Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 10129
Jeg har prøvd Rivotril 2mg, og jeg synes ikke de er noe spesielt. Ikke skjønner jeg at junkier heller vil ha Rivotriler fremfor Valium. Valium er den beste benzoen mener nå jeg. Jeg fikk liten virkning av Rivotril, og det var Roche 2mg-typen. Jeg prøvde på det meste 12 stk på engang. Xanor, derimot, det skjønner jeg at junkier vil ha. Trengte bare en pille, og jeg kjente det i hele kroppen.

Hva tenker dere?

(PS, rivotrilen var ikke fake)
Sitat av Snufsen Vis innlegg
Jeg har prøvd Rivotril 2mg, og jeg synes ikke de er noe spesielt. Ikke skjønner jeg at junkier heller vil ha Rivotriler fremfor Valium. Valium er den beste benzoen mener nå jeg. Jeg fikk liten virkning av Rivotril, og det var Roche 2mg-typen. Jeg prøvde på det meste 12 stk på engang. Xanor, derimot, det skjønner jeg at junkier vil ha. Trengte bare en pille, og jeg kjente det i hele kroppen.

Hva tenker dere?

(PS, rivotrilen var ikke fake)
Vis hele sitatet...
Har ikke prøvd noe annent en rivotril, og jeg syntes de har en avslappende effekt. Akuratt det jeg leter etter
Dette er veldig individuelt,det varierer veldig fra person til person.
Jeg synes rivotril er 10 ganger bedre enn valium og det samma gjør flertallet jeg kjenner som har spist endel piller.Xanor er og bra,men jeg foretrekker rivotril på grunn av den lange virkningstiden.
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Dette er veldig individuelt,det varierer veldig fra person til person.
Jeg synes rivotril er 10 ganger bedre enn valium og det samma gjør flertallet jeg kjenner som har spist endel piller.Xanor er og bra,men jeg foretrekker rivotril på grunn av den lange virkningstiden.
Vis hele sitatet...
Det er jo kjipt med den lange halveringstiden da.
Trådstarter
12 1
Er det det noen som er "immun" mot Rivotril? Merket nesten ingenting. Ble døsig og litt sånn, sovnet. Men morgenen etter våknet jeg og var helt normal. Ikke som Valium.
Jeg holder med trådstarter. Jeg syns Rivotril er kjedelig piller. Min favoritt av benzoene, av de som er i Norge, er også Valium. Bryr meg ikke om noen av de andre benzoene som er å få her til lands.
Spørs hva du skal bruke benzoen til da. Valium er mer sløvings benzo man lett slapper av på og kan sove fint på. Rivotril er ikke slik sløvings synes jeg. Man blir mer avslappet, bekymringsfri og smertefri, men man blir ikke sånn sløv/snøvlete ruset. Jeg føler rivotril rusen kan virke mer "høy" enn fjern. Men nå er jeg immun mot alt omtrent, så får ikke rus på noen, bare klinisk virkning.
Jeg blir mest trøtt og slapp av Rivotril. Null energi liksom.
Av Valium blir jeg rolig, behagelig avslappet og i godt humør
Men i godt humør blir jeg jo av Dexedrine også så...
Er jeg helt alene og vil finne den indre comfort-zone plassen, foretrekker jeg kodein/opiater.
Har ikke så mye erfaring med A-prep. opiater, husker jeg var slått ut i 17 timer etter å ha tatt Ketorax....Ikke SÅ kult.
Nå ble det litt off-topic her, men... (har tatt noen kodein-piller)
usertitle import
bleh's Avatar
I mine øyne blir man merkbart fort innspist på Rivotril, muligens det har noe med halvveringstiden å gjøre. Ikke vet jeg. Virker også veldig individuelt - en bekjent spiser gjerne 12 rivo før han sovner, en annen klarer seg med 4-5 under tungen også er det zzz på en halvtime..

