Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3343
Hei hei,

For rundt 3-4 uker siden sniffet jeg subitex, usikker på om det er skrevet riktig. Jeg har prøvd å finne informasjon om stoffet i etterkant, men har funnet ut veldig lite. Jeg vil rett og slett egentlig bare vite hva jeg sniffet, siden jeg inntok ganske mye på kort tid, noe som kroppen reagerte veldig mye på.

Vet det er Anti heroin, men det er liksom det jeg vet. Det hele begynte med en god line, og deretter noen bonge trekk. Det tok ikke lange tiden før rusen virkelig satt i gang, og jeg har aldri vært så borte noen gang. Rundt 2 timer seinere røykte vi opp resten av mekket, noen bonge trekk. Enda litt seinere på kvelden linet jeg opp en liten stripe og sniffet den. Da merket jeg fort at noe ikke stemte helt, følte plutselig at jeg måtte spy, og stakk hode ut vinudet for å spy. Men så ble jeg helt fin igjen. Ikke lenge etter tok jeg en stor line til, og da begynte spy turen som vi kaller den. Vi gikk ned til byen og var litt nede i byen. På den turen spydde jeg utrolig mange ganger, og hver gang jeg tok en vanlig røyk spydde jeg. Når jeg kom hjem var jeg fortsatt dårlig, men følte meg ikke så ruset.

Hver gang jeg drakk eller spiste noe spydde jeg det opp med en gang, eller noen minutter seinere. Jeg gikk og la meg, men så våknet jeg ganske tidlig fordi jeg var utrolig tørst. Gikk og tok meg et glass cola, jeg trodde jeg var helt fin da. Noen minutter seinere måtte jeg løpe til doen for å spy, og jeg ble litt skremt. Hadde trodd jeg skulle være fin i kroppen etter så mange timer. Prøvde og spise, drikke mer, men alt ble spydd opp igjen. Var noen ganger jeg prøvde å spy, men var helt tom i magesekken at jeg ikke kunne spy opp noe annet en magesyre. Det var virkelig ekkelt. Jeg møtte kompisen jeg hadde subet med, og en vennine. Kompisen var helt fint, mens jeg endte opp med å spy blod mitt på gaten. Selv om det var fult av folk kunne jeg ikke noe for det, jeg måtte bare spy. Venninnen som støttet meg mye gikk inn å kjøpte juice til meg, som jeg faktisk klarte å drikke uten å spy. Føltes ut som jeg var på bedringens vei, men samtidig ikke helt god. Dum som jeg, linet jo jeg selvfølg opp enda en stipe og sniffet, noe venninnen min mislikte strekt! Endte jo så følgelig med å spy enda mer. Heldig hvis ble jeg bedre til kvelden, og kunne spise fint dagen etterpå.

Har lovet meg selv og venninnen min at jeg aldri skal ta subitex mer. Men det jeg egentlig lurer på er om jeg kan ha tatt noe skade av dette? Vet så lite om stoffet, f.eks med LSD og sånne ting så kan jo man få skader flere år etterpå. Så kan jeg oppnå hjerneskader eller hva nå det heter om noen år?

Har dere ellers noe info om stoffet eller andre ting å komme med, ja bare skriv!
Neida, buprenorfin(virkestoffet i Subutex, Subuxone og Temgesic) er rimelig ufarlig. Du har nok ganske sikkert tatt for mye og derfor spydd, men noen skadevirkninger tror jeg ikke du bør bekymre deg over. Det regnes som et mye sunnere alternativ til metadon, og det er rimelig lett å få det utskrevet nå, selv for unge brukere. Nettopp fordi det regnes som ganske lite helsefarlig.
Sist endret av Drøggs; 15. april 2009 kl. 12:02.
Hei, jeg har god erfaring med subutex å andre opioder for den del.
Du trenger ikke å engste deg, det du beskriver en helt normal reaksjon for en som er uvandt med opioder.
Det du spydde blod høres litt brutalt ut, men du vil ikke få noen senskader.
Det var flott å høre! Angående blodet tror jeg har med at jeg brekte meg utrolig mye, og ikke hadde noe å spy. Så si at jeg spydde blod blir kanskje litt feil, rette sakt spyttet jeg blod. Holdt på å brekke meg i rundt 5 minutter uten å klare å spy, tilslutt spyttet jeg blod.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Problemet er ikke hvilke piller du inntok her, men måten du inntok de på:

I dette tilfellet var det bare 2 eller 8mg buprenorfin, dette er veldig lite, så lite at en tablett ville være på størrelse med et knappnålshode. Og det ville være vanskelig å holde styr på så små tabletter, derfor legges det til fyllstoffer og andre ting (som farge, bindemidler etc), disse er beregnet å ende opp i magen din.
Når folk knuser opp tabletter og sniffer de, ender endel av disse tingene i lungene dine, å få fint støv på lungene er ikke bra. Og det er meg kjent ikke studert noe på hva disse fyllstoffene vil gjøre med helsen din om du fortsetter å sniffe tabletter.

