Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 9183
Jeg har aldri kjøpt cola selv før, fikk nummeret til en fyr som selger av en venn av en venn... Altså, en venn av kompisen min kjøper av ham, og han har kjøpt til kompisen min, så bør være safe, men jeg kjenner ikke han som kjøper.

Men jeg ringte selgeren og skal møte ham i byen senere.

Han ba meg ringe når jeg var i byen (hørtes afrikansk ut). Jeg er redd for å bli lurt på en eller annen måte, men er det egentlig så stor sjanse for det? Jeg får jo sikkert ikke muligheten til å teste varene, så jeg får bare ta sjansen.

Og hvor er det best å møtes? Vil jo ikke akkurat møte ham i en mørk bakgate, men bør liksom ikke være altfor offentlig heller...

Han sa 800 for grammet, og at det var "good stuff", men jeg trodde det ville være dyrere om det var bra saker...

Hjelp meg plis!
First timer, så søtt
Bare møt han der han vil, han kommer til å velge et passende sted. Om det er opp til deg så velg et t-banestopp litt utenfor sentrum for eksempel, det gjør det enkelt å komme seg til/fra.
800 er okei pris det, men du får nok ikke et fullt gram. Antagelig så er det helt okei-ish kvalitet, ordentlig "good stuff" finnes det ikke så altfor mye av i landet og selges ikke på den måten.
Du blir antagelig ikke lurt, de fleste dealere vil gjerne fortsette å selge varer; det skjer ikke om man lurer kundene sine.
Sist endret av moret; 16. juli 2016 kl. 14:41.
Du høres så fortvilet ut, akkurat som om det var snakk om en deal på over en million kroner, men så er det bare snakk om ett gram?

800 for grammet er veldig lite, og kvaliteten er nok elendig. Siden vennene dine er kunder fra før er du litt mer safe mtp å bli scamma/ranet eller whatever, bare vær hyggelig og oppfør deg normalt så går det sikkert helt fint.

Nå vet jeg ikke hvilken by du bor i, men i Oslo har jeg bare dårlig erfaring med afrikanere(inb4 rasist) Tipper colaen ligger på 10-15% av de som selger, for å få tak i bra stuff må man gjerne kjenne noen som kjenner noen, og de står absolutt ikke å selger på gata. Min siste dealer, som hadde veldig bra kokain var fullstendig psykopat, når vi var hjemme hos han for å kjøpe gikk han alltid rundt med en svær rambo-kniv som han dro frem hele tiden, tipper han var sånn rundt 40 på den tiden, må nesten si jeg var litt engstelig hver gang vi dro å kjøpte fra han, men som sagt kvaliteten på colaen var svært bra.
Sitat av Amatør82 Vis innlegg
Jeg har aldri kjøpt cola selv før, fikk nummeret til en fyr som selger av en venn av en venn... Altså, en venn av kompisen min kjøper av ham, og han har kjøpt til kompisen min, så bør være safe, men jeg kjenner ikke han som kjøper.

Men jeg ringte selgeren og skal møte ham i byen senere.

Han ba meg ringe når jeg var i byen (hørtes afrikansk ut). Jeg er redd for å bli lurt på en eller annen måte, men er det egentlig så stor sjanse for det? Jeg får jo sikkert ikke muligheten til å teste varene, så jeg får bare ta sjansen.

Og hvor er det best å møtes? Vil jo ikke akkurat møte ham i en mørk bakgate, men bør liksom ikke være altfor offentlig heller...

Han sa 800 for grammet, og at det var "good stuff", men jeg trodde det ville være dyrere om det var bra saker...



