Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 2493
Hei. Har søkt litt rundt etter informasjon som er relevant for meg, men finner stort sett stillingsutlysninger, så lurer derfor på om det sitter noen rundt omkring med informasjon om denne stillingen.

Litt om min bakgrunn: går første året i en bachelor idrett og friluftsliv, aktiv medlem i røde kors hjelpekorps og er generellt interessert i helse og ernæring i tillegg til utdanningen jeg nå driver med.
Kunne tenke meg å jobbe med folk, tilrettelegging av tilbud for alle aldere.

Så over til spørsmålene:

- Hva gjør en folkehelsekoordinator?
- Hvordan er arbeidsdagen, er det muligheter for å legge opp selv, eller er det mye selvstyrt?
- Lønn?
- Hvilke andre studier ville vært gunstig for meg etter ba studiet for en slik stilling?

Er klar over at mye vil være forskjellig fra kommune til kommune mtp mye/alt av spørsmålene, men litt informasjon er bedre enn ingen. Det er vell, som jeg har forstått det en relativt ny stilling, men er blitt et krav til noe alle kommuner skal ha, noen som kan utdype det litt?