Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3409
Det hender jeg tar et par Tramadol eller Paralgin Forte om jeg ikke føler meg helt topp. Dette gir ingen sterk rus, men det gir som kjent en følelse av velbehag, fjerner bekymringer, man ser rett og slett mer positivt på omstendighetene. Problemet er at dette er vanedannende opiater, og jeg har en følelse av at det ikke er helt bra for lever og nyrer?

Så det jeg lurer på er om det er mulig å oppnå en lignende "rus" eller velbehagsfølelse på en måte hvor det ikke skader kroppen?
Sitat av simchris Vis innlegg
Så det jeg lurer på er om det er mulig å oppnå en lignende "rus" eller velbehagsfølelse på en måte hvor det ikke skader kroppen?
Vis hele sitatet...
Dette er veldig avhengighetsskapende, da du bygger en hurtig toleranse til disse pillene. Plutselig sitter du der.. Om du leter etter en "rus" som ikke er så farlig, så hvorfor ikke fyra opp en Jonas eller edibles ? (Y)
Trådstarter
Sitat av MasterOfNone Vis innlegg
Dette er veldig avhengighetsskapende, da du bygger en hurtig toleranse til disse pillene. Plutselig sitter du der.. Om du leter etter en "rus" som ikke er så farlig, så hvorfor ikke fyra opp en Jonas eller edibles ? (Y)
Vis hele sitatet...
Ah skulle så gjerne ha gjort det, men har dessverre ingen kontakter som kan skaffe meg dette Trist å si det, men det er faktisk enklere å skaffe seg opiater her i Norge enn det er å få tak i grønt. Helt sykt egentlig, men det er en annen debatt
Jeg har det på samme måte som deg simchris, det er umulig å få tak i noe grønt å røyke en skjelden gang. Fra legen får jeg 200 Paralgin forte og 100 Tramadol hver måned. Hva som er best for kroppen hvet jeg ikke sikkert, men tolleransen øker raskt.
Klem fra Betty
Sitat av simchris Vis innlegg
Ah skulle så gjerne ha gjort det, men har dessverre ingen kontakter som kan skaffe meg dette Trist å si det, men det er faktisk enklere å skaffe seg opiater her i Norge enn det er å få tak i grønt. Helt sykt egentlig, men det er en annen debatt
Vis hele sitatet...
Ja, ser den...! Bor i utlandet så tenker ikke over det, men beste forslaget jeg kan gi er; Invester i gro-utstyr, hold kjeft om det, og røyk det Vipps, så har du "gratis"-pot så lenge du orker
Trådstarter
Sitat av MasterOfNone Vis innlegg
Ja, ser den...! Bor i utlandet så tenker ikke over det, men beste forslaget jeg kan gi er; Invester i gro-utstyr, hold kjeft om det, og røyk det Vipps, så har du "gratis"-pot så lenge du orker
Vis hele sitatet...
Det er mildt sagt en besnærende tanke, jeg har gjort litt research på prosess og utstyr, og det ser ut som at dette faktisk kan la seg gjøre. Den største utfordringen er lukt, vil nødig at naboene skal få snusen i dette. Jeg ser man har noe som heter "odor neutralizers", er det noen som har erfaring med dette?
Sist endret av simchris; 20. juli 2016 kl. 18:31.
Sitat av simchris Vis innlegg
Det er mildt sagt en besnærende tanke, jeg har gjort litt research på prosess og utstyr, og det ser ut som at dette faktisk kan la seg gjøre. Den største utfordringen er lukt, vil nødig at naboene skal få snusen i dette. Jeg ser man har noe som heter "odor neutralizers", er det noen som har erfaring med dette?
Vis hele sitatet...
Få tak i et kullfilter, så gjør det susen!

Edit: https://freak.no/forum/showthread.ph...&highlight=gro

Her står alt du trenger å vite
Sist endret av MasterOfNone; 20. juli 2016 kl. 19:12.
Hvis du ikke har planer om å røyke hverdag, ville jeg heller brukt darkweb å kjøpt røyking. Mye jobb, og risikerer mye strengere ved å dyrke. Bestiller du innenlands er sjansen lik null for at varene blir tatt av toll, og hvis det under noen formodning skulle skje, er det bare å nekte på at du har bestillt. Sak henlagt.