Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1331
La ut denne rapporten i sted, men la merke til, og fikk kommentert at den ble veldig tung å lese, så her er en oppdatert versjon.

August 2017

Vi satt oss på en benk på Leidseplein, med fontenen i ryggen og skuet etter noen som kunne ordne noe. Det kommer en kar i slutten av 30 åra bort til oss og lurer på om vi kanskje kunne tenkt oss noen gøyale piller. Vi sier selvsagt ja, han sier han har noen som får deg «higher than you've ever been before» eller noe i den duren.
Vi ønsker 4 og da sier han 40 euro, men for 50 euro kan dere få 6. Vi takker ja. Han spør om vi vil ha noe cola som visstnok skulle være ganske decent, vi ender opp med et nei takk etter litt om og men.
Vi begynner å traske mot hotellet, det ligger bare et par 100 meter unna, vi går igjennom parken, hvor det løper usedvanlig store rotter, mye feitere enn by rottene her hjemme.
Rommet er ikke det ikke noe særlig unikt, et plain, noe rødt, om jeg ikke husker helt feil.
Det kommer med seng, pult, og en kontorstol. Badet er til venstre når du kommer inn. Fin og romslig dusj. Det ser antagelig ut som et lite narkoreir for et ukjent øye, men er bare noen uskyldige bags pluss en brukerdose kokain av dårlig kvalitet liggende.
Jeg hopper raskt i dusjen, vi skylder ned en pille ganske så kvikt etter det, det går en liten 10 minutter og vi bestemmer oss for å ta en til. Kommer så på at det begynner å bli alt for lenge siden jeg har spist. Dytter kjapt i meg en kjip, vassen og ekkel brødskive.
Pillene var rosa fugler på 220 mg hver, innhold ukjent? I hvert fall MDMA, kanskje meth?
Oppturen husker jeg ikke noe særlig av annet en noen ting jeg har blitt fortalt i ettertid av kjæresten min. Den var vel på omkring 2 timer, har noen foggy minner om at jeg sikla (skum), klarte ikke snakke forståelig, kjeven var som et gigantisk underbitt, som etter min kjære sine kalkulasjoner, kunne rommet en katt, svetta rant som et ville helvete. Ei skjønte jeg hvor vi var, «er vi Amsterdam??» Osv osv. «Beina mine er Emma og dette er litt Emma, bare hundre ganger bedre!!» har jeg blitt fortalt i ettertid at jeg har sagt, kan ikke huske hvordan det føltes helt eksakt. Men jeg vet at jeg aldri har følt noe så kraftig og godt. Bedre enn et hvert skudd og en hver stripe der ute. Rusha som faen, pleier ikke få det så særlig av Emma lenger. Har noen bilder som var høyst uflatterende, og det var det.

