Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 5257
Ny beat. Lurer veldig på hvilken sjanger dette er.. Det er ikke trap. Feedback er veldig deilig! Tusen takk.

https://soundcloud.com/hanzbeats/madness
VP of Misc. Stuff
SDRLx3's Avatar
Jævlig deilig beat. Digga spesielt baselinen, men genrelt var den smuud å høre på.

Første sjangeren som slo meg var vel egentlig hip-hop, men hva vet vel jeg
Hei jeg klarer desverre ikke å sette fingern på hvilken sjanger dette var.
Feedback skal du få, for dette var bra det! Uten å gi noe kvass kritikk så synest jeg kanskje det hørtest litt "analogt" ut.
Jeg har ikke så gode høyttalere nå uansett, synest bare lydene trenger å bli miksa til i forskjellig balanse om du skjønner, men det kan jo hende folk er uenig også.
Er bare å kjøre på!

Den nederlandske nettradio siden di.fm har veldig mye utvalg av sjanger, spesielt innen DnB, Breaks og Underground.
Drit i sjanger, beaten går bananas!! Extend shiten å finn noen som virkelig kan spytte
Elsker pitch bendingen på 808en, hadde jeg vært deg ville jeg muligens variert hi-hatsa litt.
Gjerne få dem til å klikke helt rett før snaren treffer her å der, endre mønsteret på dem elns.
Sist endret av Juicekongen; 13. august 2016 kl. 01:27.
Er vell ganske langt inne på cloud rap sjangeren her ja. Herlig beat
spatterdass's Avatar
Trådstarter
Sitat av 7Wiz Vis innlegg
Jævlig deilig beat. Digga spesielt baselinen, men genrelt var den smuud å høre på.

Første sjangeren som slo meg var vel egentlig hip-hop, men hva vet vel jeg
Vis hele sitatet...
Tusen takk!!

Sitat av fjellape Vis innlegg
Hei jeg klarer desverre ikke å sette fingern på hvilken sjanger dette var.
Feedback skal du få, for dette var bra det! Uten å gi noe kvass kritikk så synest jeg kanskje det hørtest litt "analogt" ut.
Jeg har ikke så gode høyttalere nå uansett, synest bare lydene trenger å bli miksa til i forskjellig balanse om du skjønner, men det kan jo hende folk er uenig også.
Er bare å kjøre på!

Den nederlandske nettradio siden di.fm har veldig mye utvalg av sjanger, spesielt innen DnB, Breaks og Underground.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for god feedback!!
Sist endret av spatterdass; 13. august 2016 kl. 20:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Dette var dope ! Viss jeg skulle putte det i en bås, ville jeg satt det med Chill-Trap/Future-Beats lns
spatterdass's Avatar
Trådstarter
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Drit i sjanger, beaten går bananas!! Extend shiten å finn noen som virkelig kan spytte
Elsker pitch bendingen på 808en, hadde jeg vært deg ville jeg muligens variert hi-hatsa litt.
Gjerne få dem til å klikke helt rett før snaren treffer her å der, endre mønsteret på dem elns.
Vis hele sitatet...
Takk for feedback! Ja det med hatsa er jeg faktisk enig i

Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Dette var dope ! Viss jeg skulle putte det i en bås, ville jeg satt det med Chill-Trap/Future-Beats lns
Vis hele sitatet...
Tusen takk for svar!
Sist endret av spatterdass; 14. august 2016 kl. 21:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jævlig fete melodier og synther du har kokt sammen! Digger det! Eneste jeg ikke føler sitter helt er hihatsa, og lengden på beaten. Syns du lager mye fett, men beatsa dine er ofte i korteste laget.
Om vi skal sette sjanger, så vil jeg nok kalle det en form for trap gitt! Ikke så mye å si for min del da vi har ganske lik smak og at du alltid leverer!! Stå på
spatterdass's Avatar
Trådstarter
Sitat av Morty Mali Vis innlegg
Jævlig fete melodier og synther du har kokt sammen! Digger det! Eneste jeg ikke føler sitter helt er hihatsa, og lengden på beaten. Syns du lager mye fett, men beatsa dine er ofte i korteste laget.
Vis hele sitatet...
Tusen takk, kompis! Ja jeg er en lat faen ass. Har store problemer med å kanalisere kreativiteten min xD Bruker liksom 1 time på å lage synthsa og da er all den kreativiteten brukt opp, og da gidder jeg ikke mer.. synd det der

Sitat av Erlnd Vis innlegg
Om vi skal sette sjanger, så vil jeg nok kalle det en form for trap gitt! Ikke så mye å si for min del da vi har ganske lik smak og at du alltid leverer!! Stå på
Vis hele sitatet...
Tusen takk for feedback!
Sist endret av spatterdass; 18. august 2016 kl. 12:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Dude hvis du lager så fete beats bare på en drøy time, forestill deg hva du kan få til hvis du holder på med én låt i en uke eller en hel måned!
spatterdass's Avatar
Trådstarter
Sitat av Morty Mali Vis innlegg
Dude hvis du lager så fete beats bare på en drøy time, forestill deg hva du kan få til hvis du holder på med én låt i en uke eller en hel måned!
Vis hele sitatet...
Det er vanskelig ass :P Men takk for the love!
Mulig å få bruke musikken din i video? Typ ekstremsport edits? Pm meg gjerne.
▼ ... over en måned senere ... ▼
spatterdass's Avatar
Trådstarter
Dritfett som vanlig mann! Keep it up m8