Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 4298
Hei freaks!

Gått rundt å tenkt på noe i det siste, Det har seg slik at for en stund tilbake prøvde jeg rivotril for første gang. Skal sies at jeg har tatt en del benzoer før, men dette gikk ikke helt etter planene.

Jeg hadde kjøpt sikkert en 5 - 6 2mg rivotriler, hadde tenkt til å se om det var noe gode for å slappe av på.. Jeg tok den første og alt virka greit, tror jeg hev innpå en til før ting bynte å svartne litt husker ikke mye av denne opplevelsen, men det jeg kan huske er at jeg gjorde ting jeg ellers ALDRI kunne tenkt meg.

Husker spesielt at jeg bare kunne gå inn på en random butikk, stappe lommene med hva enn det skulle være, for så å bare dra ut igjen (Avskyr tyveri, og har kanskje bare stjelt noen få små ting i min barndom.)

En annen ting jeg husker er at jeg plutselig var hjemme, så helt ned i byen igjen, opp og ned hele lange veien sikkert en 2-3 ganger
Kjøpte også heroin av en random fyr som spurte, noe jeg heller aldri ville gjort i nykter tilstand. Skal sies at jeg heller aldri hadde prøvd det før da.

Neste jeg husker er at jeg sitter hjemme og snorter i meg alt hero'en.

kan også huske at jeg styrta i meg en 2 - 3 pils mens jeg var bortevekk i hodet.

Så har igrunn to spørsmål, Er dette normalt på Rivotril? og kunne dette fått fatale konsekvenser?

Cheers!

Hadde også tydeligvis spist opp alle rivotrilene, men som sagt husker lite.
Sist endret av 654323; 24. februar 2012 kl. 03:37.
Enda en grunn til at dere skal holde dere inne. Alt du gjør kan få fatale konsekvenser, men dette hørtes helt på trynet ut.
Trådstarter
4 2
Var planen og holde seg inne, men hadde tydeligvis vært på flere by turer
Dette var nå i drøyste laget, men sånt kan skje ved høyt inntak av benzoer ja
Har selv hørt om mennesker som blacker ut på benzo, men det der var ganske drøyt.
Hvorfor skriver du "kunne"? Det gikk jo ganske tydelig til helvete.
Du kjøpte hero fra en random, shabby fyr som du snorta i deg, du stjal varer fra en butikk, du blacka ut, og så spør du om det kunne gått til helvete?
Eller mener du kanskje om det kunne gått enda mer til helvete? Ja, det vil jeg si. Du hadde jo helt klart ikke kontroll på det selv
Hvor skal du med denne tråden? Du vet likens med alle andre her at det allerede har gått til helvete.
Skjedd meg også.

Tok 3-4 stk (husker ikke) med 2mg Rivotril.
Dette skjedde rett etter jobb (nattskift) så var ferdig kl 06:00 om morgenen.

Våknet dagen etter i jobbuniformen min i sengen min uten å huske hvordan jeg kom meg på toget fra Oslo mot der jeg bor (40 min unna med tog).. Husker absolutt ingenting..
Aldri opplevd slikt på benzo alene. Z-hypnotika derimot...
Er ikke mer enn to-tre dager siden det stod om en 18-åring som har voldtatt og drept en gammel dame i rus.
Han husker heller ingen ting, blackout og det "svartnet", han er heller ikke "type som er i stand til å gjøre noe slikt"

Stabilt... <_<
Sist endret av znapper; 24. februar 2012 kl. 12:30.
Har aldri blitt mongis på benzo før, men på Z-hypno har jeg blitt funnet av ambulansen vandrende på jernbanen uten å klare å gjøre rede for meg med navn og adresse.
Trådstarter
4 2
Sitat av McLovin Vis innlegg
Du kjøpte hero fra en random, shabby fyr som du snorta i deg, du stjal varer fra en butikk, du blacka ut, og så spør du om det kunne gått til helvete?
Eller mener du kanskje om det kunne gått enda mer til helvete? Ja, det vil jeg si. Du hadde jo helt klart ikke kontroll på det selv
Vis hele sitatet...

Vel gikk bedre enn det skulel, som du selv sier så kjøpte jeg av en shabby fyr, snorta hero, spiste en del rivo. Det jeg lurte på er om jeg feks kunne havnet på sjukehus eller i værstefall dævva? har hørt at benzo og opiater er fyfy og ta sammen.

Sitat av znapper Vis innlegg
Er ikke mer enn to-tre dager siden det stod om en 18-åring som har voldtatt og drept en gammel dame i rus.
Han husker heller ingen ting, blackout og det "svartnet", han er heller ikke "type som er i stand til å gjøre noe slikt"

Stabilt... <_<
Vis hele sitatet...
Ja det som er så skummelt... Men husker hver gang jeg gjorde noe galt, men det er så si det eneste. Selve turen hit og dit er svartna

Sitat av Hverdagsninja Vis innlegg
hahaha. Jævli bra jobba!!! Pleier å bli klepto på benzoer selv men hva faen mann, Heroin av en random fyr?? 654323 for president!
Vis hele sitatet...
Hehe lo godt nå.
Sist endret av 654323; 24. februar 2012 kl. 14:25.
Batshit insane
Quadraxis's Avatar
Har opplevd mye rart på Rivotril, kunne ha mistet livet to ganger på en uke som følge av episoder i Rivotril-rus. Dette var riktignok i en periode av livet mitt jeg ikke er særlig stolt over, så holder meg unna benzo nå til dags.

