Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2016
Yo Yo Freaks!!!

Jeg og dama har speedet i kveld, hun 0.25g, jeg 0.5g speed.

Etter ca 5 timer utpå speedturen testet hun Bønne (hasj), gikk greit til å begynne med, men så rimelig ble det bædings og jeg sa, vi har speeden nå i bunnen, så det skal nok gå over.
Hun kom over dette etter en times tid, og fortsatte å være fin i formen i etter hasjen 4 timer etterpå, da hadde vi rocket på speeden i 7 timer.

Etter å ha loket på speeden i 15 timer, begynte hun plutselig å bli veldig svimmel (4 timer nå, går ikke over), noe problemer med å gå og litt av og på øresus.

Jeg lurer på hva i all verden det er som gjør dette. Ble selv (nå også) i kjempegiret og jeg har tatt ca. det dobbelte av hva hun gjorde, vet da at det ikke er noe spesiell tullspeed heller. Er erfaren, kjenner at det ikke er noe galt med speeden.

Rådet til å ta en dropp til, for å styre formen opp igjen, ville gjort dette selv da, men aksepterer selvfølgelig hennes valg. (hun har prøvd speed flere ganger, vi har hatt det mye artig på dette, og jeg vet hun tåler speed)

Hva ville dere ha gjort?

Bemerker at det overhodet ikke er snakk om å gå til legen, det er ikke SÅ gale, men hun ligger i virkelig lavgir på sofaen, kjipt.

Noen som vet rette medisinen for dette, har tilgang på benzo og samme speeden? (funket fett her)

Hva gjør dette? Er det noen mening i å ta en ny dropp,15 timer siden sist? Jeg har nettopp gjort det, så nå ligger jeg 0.65g. på samme speeden og blir bare i bedre og bedre form

Og siste spørsmålet, hva skal vi/jeg gjøre for å få henne opp i fin formen igjen?
Blir lei meg selv, når hun ligger bare i sofaen og jeg er i storform.

Jeg tenker løsningen ligger i kjemisk på fyll? (erfaren kar her)

Må føye til at vi har hatt våkennatt i natt, men dette har vi gjort 100 ganger tidligere, og det har ALLTID vært veldig moro for begge to. tidligere.
Sist endret av Hans Majested; 20. april 2018 kl. 12:59.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Når spiste dere sist? Mulig hun putrer på tomgang
Carmex er inne på noe der, drikker dere nok vann? Å når spiste dere sist?
Sitat av Carmex Vis innlegg
Når spiste dere sist? Mulig hun putrer på tomgang
Vis hele sitatet...
Hei.

Hun har bare spist en yoghurt og en banan, begynte på speeden i 23:30 i går, vært giret siden. Før det hadde hun hvilt masse noenlunde i en del dager (ikke narkoman) og spist som normalt.

Er det for lite mat som gjør dette kanskje, vi har jo selvfølgelig brukt en del energi på disse 14 timene speedet??

Takker og bukker for ditt engasjement og svar.

Jeg droppet nettop en kvarting og formen min blir bare bedre og bedre, er bedrøvelig når hun ligger på sofaen svimmel, noe øresus og en del problemer med å gå, sjangler litt sier hun.
Det heter nedtur! Ta en valium med en liter vann og sov!
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Det heter nedtur! Ta en valium med en liter vann og sov!
Vis hele sitatet...
så enkelt kan det også forklares.
Ny dropp med denne kvalitetsfarten må jo bedre saken? (Nok erfaring til å si det på EN MÅTE, medisin tenker jeg. Det er ikke speeden det er noe galt med og hun har alltid tålt, og vi har alltid vært i storform alltid tidligere, på speed).
Sitat av Hans Majested Vis innlegg
Hei.

Hun har bare spist en yoghurt og en banan, begynte på speeden i 23:30 i går, vært giret siden. Før det hadde hun hvilt masse noenlunde i en del dager (ikke narkoman) og spist som normalt.

Er det for lite mat som gjør dette kanskje, vi har jo selvfølgelig brukt en del energi på disse 14 timene speedet??

Takker og bukker for ditt engasjement og svar.

