Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3906
Hei freaks!

Har sneket mye innpå freak forum tidligere og lest en del poster, men aldri komt så langt at jeg har opprettet bruker - so here I am

Hovedsakelig fordi jeg er pratesyk har en oppgave som skal leveres inn imorgen tidlig, den hadde jeg selvsagt glemt så kl. 3 i natt var det å fyre opp noen striper med fart og sette i gang, dvs. nå er jeg endelig opplagt men ikke akkurat motivert når jeg heller kan høre på musikk og rote rundt her. Syns det er utrolig fascinerende og underholdene å lese om andres erfaringer og opplevelser på diverse rusmidler, spesielt når jeg har tatt noe selv, kan sitte å høre på musikk og lese på forum i timesvis (dersom jeg er alene og ikke har så mye å bedrive)..

Så dersom det er flere natteravnere her;
Hvordan syns du det er å ta amf alene vs. med kompiser/bekjente? Opplever du rus-stemningen veldig annerledes?

Selv får jeg en sikkelig feel-good og kan leve meg inn i musikken i evigheter når jeg er alene, men kjenner jo at jeg blir litt rastløs etterhvert, og når jeg ikke har anledning til å møte noen går rastløsheten over til tanken om at ''jeg må ha noen striper til for nå slutter det å funke'' - selvom det egentlig bare er jeg som er overivrig på sosialisering, og dermed prøver å ruse meg tilbake til den første ''oppoverbakken'' hvor jeg har en sikkelig ro og som nevnt ovenfor en feel-good sinnsstemning.

Blir forholdsvis lik blant folk også, men med mindre indre ro.. Får ''i gjengeld'' enda bedre humør da, og åpner meg veldig opp - kan snakke i timesvis om så og si alt. (når det er sagt er jeg kjent for å snakke like fort/mye, edru som ruset, så lenge humøret er på plass )
Tar jeg amf sammen med andre blir jeg bare pratesyk og veldig sosial, som er stikk motsatt av hva jeg er. Er jeg hos andre så får jeg ofte ryddekick, så sant det er greit for eier av bosted.

Tar jeg Amf alene, blir jeg litt som deg, musikk er et must, den kunstneriske siden av meg kommer fram, kan tegne i timesvis, opphengt i detaljer osv. Kan også få skikkelg skriveoppheng.
Minuset med ta det alene er at jeg bare roter når jeg er hjemme alene, null rydding her i gården :P

Så når jeg tenker meg om liker jeg det faktisk best alene, selvom jeg liiker det med andre også, men på en annen måte.
Sist endret av KjellFresh; 28. juni 2016 kl. 07:48.
Tar jeg amfetamin ender det som regel med at jeg ditcher de jeg er med for å gå hjem og onanere i noen døgn.
Med mindre jeg er med en dame da.
Amfetamin er uten tvil, eller var et loner-drug for meg.
Droppa en bag solo nå, det funker både sosialt og funker fint å ta alene. Med det sagt har jeg hatt noen av de mest moro kveldene på speed med venner.
Det funker like godt alene som med andre, for min del. Men blir ensomt alene, da. Syns en makkatur er ypperlig å ta seg, om man ønsker å kommunisere med andre folk på en bra måte.
Hei igjen, glemte ta med dette i forrige posten..Men har satt noen skudd med forskjellig makka i dag, jeg blokkerer automatisk ut hva som kan være i det. dumt, men ikke så forstyrrende, men fikk vite før i kveld at den ene typen vi hadde fått så var det blanda med noe reseptfri, han som fortalte det sa, noe på x eller z eller y..tenkte zyrtec, men vet jo ikke. det jeg lurer på, er det noe farlig i det? bare sånn generelt..lett å se den var bøffa hvertfall nå den så halvgrøtete ut.
Har garantert fått i meg noe farligere bare i det skuddet, alle lever og ingen kjøper den igjen. Blir så skrivelysten og lurer på alt når jeg speeder for tiden..så slett den om ømnskelig, jeg fikk jo spurt om noe.
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Hei igjen, glemte ta med dette i forrige posten..Men har satt noen skudd med forskjellig makka i dag, jeg blokkerer automatisk ut hva som kan være i det. dumt, men ikke så forstyrrende, men fikk vite før i kveld at den ene typen vi hadde fått så var det blanda med noe reseptfri, han som fortalte det sa, noe på x eller z eller y..tenkte zyrtec, men vet jo ikke. det jeg lurer på, er det noe farlig i det? bare sånn generelt..lett å se den var bøffa hvertfall nå den så halvgrøtete ut.
Har garantert fått i meg noe farligere bare i det skuddet, alle lever og ingen kjøper den igjen. Blir så skrivelysten og lurer på alt når jeg speeder for tiden..så slett den om ømnskelig, jeg fikk jo spurt om noe.
Vis hele sitatet...
Antageligvis ikke. Det verste er at du har skutt speed som er utbuffet med piller, ikke virkestoffet i selve pillene etter min mening, i og med at de var reseptfrie og greier. Zyrtec er en harmløs allergimedisin. Hvis det var det du lurte på da

Filtrer godt og ikke bruk noe varme for å få renest mulig skudd.

Det er sånne ting man må regne med når man setter skudd, desverre. Jeg liker veldig dårlig at folk buffer ut speed med piller, og andre ting forsåvidt som gjør det farligere for IV-brukere enn det hadde trengt å være.