Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1842
For tre dager siden kjøpte jeg ett isdn kort(Billion bipac pci) hos komplett.no jeg satte det i og installerte alle drivere++.Alt gikk helt greit til og med å koble til internet men når jeg åpna nettleseren(ie 5.5) og den nesten var ferdig med å laste microsoft siden restarta maskina.Jeg prøvde igjen og da låste maskina seg sånn har jeg holdt på i ett par timer nå og det irriterer meg noe jævlig! Jeg har også prøvd med opera 5.0 det samme skjer der. Jeg ringte til komplett.no og de sa jeg burde prøve å flashe biosen. Siden jeg verken har diskett stasjon eller noe på den nye maskina mi så kan jeg jo ikke få tak i oppdateringen på nettet!!!!! Hva skal jeg gjøre?????


Hilsen en desperat Zapper(sorry for newbie post).
Trådstarter
32 0
Det er bare å flytte over hd'en det så jeg tester å reinstalle windows jeg.
Det er liksom så typisk dah:

- "Arg, trenger drivere til modem'et"
- "Kan du ikke bare laste dem ned fra internett dah?"
har ikke no'n lettvindt metode til deg, men du kan jo alltids
1. løpe til en kamerat med brenner
2. downloade knæsj nye drivere
3. brenne de ut
4. løpe hjem
5. installere de nye driverne
6. prøve på nytt
Trådstarter
32 0
Jeg driter i et isdn kortet! Har sendt det tilbake kjøper meg nettverks kort istede.
Better than thou.
Hvordan kommer du deg da på nettet?
14,4-modemet som lå nedgravt i hagen?
Trådstarter
32 0
Jepp red-bull