Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1161
Hei!

Jeg har ett Panasonic DVCPROHD 3CCD AG-HVX200E videokamera som tidligere som har funket perfekt, men som nå lider litt..

Er ikke helt sikker på hva som er feil. MENU knappen funker ikke og jeg får ikke spolt på DV-tapen, men "REC CHECK" funker. Noen ganger nekter også "POWER-button" å funke. Så jeg tror det er noe feil på VTR-kortet på kameraet.

Jeg har prøvd å åpne kameraet for å fikse det selv, men jeg kom ikke til og stolte ikke nok på meg selv til å åpne noe mer, så jeg satt det sammen igjen, og nå funker alt untatt MENU + DV-tape funksjoner.

Finnes det noen repratører i Trondheim som kan å fikse sånt? Eller er den noen som har en jævlig kyndig kompis de kunne hitta meg opp med?
Etter at du prøvde å fikse kameraet, så begynte noen av funksjonene som tidligere ikke funket å fungere igjen?

Hva gjorde du?

Hvilke komponenter fikset du på?
Det eneste problemet som forsvant var "POWER-knapp" problemet. Jeg retta ikke på noen komponenter. Når jeg fant ledere som var enkle å koble ut, så kobla jeg de ut og festa de pånytt igjen. Prøvde også å fjærne litt støv inni kameraet.