Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2008
Forord: Jeg har i det siste hatt et lite avbrekk fra psykadelika, hovedsakelig fordi jeg ble så fornøyd på forrige tripp på 4-AcO-DMT at jeg ble litt “mettet”. Har levd på den siden, og hadde egentlig tenkt å fortsette med det en liten periode til, men det var helt til jeg møtte på det jeg nå tror er det mest givende hallusinogenet i eksistens, i alle fall av de jeg har prøvd.

Opplevelsen:

Sted for trippen: Inne i skogen, med tre andre venner. De hadde prøvd det før, og de hadde lyst å prøve det i en naturlig setting. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å teste det der, men etter å ha sett på en etter en lyse opp av lykke, tenkte jeg at forholdene for å prøve det var så optimale som de kom til å bli. Så først satte jeg i gang med å veie opp. Det visste seg å være et problem. Med en ujevn flate under vekta ble det litt stress, og når jeg først skulle putte DMT i vaporizeren helte jeg mye mer enn det jeg trodde var 5 mg. I ettertid viste det seg å ha vært noe rundt og 8 mg, helt sikker er jeg ikke.


Turen går deretter over til en fin sitteplass i lyngen, og jeg tar imot pipa. Jeg holder den, mens en venn av meg fyrer opp under. Han holder flammen sånn at inneholder fordamper og blir fin, magisk røyk. Etter et par sekund trekker jeg inn røyken og kjenner den brer seg inn i lungene.

Etter det blir det litt vanskelig å beskrive, men jeg skal prøve:

Når jeg var liten, hadde jeg en sykkel. En gang var bremsene fungerende, men etter hvert som tiden gikk, ble de ødelagt. Så når jeg en dag på skoleveien kjenner at det er ubrukelige, får jeg et dilemma. Jeg står på toppen av en bakketopp, og for å komme meg gjennom tunnelen, må jeg ta en 90 graders sving inn fra bakken. Uforsiktig som jeg er, bestemmer jeg meg for å prøve det, og tro det eller ei, jeg krasjer. Brutalt. Hva har dette å gjøre med 5-MeO-DMT? Sekunden før jeg krasjet til jeg lå på bakken er hvor intens rusen slo meg. Jeg ble smålig skremt over intensiteten, men etter hvert som frykten kommer, skyller stoffet over alle det. Det går i hvitt. Alt blir oppløst og kastet rundt. Sansene mine blir forvrengt på en måte jeg aldri har kjent før. Lyd, bilde, og lukt er ett og det samme. Naturen pulserer av matt grå energi når jeg kommer ned. Ned er ikke et riktig begrep, for når peaken er forsvunnet er det fortsatt mer intenst enn på peakene jeg tidligere har opplevd tryptaminer. Alt er velbehag. Alt er mykt og behagelig. Det går bølger gjennom synsfeltet mitt, og naturen har aldri sett så vennelig ut. Når jeg reiser meg opp blir jeg litt uggen, og kjenner at kvalme slår inne. Men det gikk fort over, og snart er vi på vei gjennom skogen for å kjøre vekk. Alt er euforisk. Jeg er lamslått på en fornøyd måte. Alt flyter innover meg. Nå, flere timer etterpå, sitter rusen fortsatt ferskt i meg. Jeg føler meg som et rom ser ut etter en vårrengjøring. 5-MeO-DMT er det mest magisk jeg noensinne har opplevd, og jeg føler privilegert som fikk oppleve en så gjennomført positiv rus. Skjønner at religioner har oppstått rundt dette molekylet.

Ord kan ikke beskrive det. Det må oppleves, men når du har gjort d, kan du virkelig si at du vet betydningen av ordet ubeskrivelig. Håper allikevel dette ga litt informasjon til de som er interessert i å prøve det.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Kjekt å få lest en 5-meo-dmt rapport her inne.
Var det lenge etter inntak at du reiste deg opp? Jeg hadde ikke sjangs til å bevege noe som helst de første 5 minuttene.

Godt du kjente lykken, for meg var opplevelsen en ren prøvelse, en slags mental test for å se om jeg kunne holde ut, noe jeg heldigvis klarte. Jeg har delte meninger om jeg vil utsette meg for det igjen.
høres nesten like magisk å behagelig ut som meg på changa men ut i fra d jeg leser her så er changa ENDA mer vissuals på med stærke hørsels "visuals" itilleg kp til deg får endelig en ferk dmt raport
En fantastisk skogstur uten tvil! Fikk selv kjenne på hva 27mg 5-meo-DMT gjør med deg. En kraftig vekker, og helt klart min mest givende rusopplevelse så langt. Fikk ikke sove den kvelden fordi jeg ikke greide å slutte å tenke på hvor intens og mindblowing trippen var. Trærne rundt meg våknet med ett, og danset forførende midt oppi en suppe (en god suppe som sådan) av halliser. Shpongle ga et fint soundtrack på det hele.

Har ikke kjans på å beskrive opplevelsen jeg hadde med ord, og vil ikke highjacke tråden, så det får ligge inntil videre. Men en ting er sikkert, det blir en spennende sommer. Blir vel å komme med en triprapport etterhvert jeg også om jeg på et eller annet vis får skrevet noe som kanskje dekker en brøkdel av opplevelsen.
Hørtes ut som en bra opplevelse badjaja. En klassisk 5-MeO-DMT rebooting av hjernebarken. Bufo Alvarius padden regnes jo av mange for å være det eneste entheogenet med egen hjerne. Det er ganske kult.
Må forresten anbefale "Tryptamine Palace", en ypperlig bok om 5-MeO-DMT og Bufo Alvarius.

DMTlover: Visuelle og Audielle opplevelser er ikke synonymt med entheogeniske opplevelser. De mest "out of this world" bevissthetstilstander man kan ha er de der man transenderer det dualistiske universet. Da er man i tilstander der det ikke lengre er forskjell på ting, alt er det samme. Ergo kan man ikke skille ut gjenstander igjennom visjoner og lyder. Alle ting er det samme og ser og høres likt ut, kan man på en måte si. Derfor er det ikke lengre noenting å se eller høre i det hele tatt.
For all del, jeg er kjempeglad i visjon-opplevelser slik man får av N,N-DMT og Psilosin og man kan få masse verdifullt ut av det, men visjoner er ikke tippen på isfjellet. Snarere tvert imot.
Jeg kan bare snakke fra egen erfaringer og hva det står om det i den løsere from-own-experience-quasifaglitteraturen som boka over, men jeg tror faktisk at 5-MeO-DMT på mange måter er mye mer intenst enn sine DMT-fettere
badjaja's Avatar
Trådstarter
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Kjekt å få lest en 5-meo-dmt rapport her inne.
Var det lenge etter inntak at du reiste deg opp? Jeg hadde ikke sjangs til å bevege noe som helst de første 5 minuttene.

Godt du kjente lykken, for meg var opplevelsen en ren prøvelse, en slags mental test for å se om jeg kunne holde ut, noe jeg heldigvis klarte. Jeg har delte meninger om jeg vil utsette meg for det igjen.
Vis hele sitatet...
Jeg reiste meg opp etter at peaken hadde roet seg voldsomt ned, når det raste på sitt beste greide jeg knapt å holde fysisk kontakt med kroppen min. Synd å høre at rusen var vanskeligere mot deg enn den var mot meg, men det er jo forskjellige veier til samme målet
Sist endret av badjaja; 7. juni 2010 kl. 04:02. Grunn: skrivefeil