Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1157
spist en pille vival og en kvart 2mg rivotril. noe rus i detta?

spiser forholdsvis mye benzo men har lange mellomrom mellom hver gang jeg knasker, for og ikke havne på kjøret.

Ska på jobb møte klokken 6 idag så jeg lurer på om jeg burde avlyse.
Tror ikke du skal bekymre deg over dette.

Høres ikke ut som om du spiser mye eller har erfaring med benzo i det heletatt, ettersom du spør om dette?

Om du veier 40kg og er 12 år så kanskje du merker noe av inntaket ditt men tror nok dosene må være litt større enn som så.
Sist endret av BrewGrow; 28. mai 2016 kl. 17:58.
På wikipedia står da at diazepam har en halveringstid på 20-100timer. (clonazepam) rivotril sitter også veldig lenge i kroppen. Om du føler noe form for rus(vanskelig å føle rusen, ettersom det er benzo vi snakker om). Så syntes jeg du burde avlyse/fremskynde møte. Om du ikke føler noe rus i det hele tatt så synes jeg du kan gå på jobb/møte dagen etterpå

Håper dette var godt nok svar. Har ikke ekstremt mye erfaring ed benzo selv

PS: vær forsiktig! det er veldig mange som føler seg helt normale på benzo, men i virkeligheten er de en gjeng med drittsekker
Jeg får en helt ok avslappet tilstand av 5 mg Vival, og vet positivt at dette ikke synes på meg. Er mye mer kontrollert og uanstrengt i alt jeg gjør. For meg holder de alene i massevis uten å blande med noe annet.
Så lenge du ikke tar deg en sixpack også, så er alt fint, og du har veldig god kontroll.