Men ingenting slår formen man får av å blande rivo + alkohol, vs f.eks xanor + alkohol... rivo og alkohol er hyper, bekymringsløst og ikke minst farlig..
Xanor + alkohol derimot...da blir det kun blackout på meg.

edit: var ikke blanding av rusmidler denne handlet om, sorry for offtopic

edit2: En annen bekjent av meg tåler nesten ikke Rivotril, han tar 2-3 stykk en kveld og er susen i flere dager etterpå...skikkelig susen!
Sist endret av bleh; 2. juni 2011 kl. 20:29.
Om du husker noe etter inntak av 24 mg rivotril uten betydelig toleranse caller jeg bullshit på enten posten din eller pillene dine

Spiser selv rivotril en gang i blandt, men da enten 1 eller 2 mg. Tar jeg mer enn det fungerer jeg rett og slett ikke skikkelig. I følge wikipedia er forøvrig doser >0,5mg forbundet med "heavy sedation", det sier jo sitt.
Sitat av Snufsen Vis innlegg
Jeg har prøvd Rivotril 2mg, og jeg synes ikke de er noe spesielt. Ikke skjønner jeg at junkier heller vil ha Rivotriler fremfor Valium. Valium er den beste benzoen mener nå jeg. Jeg fikk liten virkning av Rivotril, og det var Roche 2mg-typen. Jeg prøvde på det meste 12 stk på engang. Xanor, derimot, det skjønner jeg at junkier vil ha. Trengte bare en pille, og jeg kjente det i hele kroppen.

Hva tenker dere?

(PS, rivotrilen var ikke fake)
Vis hele sitatet...

Greit nok at ruseffekt til dels er individuelt, men uansett hvordan du vrir og vender på det, er rivotril mer potent enn valium. Jeg var for noen måneder tilbake innspist på banzodiazepiner. Rivotril var helt klart favoritten. Skaffet meg ved et par anledninger brett med apotekrohypnol (til blodpris). Funket bra det, men ikke bedre enn rivotril.
Sist endret av Niteandfog; 5. juni 2011 kl. 12:01.
Hvis du ikke oppnår effekt av 12stk rivotril 2mg, da må det være noe alvorlig galt. Enten med deg, eller pillene du kjøpte. Vanligvis skal man vel kjenne det godt allerede etter et par stykker.
Trådstarter
12 1
Jeg sovnet jo, og var ruset i innsovningsøyeblikket, var helt fjern, men da jeg våknet var jeg ikke ruset i det hele tatt. Det var det rare. Det gikk ut så kjapt, men er vel kanskje kort halveringstid eller hva det er?
Nå skal det vel gått gjøres å IKKE sovne av 24 mg Rivotril da.
Du sov deg nok gjennom rusen.
Forsøk meditasjon. Det er mer varig, men desverre mer arbeid og så tar det lengre tid å få resultater. Men INGEN bivirkninger
Ærligtal rivotril er da ikke noen søvdyssende medisin, 12 mg er ok det, hjelper en del mot fyllesyke, for å komme ned av speeden trengs det mer. Har brukt det med jevne mellomrom noen år og den slår vival ned i sokkelesten. Problemet er at du fåt en rask toleranseheving, Var en periode sån tilvant at jeg tok 60 mg uten å føle meg noe annet en avslappet. Trappet så ned med det ubehaget det er for så å ta 36 mg, ble ganske skeiv i skøyta da, må inrømme dett. Dersom du vil ha et god råd fra en 37 årin, aldri ta medium doser man 2 ganger pr. uke. Men igje, værdens suverene kur mot bakfyll. Lykke til gutt

Sitat av -Lana- Vis innlegg
Jeg holder med trådstarter. Jeg syns Rivotril er kjedelig piller. Min favoritt av benzoene, av de som er i Norge, er også Valium. Bryr meg ikke om noen av de andre benzoene som er å få her til lands.
Vis hele sitatet...
Nææme, så sjarmerende......, hi hi

Sitat av Snufsen Vis innlegg
Jeg har prøvd Rivotril 2mg, og jeg synes ikke de er noe spesielt. Ikke skjønner jeg at junkier heller vil ha Rivotriler fremfor Valium. Valium er den beste benzoen mener nå jeg. Jeg fikk liten virkning av Rivotril, og det var Roche 2mg-typen. Jeg prøvde på det meste 12 stk på engang. Xanor, derimot, det skjønner jeg at junkier vil ha. Trengte bare en pille, og jeg kjente det i hele kroppen.

Hva tenker dere?