Litt offtopic, men LSD har aldri produsert hjerneskader, ja du har et fåtall, et par prosent som har fått HPPD, men LSD er fysisk sett ikke skadelig.
Med det sagt er det mentale aspektet av en tur noe å ta mye mer hensyn til, ikke alle takler de kraftige sinnsstemningene som oppnås i en psykedelisk tripp.
Nå tror jeg ikke bistoffene eller midlene som brukes til å blande ut stoffer laget i undergrundslabratorier er mye sunnere å sniffe.
Hvis det har noe å si så var det denne typen jeg sniffet.
spydde som en helt jeg også første og siste gang jeg prøvde subutex.. sniffa en medium liner.. har aldrig spydd så mye før.. var helt jævlig! kompisen min reagerte akkurat liksens, på en 20min kjøretur stoppa vi sikkert 6-7 ganger for å spy! Etter det har jeg ikke tenkt på stoffet engang! Aldri mer..
Hehe, godt at jeg ikke er aleine. Tror jeg rett og slett tok for mye, siden jeg ikke var noe dårlig på den første linen jeg tok. Ikke før jeg tok 2 og 3 jeg ble dårlig, fikk heller ikke noe særlig mer rus.
Venlig å spy på subutex. Spydde hele tiden i begynnelsen jeg også. typen min spydde hver gang etter han hadde tatt trekk på bongen.. leenge etter vi var godt vandt me stoffet.. selvom jeg ikke sniffa, men injeserte. men subutex er dritt, du blir døds sjuk når du slutter me d.
Bergensgutt, det er riktig det du sier om å ikke bli noe steinere, bare bli dårlig når du har tatt skikkelig mye. Det er en grense for hvor mye buprenorfin kroppen din kan ta opp, og den når du ganske tidlig, faktisk. Man trenger ikke mye av det stoffet for å bli stein, man trenger veldig lite faktisk. Heisann fra meg igjen!
Sist endret av Drøggs; 17. april 2009 kl. 21:52.
Takk for mange gode svar! Må si jeg liker dette forumet, gode svar, får svar fort! Mange forum er jo sånn at nevner man rusmidler så er det eneste svaret man får et at man ikke bør drivere på med det. Greit nok det, men her får man skikkelig svar!

Drøggs, godt å høre! Trodde det var noe som ikke helt stemte siden jeg ikke merket noe til at jeg tok to liner til. Trodde jeg skulle bli kanon ute, etter hvordan jeg ble på første linen, så var det eneste som skjedde var at jeg ble dårlig. For jeg fikk meget god form på den første linen og på den bomen jeg røykte, var ganske godt borte. Var sånn når folk snakket til meg, så var det liksom sånn, uff, orker jeg å svare? Merket også at følelsene forandret seg veldig fort. Husker jeg spurte om å bomme en sigg av en kompis, som jeg alltid får bomme av, så det var liksom ikke noe spesielt å få bomme en sigg. Men allikevel ble jeg sykt glad. De andre merket det på meg hvor glad jeg ble.
Sist endret av Bergensgutt16; 17. april 2009 kl. 22:24.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av InTrance Vis innlegg
Nå tror jeg ikke bistoffene eller midlene som brukes til å blande ut stoffer laget i undergrundslabratorier er mye sunnere å sniffe.
Vis hele sitatet...
Klart, og man bør derfor skaffe seg det reneste man kan og eventuellt foreta noe rensking for å sitte igjen med mest mulig rent stoff, men vi snakker fremdeles 70-95 prosent fyllstoffer i tabletter, og såpass mye blandes meg kjent hverken amfetamin eller kokain ut.
▼ ... over et år senere ... ▼
Heisan ja det der høres ikke ukjent ut hehe jeg har gått på temgesic i noen år og er over på sub. denne beskrivelsen er som andre skriver over her helt normal...
det gleder meg å lese at det ikke ser ut som det frister til gjentakelse for detta blir du nemlig like fort hekta på som heroin...
hold deg heller til en feit fyrings i helgene sånn at vi slipper å bli enda flere "statsnarkomane"
ønsker dere alt godt for all fremtid uten for mye av det heavy dopet..
-keep on smiling