Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 3280
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tenkte å få gjort litt fornuftige ting idag som rengjøring og rydding. Rivotril får meg alltid i «ryddemodus», men lurer på om valium fungerer på samme måte, eller blir man bare trøtt?
Min er erfaring er at man blir mer likegyldig av Valium. Så jeg ville nok ha gått for Rivotril!
Det fins en pille for det meste skjønner jeg
Er du heldig, så er det ferdig vasket etterpå.
Benzo for å vaske nå har jeg hørt det og, jeg brukte subutex til det for mange år siden. Mange bruker amfetamin for å vaske og andre kjedelige ting, men jeg glemmer alt sånt på speed.

s
Rivotril! Er du som meg kan du få en arbeidslyst av en annen verden. Ala våkne kl 6 om morgenen og gå ut for å hugge ved

Jeg får ikke samme effekten av valium. Tar jeg for lite får jeg ikke den vrengte sinnsstemningen som trengs, tar jeg for mye sovner jeg. Men folk reagerer veldig ulikt på benzoer, har du ikke rivo kan du jo prøve med valium. Kan funke for deg!
Sist endret av TrippyKing; 24. februar 2018 kl. 21:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
4mg Rivotril og 3 kopper kaffe!
Prøv med Jif og Mopp...haha��
Hva med bare en kopp kaffe?
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blir helt hyper av rivo men ofte ikke før dagen etter. Blir mer produktiv på rivo enn ritalin. Dette gjelder gabapentin og. Valium gjør meg lat og ting blir veldig kjedelige...vil liksom ikke noe annet enn å sove
Anonym bruker
"Høflig Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rivotril all the way personlig, valium til avslapping.
Jeg får ikke sove etter jeg tar rivotril så det er noe rart med den benzoen syns jeg. Liker nå best xanor, var før hekta på 10-15 rivo om dagen på lar og alt. Får valium selv nå, det er svakt men funker raskt hvertfall.

s
Hehe, nå har jeg sett det meste - benso for rydding

Mellom Valium og Rivo ville jeg valgt rivotril. Synes Valium gir med mer fuck it-følelse enn rivo. Best vore dog Xanor. Hard kick og ett sus mellom ørene. Blir litt vel loka av de da.
Mine tre favoritter når det gjelder å få unnagjort vasking, rydding og andre gjøremål; rivotril, xanor og imovane. Spesielt sistnevnte får meg til å sette i gang med ting jeg aldri har ork til å gjøre ellers.

Valium blir jeg bare trøtt og likegyldig av.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sist jeg rydda på Rivotril rydda jeg hele natta.. Men når jeg våkna var også store deler av baderomsskapinnholdet mitt og kablene mine sporløst forsvunnet, til tross for at jeg ikke hadde noen erindring om å ha vært ute av leiligheta, fant det aldri igjen heller..
Resten av kablene var surret inni doruller merket "kabel" og sånne ting.. Så vasking på Rivo - JA! Rydding/sortering - hard NO ...
Sitat av Azura Vis innlegg
Sist jeg rydda på Rivotril rydda jeg hele natta.. Men når jeg våkna var også store deler av baderomsskapinnholdet mitt og kablene mine sporløst forsvunnet, til tross for at jeg ikke hadde noen erindring om å ha vært ute av leiligheta, fant det aldri igjen heller..
Resten av kablene var surret inni doruller merket "kabel" og sånne ting.. Så vasking på Rivo - JA! Rydding/sortering - hard NO ...
Vis hele sitatet...
Tror kanskje du overdrev doseringen litt
makka for rengjøring
Det er helt individuelt! Bruker jeg speed, blir lite gjort, Opiater blir noe mer gjort - Rivotril eller Sobril eller annen benzo ikke mer enn det vanlige ! Men en cocktail, Amf, Benzo og Opiater i nok mengder, er hele nabolaget vasket !

Men desidert beste måten å få ting gjort på - er å skaffe seg kjærring
Sist endret av Ro-5-0690; 10. mars 2018 kl. 09:12.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som vet hva gate prisen på mdma er ?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen som vet hva gate prisen på mdma er ?
Vis hele sitatet...
Det er ikke lov å diskutere pris/kjøp/salg av narco her inne. Ikke skjønner jeg hva MDMA har noe med denne tråden å gjøre heller?

At noen av dere klarer å vaske etter inntak av benzo er jo helt utrolig..blir helt slått ut jeg.
Sist endret av downlow; 10. mars 2018 kl. 18:49.
Er vell at på MDMA trenger man ikke rengjøre - da det allerede ser så pent ut :-p