Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2830
En fyr sa at hvis man kveiler kobbertråd rundt en blyant, deretter tar 9V batteri og kobler tråden til elektrodene så kan man dampe hasj med det, vil bare spørre om dette fungerer bra eller om man må bruke strøm fra adapter? 9V batteri er ihvertfall bedre enn 5V1A USB som kommer ikke til å varme opp noe som helst fordi det blir for lite motstand og det kortslutter slik at det ikke kommer noe strøm og laptop adapteren er 18V, Er det noen som har innspill? Har lyst å røyke så stealth da foreldrene ikke er positivt innstilt til Cannabis relatert.

En grunn jeg spør om det er også fordi jeg benytter meg av en annen metode for tiden, Det er å lage en hasjpinne, bruke et kronestykke som stativ slik at pinnen står omtrent loddrett, så putte hasjpinnen i en hårvoksboks og tenne på og slokke slik det blir en konstant røyksøyle, så setter man et drikkeglass over og tar trekk når det fylles med røyk, ulempen er at det blir et gult belegg av hasjolje på innsiden av glasset og boksen, som ikke er det optimale (Koker smør med oljebelegget når det er en del)
Sist endret av Kloroplast; 10. desember 2016 kl. 14:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg vet ikke, men du kan jo kjøpe deg en vaporizer. Det virker mye enklere. Ellers synes jeg en hasjklump/ søyle som du sier, mynt og glass fungerer fint. Blås ut igjennom ett håndklede, eventuelt stapp en flaske full i bomull og papir, bor hull i bunnen og pust ut igjennom flaska. Jeg gjorde dette for å unngå eventuell stank, brannalarm, og røyk i rommet dersom utleier skulle komme på besøk.
gonna blast
Kloroplast's Avatar
Trådstarter
Har tenkt på vaporizer, den mouth fedora typen, ikke herbal. Slik jeg forstår det så er Ejuice med hasjekstrakt det stealtheste da man ikke en gang må mekke noe som helst, bare passe på at det er strøm og ejuice og man kan ta trekk når som helst. Problemet er at jeg ikke har privatliv nok til å gjøre en ordentlig ekstraksjon. Fordelen er jo at man kan lage ekstrakten sterk slik at det blir enklere å ta få trekk. Men ja... er utførbart bare jeg skaffer meg mouth fedora og noe glyserol og 1,2-propandiol så kan jeg sikkert mekke meg juice i en hårvoksboks. Så videoer på dette og dem sa at det lukter som potsmør. Vet ikke om bikkjene er trent på potsmør men vil regne med at de lukter de individuelle terpenene slik at de markerer.
Sist endret av Kloroplast; 10. desember 2016 kl. 16:28.
Det du nevner ts det kalles coiling/vikling. En coil er en metallkveil som kveiles for å skape motstand. Se Ohms lov.
Å bruke et 9v batteri på en coil du ikke aner motstanden på høres for meg ut som en relativt sikker måte å få en "uheldig dampeopplevelse".

Blir motstanden for lav (lavt Ohm tall) så blir det mer varme i viklingene, og du kan ende opp med å tappe batteriet for strøm langt raskere enn batteriet er designet for og det kan medføre alt fra gassutslipp til ildkule og brann eller personskader.

Om du skal dampe så skaff deg enten en vaporizer eller bruk en grei e-siggarett - er flere tråder her om e-damping.
Sist endret av frtoretang; 10. desember 2016 kl. 18:41.
Men hva er egentlig forskjellen? Resultatet og fremgangsmåten blir vel det samme?
Om du ikke liker belegget i glasset kan du jo bruke ett plastglass? Da kan du også kutte hull til ett sugerør på toppen av plastglasset slik at inhaleringen går bedre.

Evt så kan du bruke en plastflaske hvor du kapper av bunnen og setter over hasjbiten.
gonna blast
Kloroplast's Avatar
Trådstarter
Liker ikke belegget fordi at det blir altfor mye belegg og alt for lite hasj i forhold. Føles bare som jeg waster det. Trodde bare hvis man damper det så er det ikke akkurat det samme som å røyke det da det ikke er noe glo, bare hasjen blir varm nok at det kommer en damp som smaker og lukter mye bedre enn hasj som er brent og det ikke dannes så mye tjære.