Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 3887
Hei! Jeg har tenkt å ta 2mg rivotril + et par pils. (førstegangsbruk) Hvordan vil effekten omtrent være? Jeg har meget høy toleranse for alkohol.

Vil det være merkbart at jeg har tatt 2mg rivotril for de rundt meg?

Vil jeg være annerledes i oppførselen dagen derpå?
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja du vil bli et jævla rasshøl, ikke gjør det.
Du blir veldig mye fullere og hemningsløs. Rivotril og alkohol i kombinasjon er rusmessig sett ganske digg, da man blir fort full og gir totalt faen. Men man bør være meget varsom.
Anbefaler deg egentlig å gjøre dette når du er alene. Blir så fort å klikke totalt pga den minste lille ting i sosiale sammenhenger. Mulig life ruining type shit..

Good luck trooper
Han trenger da ikke automatisk bli rasshøl bare fordi han spiser rivotril, å drikker ett par pils?!
Jeg likte hyppere (rohypnol) jævli godt i mine dager, jeg ble ikke stereotypisk superkleptoman å kjeltring av den grunn..
Men til saken, TS: du kan gå rundt å tro du er i flotters form, å har det jæævla fett, helt til du våkner, å sjekker sms/tlf/fb logg and wot not, dagene derpå
det vises bedre på deg, enn det du føler deg i form som, for å si det sånn.
Vær uansett jææævlig forsiktig med å blande Rivotril med alkohol!!
Ender sjeldent med vakkre minner.
Sist endret av Eyeamare; 6. april 2018 kl. 17:43.
Trådstarter
24 5
Blir vel ikke så veldig stor effekt av bare 2MG? Eller tar jeg helt feil her?

Hva er en "safe" førstegangsdose å ta, slik at jeg ikke plutselig blir helt rasshøl å gjør life ruining shit, men bare føler meg en del fullere?
Sitat av Kwayoyi Vis innlegg
Blir vel ikke så veldig stor effekt av bare 2MG? Eller tar jeg helt feil her?

Hva er en "safe" førstegangsdose å ta, slik at jeg ikke plutselig blir helt rasshøl å gjør life ruining shit, men bare føler meg en del fullere?
Vis hele sitatet...
2MG holder ibøtter å spann på pils, det vil kanskje føles som du ikke har noe effekt, men det har, effekt..
take care
Spar heller rivotrilen til du våkner opp fyllesyk og jævlig.
Sitat av eyecandy654 Vis innlegg
Spar heller rivotrilen til du våkner opp fyllesyk og jævlig.
Vis hele sitatet...
Støtter denne jeg.
Sitat av Kwayoyi Vis innlegg
Blir vel ikke så veldig stor effekt av bare 2MG? Eller tar jeg helt feil her?

Hva er en "safe" førstegangsdose å ta, slik at jeg ikke plutselig blir helt rasshøl å gjør life ruining shit, men bare føler meg en del fullere?
Vis hele sitatet...
Mener ikke å vaere en dick, men;
Du tar helt feil. Klonazepam kommer i 0,25mg piller fordi de er så sterke.
Benso og alkohol-kombon er notoriske for att fucka opp livet til folk. I beste fall fremstår du som en obnixious asshole.

Det finnes ingen "safe" dose i kombo med alkohol, saerlig ikke dersom du savner erfaring med disse fra for.
Spar de heller til dagen etter. Hvis du er fyllesyk og popper 2mg kommer du må som en konge!
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har nettopp ødelagt livet mitt med denne kombinasjonen etter en liten pause så toleransen gikk ned. 50/50 kjangs for at du ender opp med å ønske du aldri var født etter en grov blackout..
Jeg tok 4stk sobril og 1 øl, følte meg normal. Men hadde snøvlet med stemmen å diverse ble jeg fortalt. Så all grunn til å være forsiktig sobril er dog EN DEL svakere enn Rivotril. TAKE CARE.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rigg deg heller til i sofaen å sett på noe serie, pop en rivvo og kjenn på det. Det gjorde jeg første gangen, for å se hvor ruset jeg følte meg. Var mer enn nok med 2mg, merka at jeg ikke burde vært blant folk hvertfall. Du ser myyye mer ruset ut enn det du føler!

Greit å prøve ut alene uten alkohol før du driter deg så kraftig ut at du ikke vil gå på butikken et par dager etter
VÆR forsiktig, første gangen man gjør dette blir som regel den dummeste og værste virker det som. Man lærer av sine feil da.... Ikke ta med deg mer en en pille om du gjør det, popper du mer sammen med alkohol går det rett vest. Jeg drikker ikke alkohol i det hele tatt, så jeg er litt biased her da.

s
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Han trenger da ikke automatisk bli rasshøl bare fordi han spiser rivotril, å drikker ett par pils?!
Jeg likte hyppere (rohypnol) jævli godt i mine dager, jeg ble ikke stereotypisk superkleptoman å kjeltring av den grunn.
Vis hele sitatet...
Keep telling yourself that
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Virker liksom som at alle er nødt til å gå på en vemmelig smell før dem skjønner alvoret av sånne komboer
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alkohol å rivotril er artig. Men en oppskrift på katastrofe for ''førstegangsbrukere'', det samme gjelder egentlig de med litt erfaring og.
Do Not Conform
oriento's Avatar
Hei, noen som har peiling på "stolper"? Er en pille.. Men funksjon og virkning hadde vært gøy vite) :
Xanor 2mg du mener? Svært kraftig benzodiazepin. Korttidsvirkende panikkangstmedisin.

En av de aller "beste" benzoene.
Xanor med alkohol, da kommer Satan frem i meg.
Sitat av Esoterisk Vis innlegg
Keep telling yourself that
Vis hele sitatet...
Hva mener du? jeg har stjælt en gang, ca 6 år gammal, kinderegg.

Likte å sitte i sofan min jeg på hyppere å bongtrekk, fack deg å dine antagelser.
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Hva mener du? jeg har stjælt en gang, ca 6 år gammal, kinderegg.

Likte å sitte i sofan min jeg på hyppere å bongtrekk, fack deg å dine antagelser.
Vis hele sitatet...
Folk som tar tabletter skal rakkes ned på uansett, vet du! Spesielt av folk som misbruker andre ting, som i sine enfoldige sinn føler seg bedre av å tenke "Jaja, jeg er i hvertfall ikke en sånn pillemisbruker"

Ja, å kombinere alkohol og benzo er farlig. Nøkkelen for meg var å bare være helt alene. Forbud mot sosiale medier, og i enkelte mer turbulente perioder av livet til og med gjøre ting slik at jeg ikke har mulighet til å kjøre bil eller komme meg noen steder.

Gikk på en del smeller før jeg skjønte at jeg ikke kunne være blant folk på denne komboen. Men å sitte hjemme, pilse med noe benzo i kroppen, røyke en bønne, kanskje dra en stripe amfetamin når gjespingen tiltar.... Det er for meg den hellige gral innen rus.

Det er mildt sagt "frowned upon" å skrive her inne at det er en deilig kombo, men la gå. Folk flest burde uansett holde seg unna både alkohol og benzoer - egentlig.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hey, hvor lenge kan rivotril spores i urin? har tatt 6mg idag
takker for svar