
Kast de i do
Vis hele sitatet...
Hvorfor? har du prøvd de?
▼ ... over en uke senere ... ▼
God morgen folkens!

Kompis av meg har kommet over "grønne Rolex", og lurer på om noen har erfaring med disse.
Ser på nettet at en hel skokk med britiske ungdommer har dødd av PMA/PMMA - forgiftning etter å ha spist disse. Det som gjør meg litt usikker er at de pillene folk har dødd av har delestrek og "trademark R'en" printet tydelig på seg. Det har derimot ikke pillene til kompisen min.

Jeg kommer til å holde meg unna uansett, men interessert i om noen faktisk har testet disse eller sitter på kunnskap utover at de kan være farlige.
'Takk for innspill!
Var en advarsel på Freak for +/- en liten mnd siden. Husker dog ikke helt hvilke stamps det var snakk om, men veldig sikker på at det var X i pilleform. Men dette er det helt sikkert ander enn meg som husker bedre.

Har du mulighet til å oppgi om det er i nord, sør, øst eller vest du har kommer borti disse?
Sitat av random12345677 Vis innlegg
Var en advarsel på Freak for +/- en liten mnd siden. Husker dog ikke helt hvilke stamps det var snakk om, men veldig sikker på at det var X i pilleform. Men dette er det helt sikkert ander enn meg som husker bedre.

Har du mulighet til å oppgi om det er i nord, sør, øst eller vest du har kommer borti disse?
Vis hele sitatet...
Pillene det var snakk om var røde supermann piller, som inneholdt PMMA.
Men du kan ikke vite hva som er i en pille med mindre du bruker eztest, eller lignende produkter.

Hvem som helst kan presse piller med diverse logoer, siden en pillepresse, med diverse stempel koster bare et par tusen.
Det var snakk om rosa supermann, de skulle vist inneholde pmma og folk har dødd av de her i Scandinavian.

Om kompisen din holder til i oslo så kan han stikke på happy price og kjøpe et ez-test kit, det burde egentlig alle som kjøper xtc piller.
Noen som har noe info om grønne xbox?
Kan det være disse? Link til pill report
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har kommet over gule warner bros, noen som har kjennskap til disse?
De er i trøndelag
kom noe av røde ladybugs å gule ups, noen som har testet disse?
gule ups er good! Rein mdma. Stor spread da. 140-270 mg eller noe sånn, så hver forsiktig. De jeg tok inneholdt rundt 220 mg mdma
Digital nomade
trippy's Avatar
Jeg antar at alle disse tre er darknet piller hvis de ser profesjonelt pressa ut, hørte noen hviske om noen gode UPS for litt siden. Men ikke stapp noe inn i kroppen uten å teste de! Umulig å vite om det er samma batchen det er snakk om! Kjøp test-kit, koster en slikk og ingenting!

edit: Leif
Sist endret av trippy; 5. mars 2015 kl. 01:04.
Sitat av Üknow Vis innlegg
kom noe av røde ladybugs å gule ups, noen som har testet disse?
Vis hele sitatet...
Mulig de samme som oransje ladybugs? Kommer vel litt ann på øyet som skjer.
Isåfall gode og sterke; rene, men kommer på veldig treigt og har en tendens til å bli kraftig couch-locked av de. Gode sofapiller.

Edit: OOOPS Glemte helt at jeg ikke hadde disse i norge!
Sist endret av Lyra; 5. mars 2015 kl. 22:35.
▼ ... over en uke senere ... ▼
noen som har prøvd oransje/rosa stjerner runde vanlige med veldig tydelig stempel, evt hva de kanskje inneholder? krysser fingrene for masse mdma hihi
Noen som vet hva slags merker det er som sirkulerer i Tønsberg atm?
Litt utenfor Trondheim fikk vi nylig servert noen helt nydelige grønne granater. Skal kjøpe flere i dag.http://40.media.tumblr.com/819b0b1b99451dde44665fae064fbd86/tumblr_nlbsagtmGm1unyzdgo1_500.jpg
erfaringer med grønne playboy med bowtie?
Sitat av stoner95 Vis innlegg
Litt utenfor Trondheim fikk vi nylig servert noen helt nydelige grønne granater. Skal kjøpe flere i dag.http://40.media.tumblr.com/819b0b1b99451dde44665fae064fbd86/tumblr_nlbsagtmGm1unyzdgo1_500.jpg
Vis hele sitatet...
Støtter opp under det, kan veldig, veldig, veldig varmt anbefale disse!
Rundt 180mg MDMA.
Sitat av narayan Vis innlegg
noen som har prøvd oransje/rosa stjerner runde vanlige med veldig tydelig stempel, evt hva de kanskje inneholder? krysser fingrene for masse mdma hihi
Vis hele sitatet...
Jeg har prøvd noen sånne. Litt dårlig farge på dem?
Er ikke sikkert det er samme, men de jeg prøvde var definitivt ikke mdma, var noe dritt..
Noen som vet noe om gule supermann fra Bergensområdet?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som har prøvd de gråbrune heisenberg pillene?
Valgfri brukertittel
KingofSpades's Avatar
52 8
Sitat av DotEXE Vis innlegg
erfaringer med grønne playboy med bowtie?
Vis hele sitatet...
De er fantastiske. Jeg har god informasjon om at de inneholder for det meste MDA, men også muligens amfetamin og koffein. Savner de pillene der

