Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 3798
Beste oppbevarings metoden for LSD når en skal ha det med på tog(1time ca) ?

Er drypp

Frimerker*
Sist endret av Cloor; 26. juni 2018 kl. 17:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
En time? Går fint å ha litt plastikk rundt den bare, kast den i lommen.
Jeg har faktisk fått to frimerker som kun har vært "pakket" inn i papir og de hadde ligget noen mnd, fortsatt funk på begge
Folk undervurderer ofte hvor stabilt det molekylet der er. Går absolutt helt fint, uten å anbefale det så kunne du antageligvis puttet et frimerke i vinduskarmen på toget, og du hadde ikke merket noe forskjell på den og noe du hadde pakket inn i en mørk, lufttett beholder. Det er flere dårlige forhold over tid som bryter det ned.

http://jat.oxfordjournals.org/conten....full.pdf+html

LSD nær en lyskilde har en halveringstid på fire uker. Tror det går fint jeg
Sist endret av Marriese; 26. juni 2018 kl. 17:46.
Banned
Cloor's Avatar
Trådstarter
Leste litt på Amerikanse forum å så at folk legger det i pillebokser.

Har sikkelige pillebokser tilgjengelig, knips poser og alt annet.

225mg vil få meg blåst vekk vel?
Sist endret av Cloor; 26. juni 2018 kl. 18:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Getter du mener 225ug, ikke mg - hvis det virkelig ER 225ug, vil du bli MER en blåst vekk.

Enjoy!
Banned
Cloor's Avatar
Trådstarter
He såpass gode kontakter sier de mengden så er det mengen.

Hva med gall da? Kan et par trekk liksom kødde det til alt? Har lest på Den Store LSD tråden

Kommer tilbake til denne posten etter test turen.
du kan fort bli lett paranoid og ting endrer seg fort om du røyker under lsd rusen
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
225ug som "testtur" er ganske heftig bare sånn at du er klar over det. Ville latt tjallen være på hylla for sikkerhetsskyld. Det kan funke men kan også være det som gjør en eller god tur tar en vending i feil retning
Banned
Cloor's Avatar
Trådstarter
Røyker så lite for tiden så toleransen er altid helt nede. Blir bøttefjern i flerne timer med et bong trekk.


Supperman. Har aldri røykt meg paranoid og tar det i betrakning agående røyking

Anyonym pus: Liker ting heftig.

Beslutningen blir å ha et par ferdig rulla liggende vis jeg føler for det gjennom trippen.
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Egen erfaring av røyking er at det under peaken nesten ikke merkes, mens det på nedtur kan få en til å bli helt ute. Kan som sagt fungere fett men fellesnevneren for flere badtrips er at det hele starta med en feit joint
Sitat av Albinots Vis innlegg
He såpass gode kontakter sier de mengden så er det mengen.

Hva med gall da? Kan et par trekk liksom kødde det til alt? Har lest på Den Store LSD tråden

Kommer tilbake til denne posten etter test turen.
Vis hele sitatet...
Ikke vær så cocky og sikker på att det er 225 - det er kjent att dosering ofte overdrives av pushers.
Sitat av Albinots Vis innlegg
Anyonym pus: Liker ting heftig.
Vis hele sitatet...
Det er en vesentlig forskjell på heftig og absurd.

Om det er ren og pen syre så kan jeg fortelle deg at 100ug er heftig nok, det er en full blown trip.

Det jeg har sett av nybegynnere på 200+ ug har lært meg en ting, det ender som oftest med en kar som lurer på hva som skjer nå og når det tar slutt.
Akkurat i dette tilfelle, så sier jeg kjør på, værsågod.
Man lærer ikke med mindre man kjenner på det selv.
Sitat av Albinots Vis innlegg
225mg vil få meg blåst vekk vel?
Vis hele sitatet...
297 mg drepte en elefant, så 225 bør funke.
TS.. LSD doser regnes i Microgram, Ug. Ikke Milligram, MG..

Å ja, selv ett trekk av en jonas kan sende deg over i kjipe vibber, spesielt hvis du er ukjent med LSD.
Å når du har tenkt å ta ca 200ug som førstegangstur, så fraråder jeg trekk til du har kommet ned igjen.
Sist endret av Eyeamare; 27. juni 2018 kl. 12:59.
Sitat av kallisti Vis innlegg
297 mg drepte en elefant, så 225 bør funke.
Vis hele sitatet...
Er en fordel å lese hva man poster, 297mg drepte mest sannsynlig ikke en elefant.

