Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2784
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ønsker å poste dette anonymt, og siden det til en viss grad er rusrelatert velger jeg dette underforumet.

Så til spørsmålet; Har du noen gang blitt konfrontert med freak-brukeren din i det virkelige liv? Begynte å tenke litt på det. Mest sannsynlig kjenner jeg flere av de som henger på rumiddel-forumet, som kommer fra Trondheim. Vi er bare ikke klar over at vi kjenner hverandre fordi vi gjemmer oss bak anonymitet.

Hadde en opplevelse for noen år tilbake der jeg skulle overnatte til en kompis. Fikk ikke sove, så han lånte meg pc´n sin. Dette var før alle hadde smarttelefonener. Gikk selvfølgelig inn på freak.no som vanlig. Til mitt store sjokk ser jeg at kompisen min er logget inn som en av de aktive brukerne her inne. Jeg snoket selvfølgelig ikke på brukeren hans der og da, men i ettertid kunne jeg ikke dy meg å lese gjennom det hadde hadde skrevet. Mye av det var veldig personlig og handlet mye om rusmidler. Synes det var litt ubehagelig. Jeg hadde liksom mye mer innsikt i hodet hans enn han var klar over. Har aldri sagt dette til han, og kommer nok aldri til å gjøre det. Tror det hadde blitt veldig ubehagelig for begge.

Noen andre som har opplevd å bli gjenkjent på grunn av formet eller lignende?
Jeg gjenkjente en klassekamerat på brukernavnet. Det var det samme han hadde over alt ellers. Alder ol. Stemte med brukeren. Skumle saker.
Jeg kjenner ingen her inne, men jeg vet at mange kjenner meg
God når det gjelder
Carmex's Avatar
En eks gjorde det slutt med meg når hun fant gamle brukeren min her
Har ikke opplevd å bli gjenkjent selv. Har skjønt at to venninner av meg har brukere her inne basert på postene deres.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Carmex Vis innlegg
En eks gjorde det slutt med meg når hun fant gamle brukeren min her
Vis hele sitatet...
Yikes.. Er alltid redd for at fruen skal snoke på telefonen/PC’n min og åpne opp freak fra forrige surfestund. Pleier alltid å logge ut, og skriver brukernavnet og passordet inn manuelt hver gang. Hadde blitt skilsmisse hvis hun leste noe av det jeg har skrevet her inne.
Har gjenkjent en person jeg vet hvem er og har felles bekjente med i det virkelige liv.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Aldri, noe jeg synes er litt rart med tanke på fartstiden min her.
Men nå er jeg ikke fyren som er ute på byen eller sånt da så jeg henger ofte med de samme folkene.
Ble gjenkjent i en gatekjøkkenkø en gang pga. ordlyden i matbestillingen. Vedkommende sa ingenting, men det var rimelig åpenbart at han reagerte sterkt (ikke negativt) på at jeg sa det samme som jeg en uke eller to tidligere gjenga ordrett på Freak (eller Freakforum som det ble kalt da) i en annen sammenheng. PS. Annet brukernavn, og dette er vel minst ti år siden nå.
Personlig er jeg ganske åpen i det vanlige liv forutenom rus relaterte spørsmål som ikke er så¨veldig relevant for hverdagen da jeg er så og si helt nøktern til tross for at jeg har en interesse for psykideliaens potensielle nytteverrdi. En annen ting err at jeg er sterkt tilhenger av menneskerrs rett på monopol på egen kropp. Det hadde vært ekstremt koselig egentlig og møtt personene bak nickene her inne, så jeg håper en gang noen tar insjativ til freaktreff

Men mer relatert til spørsmålet, så har jeg truffet arbeidskolegaer som er på freak.
"Øko-Terrorist"
Ikke selv, men vet hvor en bruker her inne bor(kjenner ham ikke) pga noe spesielt i oppkjørselen som jeg kjører forbi hver dag
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En bekjent av meg jobbet som lærer, og etter å ha bustet noen elever i å røyke ble han konfrontert med "Vi vet at du er x på freak". Ble heldigvis ikke noe trøbbel ut av det, men det var rimelig ubehagelig å ha det hengene over seg.
Har blitt gjenkjent av min egen mollydealer, andre gangen jeg og kjæresten min møtte han.
Hadde stilt et spørsmål angående MDMA dagen før, da jeg ikke hadde særlig mye erfaring på det punktet enda.
Noe av det første han kom med da vi møttes var noe à la "Er det du som er (mitt gamle navn her inne) på freak? Så et innlegg i går og tenkte det måtte være dere!"
Ganske overraskende med tanke på at innlegget var såpass kort, men det var bare hyggelig og morsomt.
Lagde bruker med brukernavn som jeg aldri har brukt noe annet sted, og kjenner heller ingen her inne