Noen som vet hva som er oppi de røde 2014 pillene?
Prøvde en Rød UPS på the villa for noen helger tilbake...times tid før den begynte å funke, pluss veldig lang comeup..(Hardpressa) Men når jeg først kom på topp var det ganske heavy. Hadde halliser jeg ikke har hatt lignende på store doser rein mdma.
Sist endret av tommern91; 14. april 2015 kl. 17:39.
Tommern: Har du testa disse upséne. Såvidt jeg vet inneholder de 2cb =)
Noen som vet hvilke knips som er pålitelige i Osloområdet for tiden? Tester selvfølgelig med kit, men greit å vite litt hva man kan gå for
Sitat av Tidspress Vis innlegg
Tommern: Har du testa disse upséne. Såvidt jeg vet inneholder de 2cb =)
Vis hele sitatet...
Røde UPS inneholder 189-211mg MDMA.
Noen som vet noe om gule (?) gresskar fra Bergensområdet? En rimelig svær kompis av meg ble visst helt koko av to stykker, kjenner det frister å prøve selv. ^^
Noen som har erfaring med røde piller med en logo som ligner ett timeglass eller en A? fyldig rødfarge.
Valgfri brukertittel
KingofSpades's Avatar
52 8
Røde/rosa piller i Stavanger området med logo 2014 på en side og en strek på den andre. Har desverre ikke bilder, skal prøve å ta en så snart jeg kan. Disse pillene er ganske sterke, kjenner en som ble bevisstløs etter å ha tatt 3 stykk og lå på sykehuset i flere døgn. Har opplevd at noen blir helt saiko fra bare 1 pille. Jeg og noen kompisser har mistanker om at det er noe psykedelisk i pillene, for det er veldig lett å få sterke visuals. Er det noen som vet noe mer om de?
Hvilken testkit er det folk benytter og anbefaler egentlig?
Kingofspades: de har meth i seg og lite mdma, ikke til å anbefales..
Digital nomade
trippy's Avatar
Sitat av Raymond Vis innlegg
Hvilken testkit er det folk benytter og anbefaler egentlig?
Vis hele sitatet...
Kan fort lønne seg å kjøpe litt store kvanta på amazon f.eks. av disse:
Ehrlich
Mandelin
Marquis
Mecke

Kjøp en av hver så er det bare å teste i vei!
har spist mange av de røde 2014 i stavanger område. Hørte rykter om 200 mg mdma i dem. Syns de fynka akkuratt som de skulle ��
Sitat av sivjensen Vis innlegg
har spist mange av de røde 2014 i stavanger område. Hørte rykter om 200 mg mdma i dem. Syns de fynka akkuratt som de skulle ��
Vis hele sitatet...
Er du kjent med effekten av emma?, for min del så var disse langt mer psykedelisk. Empatien som jeg pleier å få av MDMA var ikke tilstede i det hele tatt, men de "funket" -ja.
Hei, noen som har testet disse? logoen er en L inni en V
http://s16.postimg.org/6me08kp4l/LVE.jpg
Valgfri brukertittel
KingofSpades's Avatar
52 8
Har fått høre at de røde 2014 i Stavanger inneholder enten 2C-P eller 2C-C sammen med MDMA
Noen som har erfaringer med Chupa Chups som sirkulerer i Oslo?
Kjenner noen til "snapchat" som kommer fra norwegiancom? lest mye at det er bare bath salt..
[CENTER][COLOR="Red"]ADVARSEL[/COLOR][/CENTER]

[COLOR="Black"]I Oslo-området er det en Esctacy som heter Chupa Chips. Disse er rød rosa farget. Bortkastet penger. Kompisen min måtte ta 5 for å bli tura! Styr unna![/COLOR]
Sitat av hostilis Vis innlegg
Hei, noen som har testet disse? logoen er en L inni en V
http://s16.postimg.org/6me08kp4l/LVE.jpg
Vis hele sitatet...
Er på 2 av disse nå og smilebondet er på max, : )himmelsk <3 <3 <3
Sitat av keppah Vis innlegg
Kjenner noen til "snapchat" som kommer fra norwegiancom? lest mye at det er bare bath salt..
Vis hele sitatet...
Hva med heisenbergene? Ble helt sprengt av dem..
Er det forresten noen andre her som har prøvd de?
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Hva med heisenbergene? Ble helt sprengt av dem..
Vis hele sitatet...
Hvordan sprengt? Følte du at det var noe annet enn mdma i dem? Eller bare "mye" mdma. Tenkte å candyflippe med dem, men har ikke testet de enda.