Sitat av Erowid - LSD Related Death of an Elephant
Another piece of data which seems to make it less likely that LSD was the cause of the death is an experiment conducted by Ron Siegel in which he reports repeating the experiment. Unfortunately we have been unable to find the original paper, but the abstract can be viewed here. In a conversation described by Rick Doblin of MAPS:

"[Ron Siegel and I] had an excellent and wide ranging discussion today (Sun, 2/20/00) He said that he did indeed administer the same amount of LSD in mg/kg to another elephant. He had to sign an agreement that he was willing to replace the elephant if it should die. The elephant did not die. This study was reported in: Siegel R. Bulletin of the Psychonomic Society, 1984 Vol 22#1 page 53-56. (View Abstract) There is an article in the same issue, pages 49-52, about Siegel's administration of alcohol to an elephant.

According to Ron, he had done pilot studies and wasn't worried that the elephant would die from the LSD and that he would actually need to pay the costs of obtaining another one."
- Email to MAPS Forum, 2/22/2000

There is widespready speculation that it was the Promazine which directly killed Tusko. Making the same error in dose calculation that he did with the LSD, Dr West is said to have adminitered a huge dose of promazine to the elephant, although the amount is not documented in the paper. Richard Mesco wrote to the MAPS-Forum:

"As for most major tranquilizers, a well known side-effect of thorazine is orthostatic hypotension. This represents the body's inability to mount a sufficient blood pressure when standing upright to adequately perfuse the brain, and possibly even the heart. When this happens, the blood pressure drops precipitously and the person or animal may experience a syncopal episode (sudden loss of consciousness accompanied by a fall to the ground), and a cardiac tachyarrhythmia (rapid heart beat). In any case there occurs what is termed 'hemodynamic compromise.'"
MAPS-Forum, 2/22/2000
Vis hele sitatet...
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Er en fordel å lese hva man poster, 297mg drepte mest sannsynlig ikke en elefant.
Vis hele sitatet...

Er uansett ganske så sikker på at 297mg LSD som NESTEN drepte elefanten, gjør kort prosess på ett menneske..
Var vel hele poenget hans tror jeg

Dr. Dr. Jeg har flisespikkeri..
Sist endret av Eyeamare; 27. juni 2018 kl. 13:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Banned
Cloor's Avatar
Trådstarter
Kjøper det av en så lager det selv å tester kvaliteten og har begynt å bli ganske god på det. Så det er 225ug.

Så jeg burde røyke etter peaket ?
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Han lager det defintivt ikke selv, men godt mulig han drypper det selv, men ''proffene'' legger det på helt andre måter.

Røyk når du vil, men om dosen stemmer så er det ganske heftig. Ville lagt meg på 100-150ug. Trekk kan fort gjøre det til helvete så begynn jævla forsiktig. Har mange tripper bak meg der jeg tok trekk, som har endt med at jeg vet det blir noen timer med en helvetes trip før det stabiliserer seg igjen
Banned
Cloor's Avatar
Trådstarter
Eg kjenne jo fyren å he våre å sitt på tingan.

Vil liksom ha det ekstremt me mye visuals, kjenne alt som skjer i kroppen der blodåran pompe å hjerta, koss eg puste å alt sånt.

Fekk ikje oppleva det på sopp^
Sitat av Albinots Vis innlegg
Eg kjenne jo fyren å he våre å sitt på tingan.

Vil liksom ha det ekstremt me mye visuals, kjenne alt som skjer i kroppen der blodåran pompe å hjerta, koss eg puste å alt sånt.

Fekk ikje oppleva det på sopp^
Vis hele sitatet...
Som nevnt, han sitter helt sikkert ikke og koker sammen stoffet selv, men drypper det på lapper/sukker eller what ever.
Om du ikke fikk skikkelige visuals på sopp har du enkelt og greit tatt for lite. Du kan ikke bestemme hva du skal oppleve på en tur heller, mtp. at du vil kjenne på disse opplevelsene i kroppen din som du sier. Hver tur er foskjellig og du blir som oftest tatt med til forskjellige plasser hver gang.