Nå hadde det altså gått 2 timer. Ikke uvanlig at virkningene begynner å dabbe av hvis dagen har bestemt seg for det. Så da må man jo ut å finne mer, kisen fra tidligere sa han skulle fortsette å stå der, men der var det selvsagt ingen å finne. Vi hadde jo 6 piller, og det var ikke 2 igjen. Så vi gikk utifra at de var svelga.
Formen var på topp og det var nå det skulle begynne å skje ting. Husker ikke så altfor mye av kvelden i en helhet heller så blir bare litt utklipp. Jeg står og helt casually snakker til et hjørne. Alt som kommer ut er vissvass og tilbake antagelig likedan. Men kommunisere, det gjør jeg! Tror jeg kunne kommunisere med hvert eneste tre og hver eneste sykkel.
Kjæresten sin form har kommet seg like opp som min og hun snakker med to karer om hva vi har tatt og ditt og datt. Jeg kommer bort, hilser. Han ene ser ut som en eller annen hobbymafia iført en brun skinnjakke og sixpence. Han andre er svær, iført tank top og masse tatoveringer. Han nevner at øya til min kjære ser ut som de har det godt, i likhet med formen; «You guys look totally fucked up!». Vi snakker litt. Får tilbudet om en bump cola, takker selvfølgelig ja. Kjenner ingenting til den, men hyggelig var det nå uansett.
Vi tar farvel, og veien går mot hotellet igjen. Skulle vel ta et pitstop av noe slag. Husker ingenting av hva som skjer på hotellet men når vi kommer ut igjen er begge iført kjole, og ser antagelig ut som to kronidioter der vi står mer rusa enn noen sinne før. Vi hadde rulla en jay oppe (så noe huska jeg jo, det var en vanskelig oppgave). Klarer virkelig ikke huske om jeg var i samme form som tidligere.
Men fy faen. Hvor enn jeg snur meg ser jeg folkemengder. Men det er bare glimt, så blir det til det det orginalt var. Alle sykkelstativene var folkemengder når jeg snudde meg, når jeg ser tilbake på det så må det ha vært noen ganske lave folk jeg så, ikke at jeg tenkte noe over det. Tenkte faktisk ikke over noen av hendelsene denne kvelden. Det eneste jeg vet var at folkemengdene ikke var der på ekte.
Alt var bare en roller coaster hvor vi tok i mot alt som kom mot oss. Det her er vel kanskje da 3 pilla kicker? Med en blanding av potent weed. Husker ikke hva det var men var for over 20 euro grammet, tror jeg. Kanskje var det litt hasj i den og.
Vi gikk rundt både med hverandre og hver for oss, men uansett så gikk samtalene på skinner. Selv om vi er hver for oss, har vi på et underlig vis fortsatt kontakt, nærmest telepatisk. Klarer ikke huske så mange av synsforstyrrelsene lenger, men vet at det var OVERALT, hvor enn jeg snudde meg ved første øyekast. Noen ganger hang det igjen litt, og varte noen sekunder. Kanskje til og med minutter. Men forsvant alltid, ikke at jeg trengte at de forsvant, syns jo det var storartet og utrolig moro.
Det begynte så å komme syke teorier og tankemønstre var helt ute å kjøre. Men gøy var det! Jeg husker at mange av samtalene jeg drev var med folk jeg kjente/kjennner, tror nok ikke noen andre enn meg kunne gjort noe ut av det. I tillegg var det mange åpenbaringer, så kalte «oh momentant».
Dessverre husker jeg faktisk ingen av disse lenger.
Huet går i hundre, og alle slags minner og andre tilfeldige ting dukker opp i hytt og pine. Samtidig som det er mye, så holder det seg veldig balansert på et vis. Hvert 10 sekund sånn ca glemte vi hva som hadde skjedd, eventuelt til vi var «ferdig» med en samtale. Eller at vi bare var midt i og glemte helt hva vi snakka om.
Min frue trodde på et punkt at hun var med en barndomsvenninne i syden, bare at denne venninna var 7 år da. På et punkt gikk også min kjæreste rundt med 4 bein og syns det var helt normalt og greit. Vi gikk også å snakket i tlf, med ingen på andre siden av røret flere ganger i løpet av kvelden. Men det var bare gøy, og vi fortalte fram og tilbake hva vi så, hørte og oppfattet. Ingenting var FOR merkelig, men det var vel kanskje noen steder under og videre i denne reisen som er litt tvilsomt.
Synet var som på cannabis, litt gult filter liksom. Men jeg tror dette endre seg litt utover? Stadig vekk mens vi var ute så teleportere vi, fra det ene stedet til det andre. Vi hadde jo ingen anelse hvor vi var, men det alle bygningene og trærne og ting rundt oss ble annerledes. Vi hadde ingen anelse hvor vi gikk eller hvor lenge vi hadde vært ute. Men på et eller annet tidspunkt så var det vel en som spurte om vi skulle hjem.