Å ha null hemninger er virkelig skummelt, det kunne gått enda mer til helvete for TS for å si det sånn..
Trådstarter
4 2
Akkurat ja! med tanke på hvor fucked up jeg ble, var vel det som skjedde en liten fillesak i forhold til hva som kunne skjedd.
For meg høres det ut som eksperimentet ditt gikk heftig på trynet, bare for å si det mildt.. Vær glad du ikke blacka ute på gata, eller i grøfta!

Jeg har aldri prøvd Rivotril, men spist andre benzoer og z-hypnotika der jeg har blitt helt mongis. Opplever ofte blackouts på komboen benzo og zopiclone, og jeg har mange ganger sjanglet meg ned på butikken og handlet mat (snop), gått opp igjen og forsøkt å låse meg inn i feil leilighet.. Har HELDIGVIS ikke gått lengre enn det. Skummelt når slikt skjer..
Sitat av Kaput Vis innlegg

Jeg har aldri prøvd Rivotril, men spist andre benzoer og z-hypnotika der jeg har blitt helt mongis. Opplever ofte blackouts på komboen benzo og zopiclone, og jeg har mange ganger sjanglet meg ned på butikken og handlet mat (snop), gått opp igjen og forsøkt å låse meg inn i feil leilighet.. Har HELDIGVIS ikke gått lengre enn det. Skummelt når slikt skjer..
Vis hele sitatet...
Tok 1 stilnoct. Endte opp med at jeg tok 8 stk til + ukjent mengde sobril og en liten flaske likør. For å så sette seg bak rattet. Kom heldigvis ikke lengre enn 100 meter.
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Hvorfor skriver du "kunne"? Det gikk jo ganske tydelig til helvete.
Vis hele sitatet...
6 kp til dette innlegget?

Det er jo ganske åpenbart at det ikke gikk til helvete iom at ts tydeligvis er frisk og rask.
Høres egentlig ut som en historie hvor du drakk deg snydens på alkohol...

Høres ut som samme 'gi faen' taktikken på fylla :')
hahaha. Jævli bra jobba!!! Pleier å bli klepto på benzoer selv men hva faen mann, Heroin av en random fyr?? 654323 for president!

Skriver det en gang til, jeg. Bare fordi jeg synes det er usansynelig tåpelig av admin å slette det. Trodde jeg var på freakforum, ikke kvinneguiden...
Sitat av Muradi Vis innlegg
Tok 1 stilnoct. Endte opp med at jeg tok 8 stk til + ukjent mengde sobril og en liten flaske likør. For å så sette seg bak rattet. Kom heldigvis ikke lengre enn 100 meter.
Vis hele sitatet...
Benzo og alkohol fucker opp hjernen og dens dømmekraft - that's for sure..

Håper du kom uskadet fra det i det minste! Skummel kombo det der..
Sitat av Kaput Vis innlegg
Benzo og alkohol fucker opp hjernen og dens dømmekraft - that's for sure..

Håper du kom uskadet fra det i det minste! Skummel kombo det der..
Vis hele sitatet...
Benzo og alkohol i moderate mengder er faktisk helt greit, sånn rusmessig. Stilnocten derimot, fikk meg til å spise store mengder benzo og drikke alkohol uten at jeg var klar over det. Og en slik form bak rattet er ikke greit. Ellers var jeg i fin form
Sitat av Muradi Vis innlegg
Benzo og alkohol i moderate mengder er faktisk helt greit, sånn rusmessig. Stilnocten derimot, fikk meg til å spise store mengder benzo og drikke alkohol uten at jeg var klar over det. Og en slik form bak rattet er ikke greit. Ellers var jeg i fin form
Vis hele sitatet...
Enig der.. men Stilnoct er vel kjent for å gi hallusinasjoner i større mengder har jeg hørt (aldri prøvd Stilnoct).

Jeg fikk en fiks idé en gang jeg hadde skylt ned benzo og zopiclone med alkohol - jeg klipte av meg det lange håret siden den gang har jeg ikke drukket alkohol på benzo eller z-hypnotica :P
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
en venn av meg som hadde dratt til dama og stompa en sigg på armen, du bør ikke fucke med rivo.. tok selv to stykker en gang, fikk null effekt :/ er visst digg rus om du får det til tho..

har selv fått blackout på zopiclone, men jeg fikk bare halliser (røykpakken min ble til en rar, grønn dverg som dansa på nattbordet), og skrev 2 noe creepy dikt jeg ikke husker å ha skrevet

moral: benzo er ikke bra!
Jeg fikk blackout på Zoplicone en gang. Spiste 6 stykken. Datt over hele rommet og tryna overalt. Klarte å sykle hjem fra kompisen men jeg sovna med engang jeg kom hjem, i senga denne gangen.
Sitat av drittsekken Vis innlegg

moral: benzo er ikke bra!
Vis hele sitatet...
Benzo er bra i normale doser.