Jeg tror du har godt av å lese deg litt opp på hva du putter i kroppen før du gjør det. Hvor gammel er du?
Sist endret av SoppVandreren; 29. juni 2018 kl. 10:12.
Uvaksinert 👍
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Er uansett ganske så sikker på at 297mg LSD som NESTEN drepte elefanten, gjør kort prosess på ett menneske..
Vis hele sitatet...
Sikker? Det finnes vel faktisk veldig få dokumenterte dødsfall som skyldes LSD, kanskje egentlig ingen. Det er som regel alltid, eller kanskje alltid sammen med noe annet i tillegg. Var vel en del personer som for mange år siden trodde LSD pulveret var kokain og tok seg noen striper hver seg, alle overlevde. De dødsfall som har vært knyttet opp til LSD viser seg jo gjerne å være litt mer komplisert enn bare å skylde på LSD. Man klart at tar man LSD og så hopper foran ett tog, kan man da skylde på vann hvis man drikker vann før man tar selvmord?
Sitat av daffe Vis innlegg
Sikker? Det finnes vel faktisk veldig få dokumenterte dødsfall som skyldes LSD, kanskje egentlig ingen. Det er som regel alltid, eller kanskje alltid sammen med noe annet i tillegg. Var vel en del personer som for mange år siden trodde LSD pulveret var kokain og tok seg noen striper hver seg, alle overlevde. De dødsfall som har vært knyttet opp til LSD viser seg jo gjerne å være litt mer komplisert enn bare å skylde på LSD. Man klart at tar man LSD og så hopper foran ett tog, kan man da skylde på vann hvis man drikker vann før man tar selvmord?
Vis hele sitatet...

Skal du flisespikke du også..
DET ER LOV Å BRUKE HUET!!!!!


Vi snakker 300 MILLIGRAM LSD!!
Jeg påpekte måleenhet ffs.

Om du ikke døvver rent fysisk, så regner jeg med du er mentalpasient på lokka avdeling resten av livet ditt, hvis du er heldig...


du hjertens velkommen å linke til heldige sjeler som har dokumentert videre normale flotte liv etter 2-300 MILLIGRAM LSD
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Skal du flisespikke du også..
DET ER LOV Å BRUKE HUET!!!!!


Vi snakker 300 MILLIGRAM LSD!!
Jeg påpekte måleenhet ffs.

Om du ikke døvver rent fysisk, så regner jeg med du er mentalpasient på lokka avdeling resten av livet ditt, hvis du er heldig...


du hjertens velkommen å linke til heldige sjeler som har dokumentert videre normale flotte liv etter 2-300 MILLIGRAM LSD
Vis hele sitatet...
Jerry Garcia fikk vel i seg ganske så mange mg ved et par anledninger ved uhell. Han hadde vel dog kronisk toleranse .
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Er uansett ganske så sikker på at 297mg LSD som NESTEN drepte elefanten, gjør kort prosess på ett menneske..
Var vel hele poenget hans tror jeg

Dr. Dr. Jeg har flisespikkeri..
Vis hele sitatet...
Åhh, jamen da så.

Da poster vi bare feilaktiv informasjon på intetnett som fakta.
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Åhh, jamen da så.

Da poster vi bare feilaktiv informasjon på intetnett som fakta.
Vis hele sitatet...

Hva er feilkaktig med en elefant som NESTEN døde, eller ikke, på ca 300MG LSD?
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
Søk opp "LSD thumbprint". Det er snakk om mg-doser. Men kan ikke huske å ha hørt om noen som har fått i seg flere hundre mg.
jeg høres sikkert litt kynisk ut nå, men for faen du greier å få tak I LSD, men det å oppbevare det 1 time på toget må du lage en tråd om?
Hadde du oppbevart det en time hjemme så ville du stilt det samme spm? Hva er forskjellen?
OFFTOPIC: Jævlig mange tråder i det siste om mye svada som har blitt besvart x antall ganger som er en evig repetisjon her på forumet. Greit nok nå har jeg vært her en stund og Jeg var på ditt nivå engang i tiden også. men for faen lær dere søke funksjonen så får dere svar på spørsmålene. Og i værstefall bruk Google. Begynner å bli alt for mye søppel her inne på freak.no som vil ingen ende ta.

Det er forsatt så mye kvalitet her som er super interessant, men ikke tro du bidrar til det som er interessant med å stille et spørsmål som man kan finne ut av veldig lett selv. Enten via Google eller via freak.
Banned
Cloor's Avatar
Trådstarter
Funka bra.

vil du snakke om kvalitet er det bare å ta det på mld.
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
Bla bla blaaaa.. same old same old.. la skiten repeteres..