Hjelp meg plis!
Vis hele sitatet...
Hvorfor skulle du så ikke kunne teste/smake varene en kjøper...Er vel ganske naturlig at man kan få teste først..Ellers gir du bare faen i å kjøpe dem,og bare å si det rett ut..og trenger ikke treffes i bakgater heller( bare på film det skjer som regel) ...Avtal å møte ham i en park,og gjøre handelen mens en sitter på en krakk...
Skjønner ikke hvordan dere kan diskutere dette åpenlyst på nett. Dette forumet må da være kontinuerlig overvåket slik som dere holder på? Jeg kan ikke tro noe annet.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av punkfreak Vis innlegg
Skjønner ikke hvordan dere kan diskutere dette åpenlyst på nett. Dette forumet må da være kontinuerlig overvåket slik som dere holder på? Jeg kan ikke tro noe annet.
Vis hele sitatet...
Du bør realitetsorientere overvåkingsfantasiane dine litt. Sjølv om NSA kanskje veit kven trådstarter er, så veit ikkje politiet det. Politiet kan ikkje overvåke kommunikasjonen til folk sånn heilt ut av det blå, og det er jo mildt sagt ressurskrevjande å lese gjennom rælet folk skriv.

Ikkje at kjøp av brukerdoser ville kvalifisert til kommunikasjonskontroll heller.

(Du har lest og høyrt på Snowden - men du har ikkje innsett at NSA antakelig bruker ein god porsjon milliarder på overvakinga si - og at det norske politiet ikkje er NSA).
Prisen treenger da ikke si det nødvendigvis er dårligere kvalitet. Har kjøpt knall brus til 500, å skikkelig dritt til 1500.
Vet ikke om det er tilfeldig, men syntes kolaprisene har sunket litt i forhold til før.

Men fortell hvordan det går da, å lykke til. Hehe
Sist endret av KjellFresh; 16. juli 2016 kl. 16:33.
Trådstarter
27 6
Jepp, first timer �� Vel, greit at det ikke er snakk om store summer, men 800 spenn er da nok, men først og fremst blir jeg skuffa hvis jeg ikke blir høy! Har såvidt prøvd cola før, et par ganger i utlandet, men aldri i Norge. Har bare prøvd pepper og emma et par ganger her, og alltid bare fått av venner eller tilfeldige på byen, så jeg føler meg ganske crazy nå �� Skal skrive en liten oppdatering og rapport imorra �� Har litt løse planer for kvelden, det kan bli en morsom natt, blir sikkert hyggelig uansett, men særlig med litt ekstra å gå på �� Først i parken med søsteren min og hennes venninnegjeng, så hjem til søsteren min en liten tur (bare oss to, for hun må hjem med hunden), så en fest hvor jeg vet det er chille folk, og så forhåpentligvis avslutte med en tur ut og danse ��
Det som er av cola i grammet kan jo være knallbra. Kjedelig om det er blandet ut med 50% plumbo f.eks.
Sitat av okay40 Vis innlegg
Avtal å møte ham i en park,og gjøre handelen mens en sitter på en krakk
Vis hele sitatet...
Er det sånn at folk som vil selge/kjøpe narkotika gjerne tar med seg sin egen krakk til å sitte på i parken?

Apropos Plumbo, det ser du lett om det er hvis det noe som ligner på metallbiter oppi og noen turkise klumper. Ikke la deg lure, Hele nesa kan forsvinne!
Sitat av Jens1 Vis innlegg
Det som er av cola i grammet kan jo være knallbra. Kjedelig om det er blandet ut med 50% plumbo f.eks.
Vis hele sitatet...
Er dette egen erfaring eller? Aldri hørt den før. Sier ikke at det ikke har skjedd men tror ikke det er så vanlig..
Da ville jeg heller vært mer skeptisk til hva skitne makka dealere på 10. døgn driver å blander med..der har jeg hørt og sett mye rart.

Men TS, ble det noe brus på deg?
Du kan like godt la vær. Hvorfor bruke penger på noe som garantert er boss? Kjøpe 'cola' av en afrikaner midt på gaten. Høres ut som en kjempe deal.

Sitat av junkiebum Vis innlegg
Du kan like godt la vær. Hvorfor bruke penger på noe som garantert er boss? Kjøpe 'cola' av en afrikaner midt på gaten. Høres ut som en kjempe deal.
Vis hele sitatet...
Men for all del, kjøp 1, og bevis meg feil.

Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Prisen treenger da ikke si det nødvendigvis er dårligere kvalitet. Har kjøpt knall brus til 500, å skikkelig dritt til 1500.
Vet ikke om det er tilfeldig, men syntes kolaprisene har sunket litt i forhold til før.

Men fortell hvordan det går da, å lykke til. Hehe
Vis hele sitatet...
Jeg tenker at hvis du får cola til 1000,- og nedover, så kan du ikke forvente noe som helst, men kjøper du til 1500,-, så bør det være grei funk i snøen.

Husk at det alltid er lov å klage blir du solgt dritt. De fleste er kul på det, så lenge det er ikke en liten løpegutt helt nederst på ladderen du har fått av.
Sist endret av junkiebum; 17. juli 2016 kl. 07:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av junkiebum Vis innlegg
Jeg tenker at hvis du får cola til 1000,- og nedover, så kan du ikke forvente noe som helst, men kjøper du til 1500,-, så bør det være grei funk i snøen.

Husk at det alltid er lov å klage blir du solgt dritt. De fleste er kul på det, så lenge det er ikke en liten løpegutt helt nederst på ladderen du har fått av.
Vis hele sitatet...
Som med alle varer som blir solgt her i verden så er ikke pris en spesielt god indikator på kvalitet. Cola til 800 pr/g kan være minst like bra som cola til 1500 pr/g. Den beste måten å finne ut om du har bra vare, det er jo å teste det.
Sist endret av Mirage; 17. juli 2016 kl. 14:29.
Det finnes eztest kit som måler renheten til kokain. Det finnes også eztest som kan finne bath salts.
Trådstarter
27 6
I'm back! :-)
Vel, den colaen var shitty stuff... Merka knapt at jeg hadde fått i meg noe. Det var forsåvidt ikke overraskende, men det var det eneste jeg klarte å få tak i, så jeg ville nå prøve.

MEN, ble en veldig bra kveld uansett. Dro på en fest hvor jeg ikke kjente noen, hadde møtt kjæresteparet som bodde der én gang før. Slapp ganske tidlig opp for både øl, sigg og dop (det var IKKE et fullt gram ihvertfall), for planen var jo egentlig å dra videre på byen og møte venner, men det var litt hassle å komme seg derfra til byen, og folka på festen var veldig på at de hadde mer enn nok alko og det var null stress at jeg var tom, så jeg ble værende, men etterhvert begynte jeg å bli både litt trøtt og lei, og orka liksom ikke være sosial. Men da kom emmaen på bordet! Altså, det fløt! I tillegg var det en fyr som hadde jævlig bra cola der og som gladelig delte med meg.

Så dere kan tenke dere at det ble en bra natt. Det var veldig chill stemning, mange røyka i tillegg (ikke jeg). Jeg sto og dansa mye av tida, alene eller sammen med et par andre, og i halv seks-tida dro vi til et vann i nærheten og nakenbada.

Men nå må jeg ta det rolig en stund framover, kroppen føles ganske kjørt.
Sitat av okay40 Vis innlegg
Hvorfor skulle du så ikke kunne teste/smake varene en kjøper...Er vel ganske naturlig at man kan få teste først..Ellers gir du bare faen i å kjøpe dem,og bare å si det rett ut..og trenger ikke treffes i bakgater heller( bare på film det skjer som regel) ...Avtal å møte ham i en park,og gjøre handelen mens en sitter på en krakk...
Vis hele sitatet...
Det mange gatelangere angivelig gjør er å gi deg en smak av noe proper shit, og gir deg en helt annen pakke selv. Så på GATA, betyr det ikke nødvendigvis så veldig mye.
Leste posten din tidligere på dagen før du kjøpte det grammet. Bra du fikk en fin kveld! Som du sier selv så ta det rolig noen dager så kan du kjøre i gang en ny fet kveld! Ha en god natt videre! -slappegodt