Jeg droppet nettop en kvarting og formen min blir bare bedre og bedre, er bedrøvelig når hun ligger på sofaen svimmel, noe øresus og en del problemer med å gå, sjangler litt sier hun.
Vis hele sitatet...
hehe, seff blir formen bedre etter å droppe en kvarting, så lenge det varer
Om hun ikke har justert, så er det jo logisk at det er comedown, tenk deg selv, om du ikke hadde droppa den kvartingen, du hadde begynt å slite ettervært.
Bare pass på å gi henne gi drikke å kanskje en banan til.
Stay safe
Sist endret av Eyeamare; 20. april 2018 kl. 13:17.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mat og drikke, ikke mer speed...
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
så enkelt kan det også forklares.
Vis hele sitatet...
Tar innlegget ditt og deg seriøst, etter hva vi har erfart tidligere, har hun egentlig aldri fått noen spesiell nedtur og etter lengden på speed rusen inntil nå, burde det ha være MANGE TIMER TIL en evt. ikke nedtur, men liten nedoverbakke hun bruker å få.
Jeg rakk å bli 30, 12 år med speed før jeg begynte å plages med avtenning. Råtten dårlig form, slapp, a-sosial, inneslutta, 1000 yard stare.
Generel laber allmentilstand.
Før det, så var det full rock`n roll, å høy partyfactor uten nevneverdig comedown.
Det er veldig individuelt hvordan kroppen takkler speed, samme med hue.
Sist endret av Eyeamare; 20. april 2018 kl. 13:24.
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Det heter nedtur! Ta en valium med en liter vann og sov!
Vis hele sitatet...
(Moderator, jeg rakk ikke å endre på den feilposten, noen hakk lenger opp, vennligst slett tråden, det hadde vært fint. Beklager, men er dårlig til forum logiske ting, da jeg bruker det skjeldent)


Tar innlegget ditt og deg seriøst, etter hva vi har erfart tidligere, har hun egentlig aldri fått noen spesiell nedtur og etter lengden på speed rusen inntil nå, burde det ha være MANGE TIMER TIL en evt. ikke nedtur, men liten nedoverbakke hun bruker å få. Hun får aldri/fått det alle de tidligere gangene.

Sitat av Eyeamare Vis innlegg
hehe, seff blir formen bedre etter å droppe en kvarting, så lenge det varer
Om hun ikke har justert, så er det jo logisk at det er comedown, tenk deg selv, om du ikke hadde droppa den kvartingen, du hadde begynt å slite ettervært.
Bare pass på å gi henne gi drikke å kanskje en banan til.
Stay safe
Vis hele sitatet...
Er som sagt en erfaren bruker og jeg har HELT SAMME oppfatning/mening selv. Sitter jo igjen med en fin pose ende, festen våres to skal jo egentlig ikke være over.

Prøver å si til henne, (når jeg vet den er bra) at du bør snart hive nedpå en fin 0.2 til av denne rene kvalitetsspeeden.
Sist endret av Hans Majested; 20. april 2018 kl. 13:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jo høyere du går , jo hardere krasjer du! Nedturen min starter etter 5-6 timer.
Sist endret av A-tillah; 20. april 2018 kl. 13:44.
Faens til greier. Dama ble nettopp FRISK av hele greiene.

Jeg laget og serverte noe god mat til henne, som hun greide å presse ned, DA BLE ALT OK, sier hun!!!!

Takk for enngsjementet deres!

Ps: spis godt aller som har tenkt seg borti disse opplegg!!!!!
uten mat og drikke, duger helten ikke

Det er faktisk noe i det ordtaket der
Neste gang kan du ha en måltidserstatter (shake) liggende. Det er lettere å få ned når man er på den formen. Juice er også godt å ha.

Sitat av Hans Majested Vis innlegg
Jeg tenker løsningen ligger i kjemisk på fyll? (erfaren kar her)
Vis hele sitatet...
Så nå er du plutselig en kar? For noen dager siden var du en dame. Du var 40, så var du plutselig 50, og nå er du altså en kar. Jaja.. Er vel ikke så farlig å skrøne litt om personlige detaljer, men greit å holde seg noenlunde til samme story.
Sist endret av mentalmelt; 20. april 2018 kl. 15:25.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Soooom nevnt over og som dere fant ut selv; mat og rikelig med vann. Men vet også selv at jeg kan bli svimmel, sløv og rett og slett litt tullete i knotten når blodsukkeret har blitt for lavt på grunn av søppelet. Det kan og burde justeres også, blodsukkeret altså.