Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 6565
Har tenkt til å bestille Ritalin på nettet. Har funnet noen overraskende billige, 3 dollar og 50 vent pr pille. For godt til å være sant? Lurer også på om dette er trygt? Hva er sannsynligheten for at jeg blir tatt, og hvis jeg blir det hva skjer? Siden jeg skal bestille fra har bra anmeldelser: 4,9/5 fire som har stemt.
Det er ikke en god idé, blir pakken stoppet i tollen, noe som er ganske sannsynlig, blir du anmeldt for innførsel av narkotika.

Om siden du har vært inne på er legit, har jeg ingen formening om.
Trådstarter
9 1
Men hva er sannsynligheten for det? Er de ikke mest opptatt av å ta ectasy piller enn Ritalin?
Sitat av ZaraZhipe Vis innlegg
Men hva er sannsynligheten for det? Er de ikke mest opptatt av å ta ectasy piller enn Ritalin?
Vis hele sitatet...
Hva er sannsynligheten for at for at jeg spiser havregrøt til frokost imorgen?

Det er helt umulig for meg å regne ut hva som er sannsynligheten for at pakken din blir stoppet, men du kan regne med at det er en risiko du tar.

Tollerne er opptatt å ta det som er ulovlig å innføre til Norge. Ritalin uten resept, er det samme som narkotika etter norsk lov.
Sitat av ZaraZhipe Vis innlegg
Men hva er sannsynligheten for det? Er de ikke mest opptatt av å ta ectasy piller enn Ritalin?
Vis hele sitatet...
Som Fuglern sier over her er det umulig å regne ut sannsynligheten for å bli tatt. Men den er så stor at jeg vil fraråde alle som tenker på å gjøre det.

Ritalin er A-preperat å regnes som dop om man ikke har det på resept, da det inneholder virkestoffet Metylfenidat som står på narkotikalista og dopinglista. Så den blir ikke behandlet noe mildere en ectasy når det kommer til innførsel.

Å bestille ulovlige stoffer fra utlandet er blitt risikosport de seneste årene. Men om du har bestemt deg for at du skal bestille noe ulovlig på nett, så vilt jeg anbefalt deg til å bestille fra Norske selgere på dark web. Prisen blir nok mangedoblet, men du minimerer sjansen betydelig for at du får politiet på døra.
Sist endret av MikkelRæv; 1. mars 2017 kl. 12:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg vil som flere her fraråde deg på det sterkeste og gjøre dette, fordi det vil bli stoppet i tollen og du blir anmeldt for innførsel av A-preparat uten resept. Hvis du har funnet dette på et nettapotek via et Google søk er det også MEGET høy sannsynlighet for at det er scam.
hadde aldri gjort det, ritalin er ikke akuratt vanskelig og få tak i her hjemme så hvorfor bestille fra utlandet ?
Sitat av ZaraZhipe Vis innlegg
Siden jeg skal bestille fra har bra anmeldelser: 4,9/5 fire som har stemt.
Vis hele sitatet...
Det er jo ikke bra anmeldelser i det hele tatt...
4 stykker som har rata siden er jo ingenting og virker mer useriøst en det virker seriøst.
Finn heller en du kjenner med adhd og spør om du kan kjøpe av han.
Trådstarter
9 1
Tusen takk for svar, da skal jeg droppe det