Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1199
https://www.msn.com/nb-no/nyheter/ve...47ca891d1d45e9

leste denne her idag og begynte å stresse skal te Amsterdam neste uke liksom
Dette har dem prøvd på i årevis ... Jeg ville ikke tatt det som god fisk før jeg ser det i nederlandske aviser

Les her

https://www.dutchnews.nl/news/2023/0...ight-district/

Lover ikke godt hmmm... Innhenter litt infoo fra mine nederlandske venner..
Sist endret av Oddiii; 11. februar 2023 kl. 01:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har mistet oversikt over hvor mange ganger jeg har lest at bystyret skal eller har strammet inn hvem som kan handle på coffeshops. Flere partier har prøvd mener jeg, men økonomisk ville det skapt en enorm nedgang i byen. Når det gjelder at det skal bli ulovlig å røyke ute i red light district blir jeg litt forvirret. Jeg trodde det på papiret ikke var lov å røyke offentlig i byen, at man egentlig kun kan røyke på coffeeshops eller egen eiendom. Har venner som har slått seg ned for å ta en joint og pils på et litt underlig sted og ble bedt av politiet om å slukke jointen og helle ut ølen. Selv har jeg vært i Nederland utallige ganger og har aldri hatt problemer mer det, og har gått igjennom de trange handelsgatene midt i sentrum og røyket. Har vært litt forsiktig, passer på å ikke blåse røyk i trynet på en småbarnsfamilie etc. vanlig folkeskikk tenker jeg
Sist endret av Door145; 11. februar 2023 kl. 02:49.
Er bare å komme til Canada i stedet
Sist endret av Judaz; 11. februar 2023 kl. 03:01.
Dette gjelder kun at man ikke kan røyke på åpen gate i ett kvartal og trer ikke i kraft før i midten av mai!
Nye regler gjelder i De Wallen (Redlight/turistområdet) fra Mai. Du kan fortsatt kjøpe cannabis selvom du er turist. Ikke bare i Amster men stort sett hele landet; unntakene er Maastricht og sør for Rotterdam. Du trenger weedpass der men kontakter er ikke mye stress å skaffe bare ikke bli lurt av gatedealere . Øst for Groningen ved tyske grensen er jeg usikker

Har kjøpt cannabis i Amster, Rotter, Den Haag, Delft, Utrecht, Zeist, Amersfoort, Eindhoven. Null problem. Bodde der et års tid, sålenge du er over 18 år så er det null grunn til bekymring, ha med kopi av passet ditt elns