Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2820
Hei Freaks!!!

Er på pepper, har noen Imovane liggendes....

Hvordan er det å blande de?
Tenker du for å for å få sove?
Hvordan det er å blande dem? Hva mener du? Av amf blir du speeda, og imovane er z-hypnotika.

Ok.

Når blander du dem? Tar du imovanen på nedturen? Da funker det for å sovne. Tar du den på oppturen? Da funke det for å få bra form.

PLease fucking explain
Jeg liker det.... spesielt med hasj til.

s
Sist endret av saviour; 7. april 2018 kl. 11:49.
For min del fikk jeg mer lette visuals i form av at ting rundt meg kunne forandre fasong, eller at bildet på veggen bevegde på seg. Dette var i mørket vell og merke.
Imovane, Amfetamin, og gjerne med litt hasj/pot på toppen (og kanskje Lyrica) er en av mine favoritt blandinger :-)
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Imovane, Amfetamin, og gjerne med litt hasj/pot på toppen (og kanskje Lyrica) er en av mine favoritt blandinger :-)
Vis hele sitatet...
Shit, det låter trippy.
Får du nå visuelle forstyrrelser?
Om du tar imovane etter å være våken en liten uke får hverfall visuelle forstyrrelser, jeg snakket med menn m hatt og stokk som ikke var der utenfor vinduet på den gamle mølla i skogen vi satt i å røykte bøtte i. Skal si det var halliser som kunne vært helt ekte altså. Hjernen var grøt etter fem dager med masse speed og så ti imovane+hasj. Sov i tre dager.

s