Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2990
Hei!
I sommer skal tre venner og jeg på en lang motorsykkeltur. Jeg tenkte i den anledning at det kunne vært hyggelig å ta et blås en av kveldene vi skal være på en privat øde hytte på vidda.
Vi er alle i slutten av 20 / begynnelsen av 30 årene. Vi har alle røyket noe cannabis tidligere i ungdommen, men pga karriere, familie, barn osv kombinert med rusmiddets status har ingen røyket på mange år.

Det jeg er ute etter er noe vi kan røyke som ikke gjør oss alt for fjerne da vi har null toleranse. Jeg tok for noen år siden et trekk av en bekjent jeg møtte i USA, men det var ingen god opplevelse.
Jeg ønsker derfor tips til hva jeg kan se/spørre etter slik at vi får en mildt og god rus.
I og med at det meste av cannabisprodukter i Norge er smuglevarer, så er det veldig vanskelig, hvis ikke umulig å vite hva slags strain du får. Det er stort sett bare lokalprodusert grønt det er mulig å vite strain på, så vil anbefale deg å ta en titt på et deepweb market (f.eks. Hansa) om du ikke vet om noen som selger hjemmedyrk selv. Da får du og mulighet til å lese anmeldelser fra andre brukere, som kan gi deg en pekepinn på styrken.
Ellers er det viktig å passe på mengden, har du ikke røyket på lenge burde 0,1- 0,15 i en joint være mer en nok.
Jeg ville sagt du kan få en mild og god rus fra det meste så lenge du ikke kjøper ren olje, du må bare begrense mengdene. Selv tar jeg bittesmå trekk om gangen, type 0.05g i ett trekk.

Kjøp deg en enkel pipe så kan du veldig enkelt begrense mengdene til bittesmå trekk, så kan du røyke litt om gangen til du føler det er behagelig.

Generelt sett synes jeg hasj er mer avslappende enn weed, men om du har mulighet til å få tak i indica weed er det også veldig avslappende.
Trådstarter
2 0
Takk for svar, ga mening. Jeg har jo ingen kontakter og har heller ikke spesielt lyst til å få meg noen, så deepweb høres intressant ut, men det er kanskje mer risikabelt?
Deepweb kan fort bli veldig komplisert om man ikke har erfaring med det ifra før av.
For å ikke bli supersteine kan det lønne seg og bruke små mengder.
Feks, varm opp hasjen og riv av en liten bit og klem den helt flat, prøv å få den like liten som en 50øring (vil tro det er en svak nok dose til at dere merker det men fortsatt ikke blir helt borte vekk)

Når det gjelder å ordne greiene så kan det letteste være å bare finne noen shady folk å spørre, finn folk som kan se veldig ut som de røyker og hør om de kanskje vet om noe, du trenger ikke å få deg kontakter for en engangsgreie.
Kvalitetsmessig så vil jo det å spørre random folk være en dårlig ide, men du kan ha flaks der også
rull en vanlig J med 0,3 i og del dere 4 imellom, da får man tid til og kjenne litt på hvor fjern man er mellom trekkene og man slipper at det kommer brått, det enkleste for folk som ikke er i gamet og få tak i er brunt, at grønt er så sjukt mye bedre er meg erfart oppskrytt, riv av en bit på størrelse med et maiskorn, det er ca 0,3 og slik jeg har pleid og gjøre det er og roaste 2 sigger først (bare hiv de i microen i 20+- sec, prøv dere frem, dette kan man gjøre på forrhånd før man reiser) og så har vi pleid og varme en tallerken i microen slik at den blir bra varm, legge klumpen på slik at den varmes opp og blir klissete og kna inn tobakken, en lighter på et grytelokk vil også fynke fint
Freebird, det hørtes veldig tungvint ut.

Vil det ikke være lettere å bare roaste siggen med en lighter, forså å varme hasjen med en lighter og gni det inn i tobakken?
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Freebird, det hørtes veldig tungvint ut.

Vil det ikke være lettere å bare roaste siggen med en lighter, forså å varme hasjen med en lighter og gni det inn i tobakken?
Vis hele sitatet...
Erfaringsmessig så er det mindre stress og roaste i microen samt at ved og legge klumpen på en skikkelig varm tallerk lettere får gjennomvarmet klumpen kontra og styre med lighter og gaffel men det er bare min mening :-)
Slik jeg gjør det så er det bare å varme siggen og rense den, varme opp hasjen og gni den inn med fingrene liksom ^^
Men hver sin smak
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Slik jeg gjør det så er det bare å varme siggen og rense den, varme opp hasjen og gni den inn med fingrene liksom ^^
Men hver sin smak
Vis hele sitatet...
Det jeg gjorde før :-)