Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2455
Noen som spiller Rainbow Six Siege på ps4 her inne? Ønsker å teame opp med noen 😊
ja vi er 2-3 som spiller taktisk. Send meg psn din
▼ ... over en måned senere ... ▼
Vi bruker spille, men det blir mest roping da jeg spiller med noen som tror de er taktiske men sitter med monoheadset og leker rambo. Hutch anbefales, profesjonell spiller.
Vi er et fullt lag som trenger taktiske motstandere. Hvis du kan stille med fire andre, så er vi med
Jeg har ikke spelt siden det var så jævli med trøbbel i juleferien, er dette ordnet? Sikter da til at når man sku joine et game så frøys det med grå'ish skjerm så man måtte restarte. Eller at etter et game kommer "synchronizing data" og man dermed ikke tjener noe på å spille Jeg hadde og booster pack aktivert under tiden det var umulig å spille, så om det nå er ordnet, har Ubisoft sakt noe om man får igjen dette?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Arinord PS4