Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2123
Hei.

La oss si man har en viss mengde xanor i pulverform - rent virkestoff IKKE knuste tabletter. Hvordan skal man greie å ha i seg dette uten å gå helt på trynet? Har ikke vekt som måler på milligrammet.

Mvh
Nei da har du et problem. Skaff deg milligramsvekt du. Ville ikke tatt sjansen på å målt opp ren Xanor på øyemål.

Men er du desperat kan du jo forsåvidt prøve deg fram med en dose på størrelse med et knappenålshode og se hvordan formen blir.
Sist endret av Dimergon; 1. oktober 2013 kl. 18:26.
Det har jeg også lurt på.. det er jo faen meg så latterlig potent, er jo bevisstløs bare man går litt for nært
Man kan vel kanskje blande det ut i flasker med vann/ en eller annen drikke. vei opp det minste din vekt kan veie opp, og bland det. for eksempel 10 eller 20mg per liter væske, slik at 1 dl blir en dose av ønsket styrke.
fraråder ts og blande det ut i vann i og med at alprazolam i rent pulver ikke er vannløselig. beste måten er og bruke 95,6% sprit og blande ut for eksempel 100mg med alprazolam pulver med 100ml sprit, da vil du få 1mg pr ml.
Sitat av Youngstrix Vis innlegg
fraråder ts og blande det ut i vann i og med at alprazolam i rent pulver ikke er vannløselig. beste måten er og bruke 95,6% sprit og blande ut for eksempel 100mg med alprazolam pulver med 100ml sprit, da vil du få 1mg pr ml.
Vis hele sitatet...
Tenkte for såvidt på det. Bra med alkohol, men 1ml alkohol per 1mg alprazolam er altså nok til å fullstendig løse det opp? Bør vel gjerne ha en dråpeteller på det målet.
Funker det med 60%?

Hvor får jeg kjøpt dråpeteller? Apoteket?
Du må bruke propylenglykol, apoteket kan bestille inn flasker på 1l til deg. Ønsker deg lykke til fremover.
Om apoteket ikke har dråpeteller så kan du bruke 0,5 eller 1 ml sprøyte istedet.
Sist endret av Knarq; 1. oktober 2013 kl. 20:45.
Og om man går på videregående, så finner man sikkert dråpetellere der.
Har ikke førerkort så kommer meg ikke særlig mange steder...

http://www.apotek1.no/produkter/stor...a-50ml-888347p

Ingredienser:



Propylenglykol Vann Aroma

Kan det funke? hehe
Sitat av 3rdPersonShootR Vis innlegg
Har ikke førerkort så kommer meg ikke særlig mange steder...

http://www.apotek1.no/produkter/stor...a-50ml-888347p

Ingredienser:



Propylenglykol Vann Aroma

Kan det funke? hehe
Vis hele sitatet...
Det kan være verdt et forsøk siden det bare er 30kr for en slik flaske.
Prøv med litt alprazolam så ser du om det løser det eller ikke, vesken skal være HELT uten partikler.

Ellers koster en 1l flaske med ren propylenglykol rundt 200-300kr.
Jeg ville tatt meg en time, delt alt opp så det blir 2-4mg og laget dopapirfallskjermer. Ellers kan du jo bare stikke fingern (såvidt) i det og spise det. Begynn først med et knappenålshode som tidligere nevnt, så får du sikkert fort teken på det.