(PS, rivotrilen var ikke fake)
Vis hele sitatet...
Tja kanskje du er imun, men les Felleskatalogen. Rivotril er 19 ganger mer potent en valium, men hvorfor ikke begge deler innen rimelighetens grenser?
Lite spørsmål. Inntok 6 Rivotril 0,5mg Roche tabletter, tre svelgte jeg og tre hadde jeg under tungen til de smeltet.
Kjenner ikke noe særlig funk, kanskje litt mer avslappet enn normalt, og jeg spiste de vel for nesten en time siden. Føler at depresjonen og angsten blir dempet, men ikke helt det jeg er ute etter akkurat nå. Føler jo at kroppen er beruset, men er ganske klar i toppen enda.

Jeg har ingen slags toleranse når det kommer til medikamenter, men syns det er rart at jeg ikke får noe særlig funk av det, mens andre får fin funk.

Jeg vet at det er veldig individuelt, men kan nevne at jeg måtte spise 10-15 Vival før jeg fikk funk, mens 2 valium gjorde susen. Drakk også en 3 kopper med flein (ca. 2.5g tørket) uten å få noe som helst funk, mens de andre drakk 1 kopp og turet i en god stund.

Er det noe galt med meg? :P
[quote=Snufsen;2121827]Jeg har prøvd Rivotril 2mg, og jeg synes ikke de er noe spesielt. Ikke skjønner jeg at junkier heller vil ha Rivotriler fremfor Valium. Valium er den beste benzoen mener nå jeg. Jeg fikk liten virkning av Rivotril, og det var Roche 2mg-typen. Jeg prøvde på det meste 12 stk på engang. Xanor, derimot, det skjønner jeg at junkier vil ha. Trengte bare en pille, og jeg kjente det i hele kroppen.

Hva tenker dere?
Enig med deg at rivotril ikke gir noe særlig til rus. Men..den er suveren til å eliminere bort hangover/fyllesyke, bedre en noen annen benzo. Og dersom du føler deg litt naturlig urolig, er det en vidunderkur. Men obs obs obs, begrens intaket, ellers risikerer du 2-3 måneder med ukurante abstinenser.
Rivotril brukte å gi meg den rus følelsen jeg ville oppnå før jeg ble tolerant for alle benzoer. Men Rivotril er det minst sedative benzoet, eller minst hypnotiske da, om vi tar sobril bort fra benzo regninga. Rivotril virker ikke på de samme resptorene som valium og mange andre benzoer, derfor blir ikke hjernen din helt forstøva. Men den virker mye bedre klinisk som den er ment for synes jeg. Den tar vekk angst, hjertebank, fyllesjuka, nedturer osv. uten at du blir super sløv og ruset.

Kanskje derfor det KLINISK, som legene mener, er det sterkeste benzoet? Mens er du ute etter rus bør man gå for svakere som diazepam og nitrazepam?

Kunne ønske jeg kunne sagt min mening her, men jeg er tolerant for alle benzoer og oppnår ingen rus på noen, kun klinisk effekt.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Rivotril sammen med dexamfetamine, dårlig ide?
Når jeg tar rivo blander jeg med alkohol tilsvarende lettere brisen :P Men der er det lurt å stoppe dersom du ikke vil ha mulig total blackout der du oppførte deg som en samvittighetsløs villman... Selvfølgelig litt individuelt, men rivo og mye alkohol er sjelden er bra kombinsjon.

Men for å holde meg til tråden uten noen form for blanding så legger jeg regel 2x2mg under tungen og det alene gir meg en veldig avslappende rus der jeg dersom jeg har tatt en iskaffe er svært pratsom. Veldig åpenhjertet blir jeg også samtidig som alt som heter bekymring er visket ut av mitt vokabulær.

Valium blir jeg mer sigen av og litt mer "vil ikke reise meg for kroppen er tung". Men rivotril klarer og tilogmed vil jeg reise meg litt fordi det er deilig å røre på seg.