Turen hjemover husker jeg ei noe av, men tror vi hoppa ganske fort i dusjen når vi kom hjem. Her satt vi en stund og koste oss, kjæresten kaster opp. Men rikker seg ikke av flekken. Klokka var blitt en del og senga kalte.
Hadde nettopp kjøpt Vape også så det gjorde jo ingen verdens ting. Lyset blir slått av, og tankene får lov til å flyte fritt. Alt blir tatt opp, samtidig filtrert. De underligste spørsmålene dukket opp, hadde jeg bare kunnet husket det.
Bleh. Tisse. Jeg går å setter meg på potta, lukker øya i og med at jeg er så jævla sliten. Det neste minuttet sitter jeg å browser Facebook i hodet, og det var så mange nye statuser fra alle jeg kjente. Tok meg litt tid før jeg skjønte at dette bare var hodet mitt som hadde fått i seg noen piller. Dette gjorde jeg flere ganger videre i senga. Hver gang var det nye statuser, og de var så bisarre at det er ikke til å tro.
Husker at jeg ikke kunne tenkte noe annet enn hvordan i alle dager kan dette hodet her finne opp så mye rare greier.
Under hele turen er det også veldig mange gamle minner som blir satt på rewatch i hodet. Gode minner, bare uskyldige barneminner. Alt kunne bli sett 100% accurate i hodet. Uansett hva, det trengtes bare en detalj. Så bam, alt er til stede.
Vi endte opp med å bare ligge å se forskjellige klipp av diverse ting hver for oss, knise litt her og der. Fortelle noe sykt som akkurat skjedde. Fordi Gud og mye sykt det var som skjedde, skulle virkelig ønske vi hadde starta med halvannnen så kanskje noe mer kunne blitt husket, men mest av alt er det bare forskjellige bilder av steder vi var igjennom natta. Men samtidig ikke, fordi så gøy har jeg aldri hatt det før.
Min kjære deltok i fire forskjellige musikkvideoer også, jeg var kun med i to. Noe av det merkeligste jeg har vært borti.
En uke i etterkant hadde både kjæresten og jeg slike drømmer, eller «videoklipp» hver gang vi lukket øynene, mest med barndomsvennene våre, men også andre bekjente. Det var det også masse andre meningsløse videoklipp også, men det kan være fordi vi var kronisk steine og høye på relativt bra saker det dagene da (jeg spiste også for så vidt veldig mange space cakes der nede, men de var alt for svake. Var helt latterlig, svelga i meg 2.5 eller 3 g i løpet av ikke mange time men kjente ikke mye til det. Skal god potent hasj til for å få noe til å gå, ikke bare den vanlige weed baksten.

Vil takke min kjæreste, @RitaLinn som gikk igjennom etter jeg hadde skrevet ferdig og rettet litt her og der, ettersom jeg har blitt ganske blind for denne litt "eldre" rapporten.
Beste turen jeg har vært med på noen sinne.
Kommenterer i hovedsak for at freakerne skal se den oppdaterte versjonen, og ikke den som forhåpentligvis blir sletta.
Flirings Høres ut som en ganske fet tur dere hadde <3 ^^ kjente meg igjen i endel også, spesielt det med å snakke med noen som ikke er der, å gjerne da med noen for mange år siden xD
Syns det er ekstra kos å lese trippraport fra ett kjærestepar, som tar vare på værandre, å bare er <3

"Jeg går å setter meg på potta, lukker øya i og med at jeg er så jævla sliten. Det neste minuttet sitter jeg å browser Facebook i hodet, og det var så mange nye statuser fra alle jeg kjente. Tok meg litt tid før jeg skjønte at dette bare var hodet mitt som hadde fått i seg noen piller."

Bare lulz!
Sist endret av Eyeamare; 8. mars 2018 kl. 21:43.
Hasjnegler
TheBean's Avatar
Trådstarter
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Flirings Høres ut som en ganske fet tur dere hadde <3 ^^ kjente meg igjen i endel også, spesielt det med å snakke med noen som ikke er der, å gjerne da med noen for mange år siden xD
Syns det er ekstra kos å lese trippraport fra ett kjærestepar, som tar vare på værandre, å bare er <3

"Jeg går å setter meg på potta, lukker øya i og med at jeg er så jævla sliten. Det neste minuttet sitter jeg å browser Facebook i hodet, og det var så mange nye statuser fra alle jeg kjente. Tok meg litt tid før jeg skjønte at dette bare var hodet mitt som hadde fått i seg noen piller."

Bare lulz!
Vis hele sitatet...
Den var meget meget artig. Håper å oppnå noe lignende i fremtiden, aldri hatt det så gøy før.Topper første syre trip til og med Håper du har en spesiell du kan dele like fete rusopplevelser med, om ikke så håper jeg du kan skaffe deg en