Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3081
Etter å ha innsett at jeg lå ufattelig dårlig an til eksamen i anatomi bestemte jeg meg for å få tak i 0.4g amfetamin(55% purity ifølge darknet). Prøvd dette en gang tidligere(tror jeg) på nach for mange år siden, da fikk jeg en vanvittig nedtur! Dog var det snakk om at det var ritalin. Leste meg deretter opp på doseringer ift. studier og supplements. Gjennom dagene har jeg jevnlig tatt mye magnesium glysinat, selolje, fenylalanin, l-theanine, sitronmelisse, kamille, grønn te og ginger root for å begrense eventuell neurotoxicity.

Er litt usikker på doseringer, men tipper jeg inntok ca. 50mg i første drop i går, etterfulgt av en ny drop på ca. 20mg. Litt senere på kvelden(15mg). I dag tok jeg ca. 50mg i drop og ca. 40mg i nesa(fordelt på 2-3 doseringer).
Dag 1 merket jeg en ganske god oppstemthet, i dag har det ikke vært like 'intenst'.

Kan på ingen måte være helt sikker på doseringene, men siden jeg vet hvor mye jeg startet med og min nogenlunde greie erfaring med øyemål på MDMA og div. nootropics, er det tvilsomt at jeg er too far off.

Vil jeg få noen nedtur av dette? Dagen i dag var forholdsvis grei, fikk 6 timer med lett søvn(som takke av 1mg rivotril), noe jeg tror har en sammenheng med 95 i hvilepuls idet jeg la meg i 06-tiden. Når jeg "våknet" hadde jeg fortsatt litt høy puls, men var i relativt grei form. Følte meg faktsk litt chill gjennom dagen, noe jeg sikkert kan takke benzoen for(?).

Eksamen er på mandag og jeg har fortsatt ganske mye lesing foran meg(ca. 20 timer-ish). Etter å ha gitt bort ca. 0.15-2 pga. ønsket om å ikke bli avhengig, har jeg igjen ca. 40 mg. Siden jeg ikke ønsker å få nedtur på eksamensdagen, bør jeg ta en dags pause for å ta resten på søndag, eller er det bedre å spare det til selve eksamenen? Har nå forresten tatt ca. 0.8mg riv. Sørger for å ikke ta for mye pga. de negative kognitive effektene.

Takk på forhånd.
Sist endret av wat; 10. desember 2016 kl. 04:35.
Hva er det du lurer på? Ja, reseptorene dine vil bli tømt litt, gabasystemet ditt vil iverksette motreaksjoner og du vil få en nedgang i dopamin/ serotonin/ adrenalin/ og en økning i kortisol og aktivitet i FoF delen av hjernen din. Beste er å gjøre det uten drugs. Ellers kan du jo ta 40mg amfetamin 1 time før eksamen og pugge som faen og ha eksamen og så feire.
wat
wat's Avatar
Trådstarter
Står i slutten av innlegget mitt.

Bumpbumpbump
Sist endret av wat; 10. desember 2016 kl. 17:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Litt offtopic men: Anbefaler selegiline til pugging. Det er en MAO-B hemmer, men i store nok doser hemmes også MAO-A. Kan ikke nok om amfetamin personlig til å si at det ligner veldig, men du blir svakt speeda av selegiline uten noen form for nedtur.

Funka bra på eksamensdagen og, skrev i hurtigere tempo enn jeg pleier og var relativt sharp. Kan bestilles på nett uten resept, dog usikker på hva som skjer om det blir stoppet i tollen.
Jeg personlig får vanvittig nedtur av ritalin, så jeg vil påstå du fikk ritalin på nachspillet du var på. Amfetamin er mye "snillere" på den fronten i moderate doser etter min mening.
Til spørsmålet, jeg ville ha tatt en pause fra amfetaminen imorgen, for å deretter speeda på mandagen. Heller pugge på "nedtur", enn å jobbe på nedtur hvis du skjønner?
wat
wat's Avatar
Trådstarter
Ble en bitteliten drop i dag på rundt 15mg, som jeg forsåvidt bare fikk humørsvingninger og anspenthet av. Tyder vel på at en del dopamin er brukt opp og at jeg har bygget opp en toleranse. Søvnen i natt var heller ikke særlig god, 4 timer med lett søvn. Vil legge til at jeg candyflippet for litt over en uke siden, så mulig det er litt depletions med i bildet der og. Har forsåvidt mye jeg skal gjennom i morgen, men det vil være mer gunstig å ta en pause og heller gønne på under selve eksamenen?
Du må jo fikse mer såklart.

Og du må sove før eksamen. Minst 4 timer med ligge og konsentrere seg om å lukke øyelokkene. Det er litt rart, men det funker faktisk uansett hvor umulig det er å falle i søvn.

Dog det krever litt selvdisiplin.

Ok da, ganske mye.