Og som jeg ALLTID omtrent legger på slutten av poster angende benzo. Dette bør for all del brukes med måte spesielt pga den lange halveringstiden. Selv tar jeg det kanskje 1-2 ganger i mnd for å oppretteholde en billig rus og ha så og si nulltoleranse. 14 dager sammenhengende (inkluder halveringstid) er den skumle grensen hvor du med stor sansynlighet vil få tegn til eller faktisk abstinenser. Og disse vil du ikke oppleve da de sammenlignes med heroin og langtidsbruk til cold turkey er VÆRRE enn heroin abstinenser.

Med måte er nøkkelen
Det er helt motsatt til meg, får så og si ingen funk på valium, har bare prøvd det engang og da satt jeg og røyka hasj som bare det, mens på rivotril som jeg har prøvd to ganger får jeg blackout på, kan gå lange perioder der jeg ikke husker noe så kommer jeg tilbake til liv igjen, og dette er bare på tre 2mg.
Ja glemte å nevne at som kimmy9gga sier er det noe i det :P Rivotril er blandt de benzoene som er hardest på hukommelsen. Selv hadde jeg en dag hvor jeg dum som jeg var stappa i meg 7 stykker 2mg, og som resultat hadde jeg gullfisk hukommelsen og gelemuskler i nesten en uke.

No fun fo' realz :P
Snufsen, jeg ser du skriver at de ikke var fake, men jeg tror ikke på det. Selv med toleranse vil 24 mg clonazepam gi deg en form, og rivotril varer såpass lenge at man er susete dagen etterpå også. Noen liker til og med dag 2 av rivotril best fordi det har stabilisert seg. Jeg sier ikke du har handla bøff på plata, men kanskje han du kjøpte av hadde gjort det.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Er det bra å blande Rivotril med alkohol ? Isteden for mange liter med alkohol.
Høres vilt ut, Rivotril er 10 ganger sterkere enn Valium. Valium tar jeg ikke imot gratis engang. Kjøpte du av en utlending var de nok fake.(Jeg ser at innlegget er gammelt, og før var det slik.) 12 Rivotril på en som ikke har prøvd det ville ha slått deg ut. Xanor er sterkere enn Rivotril, men Valium er søppel i forhold til begge.
Jeg tok mye rivotril før men liker ikke effekten. Beste benzoet er diazepam i mine øyne. Men nå har jeg sluttet og det er jeg glad for! Benzoer forutenom medisink bruk fører kun til usmarte handlinger for min del!
Sitat av Yoshii Vis innlegg
Rivotril sammen med dexamfetamine, dårlig ide?
Vis hele sitatet...
Ikke noe problem, sånn rent helsemessig, i moderate mengder selvfølgelig. Det er derimot stor sjanse for at du blir en kriminell, ignorant apekatt i noen timer.
Sitat av Cherie Vis innlegg
Spørs hva du skal bruke benzoen til da. Valium er mer sløvings benzo man lett slapper av på og kan sove fint på. Rivotril er ikke slik sløvings synes jeg. Man blir mer avslappet, bekymringsfri og smertefri, men man blir ikke sånn sløv/snøvlete ruset. Jeg føler rivotril rusen kan virke mer "høy" enn fjern. Men nå er jeg immun mot alt omtrent, så får ikke rus på noen, bare klinisk virkning.
Vis hele sitatet...
Av ren nyskjerrighet.. Hva om du skal operere, og får smertestillende i form av noe du er innspist på.. Hva skjer da? haha
Sitat av Layzi Vis innlegg
Av ren nyskjerrighet.. Hva om du skal operere, og får smertestillende i form av noe du er innspist på.. Hva skjer da? haha
Vis hele sitatet...
Det er stor forskjell på Benzodiazepiner og smertestillende. Benzoer er i hovedsak angst-dempende. Når du skal operere får du vanligvis narkose. Noen ganger lokalbedøvelse som vanligvis er kokain-lignende stoffer. De gir ingen rus, men hemmer nervesystemet.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Rivotril gjør deg absolutt mer tung sløv og in the moment, det er hasjen som skaper rivo-rusen..

Du kan havne langt inne i drømmeland! Jeg for eksempel drømte imens jeg ver halvsovende imens jeg tok den miksen at en youtube film ble spillt av rett fremfor meg, men jeg forstod at det var stereoen som spillte musikk vedsiden av meg isteden,når jeg reiste meg skikkelig forvirra! pretty sweet. Du blir desortentert og drømmende