Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1037
Hei! Jeg har lenge hatt lyst og kjøpe ps3 men jeg syntes den har vært litt dyr ser att den begynner og bli billigere men hvor burde jeg kjøpe den hvor jeg får den billigst tar i mot alle. Svar med glede
Brukt, på Finn.no - der går de billig. Denne, for eksempel;
http://www.finn.no/finn/torget/annon...=playstation+3
Sist endret av AnaMorph0s|s; 14. oktober 2013 kl. 20:41.
Trådstarter
4 1
Ja men mamma her ikke helt begeistret får og kjøpe brukt på finn tar i mot flere svar
Trådstarter
4 1
Jo det var ikke så dom men trenger ikke den slimen men tar i mot flere svar
Finner ikke noe annet en slim er det så ille
Sitat av Hutch Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Enda billigere er det på elkjøp ... http://www.elkjop.no/product/spill-o...gb-flash-minne.

Hvis du vil ha PS3 så er det ditt eneste valg. Ingen vits i å motsi seg selv TS.
Jeg har en som er lite brukt, selges med to kontrollere og ett spill, 1000 spenn.
Hvis mammaeen din er så 'dom' at hun ikke er for å kjøpe en (snart)utgått konsoll brukt, så kan du jo fortelle henne at det er ganske mye penger å spare på et produkt som yter det samme (om man utøver litt skjønn).
Man er jo dum hvis man kjøper en slik konsoll ny, når de selges brukt i bøtter og spann.
Man får jo gjerne med en liten haug spill og flere kontrollere også hvis man kjøper brukt.
))))))))))
Sist endret av tor55; 14. oktober 2013 kl. 22:19.
Har hatt min siden playstation 3 (1 gen) kom, å de varer jo faenme igjennom krigen! Overlever alt, og har stått på samme plass siden jeg fikk den, har ikke engang pusta støvet av maskina engang + at han har ramla i veggen et par ganger i frustrasjon (ikke kødd engang), men han lever ennå. Trofast litn jævel.
Sist endret av Hutch; 14. oktober 2013 kl. 22:32.
Kjøp deg "ps3 cfw" fra finn.no det vil si "costum firmware" da kan du laste ned spill fra torrent sider og spille gratis rett fra Playstation harddisk eller fra ekstern harddisk, du får sikkert hele harddisken fylt opp med spill når du kjøper maskinen også
Sist endret av 125367468864; 14. oktober 2013 kl. 23:59. Grunn: Spiser bæsj
Sitat av Skit_ngr Vis innlegg
Mange av 1. gen ps3'ene kan bråke som et helvete dersom de er mye brukt. Lurt å passe på med mindre man har overdreven høy lyd på tv'en
Vis hele sitatet...
Den første på 60gb du tenker på?
Jeg vil heller påstå at de slim modellene bråker mer. Har hatt både ps3 slim og første versjonen. Leser jo konstant fra BD'en kan ikke skjønne at man har lagret noe som helst på selve maskina..

Til ts, kjøp brukt, ingen poeng i å kjøpe dette nytt. Ingen forskjell i å gå for ny vs gammel, får du med kvittering får du bytta uansett. Bytta selv min ps3 etter 4 år og 11mnd. Reklamasjonsrett, ja takk.
Sist endret av Marr; 15. oktober 2013 kl. 00:00.
Trådstarter
4 1
Sitat av Krissessor Vis innlegg
Enda billigere er det på elkjøp ... http://www.elkjop.no/product/spill-o...gb-flash-minne.

Hvis du vil ha PS3 så er det ditt eneste valg. Ingen vits i å motsi seg selv TS.
Vis hele sitatet...
takk jeg tror det blir dene takk for hjelpen alle sammen