Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3942
Jeg tenkte å Kansje begynne og Gro opium. Tar det lang tid?
Og er det veldig avansert?
Har ikke lest meg opp så mye på dette..
Før du gror no kan det være lurt å Gro litt vett først... Kan kjøpe deg en kaktus som ikke må vannes all verden.
Papaver somniferum er tidkrevende å gir ofte lite utkast innendørs. Mener mentalmelt har en tråd om det her inne, om ikke ligger det på norcan. Vent til sommeren å frø de ute, mange av de.

Du trenger også utstyr for fort et par lapper

Innendørs vel og merke
Sist endret av canttouchthis; 9. desember 2016 kl. 23:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ta det ute til sommeren. Tror du må begyne litt tidelig, etter som jeg har forstått så må det være litt kaldt for at frøene skal begyne å spire.. prøvde å plante noe i fjord ute, det begynte ikke å spire engang... har en følelse på at det kansje kommer opp noe der til våren kanskje?
Sitat av Alge Vis innlegg
En liten kopp med poppy te en sjelden gang i blandt har vel ikke skadet noen. Kan ikke akuratt samenlignes med H i sprøyta
Vis hele sitatet...
Ja ingen begynner med og si at de er hektet på noe,begynner gjerne sånn som du sier en liten kopp med valmue te i ny og ne men det kan eskalere fort til og bli et mareritt uten sidestykke,og det blir feil og ikke informere ts om hva det er han begir seg ut på synes nå ihvertfall jeg.
Du har helt rett engentlig. Alt med måte er det jeg prøver å si
Skal du gro opium i klesskapet på institusjonen nå da? Svært så mye rart du skal drive med der inne, modde fyrverkeri, ta LSD, og nå gro opium? Du kommer til å bli tatt og behandlet deretter om du gjør det. Eller bor du hjemme nå? Husk risk vs gevinst her, tror ikke det lønner seg for deg å bli tatt i å gro dop på rommet ditt

Men det er bare min mening, jeg er ikke morra di.

Weed lukter nok for mye til at det er verdt styret, men kaktus bør gå fint. Trenger minimalt med stell, og jeg tviler ekstremt sterkt på at noen kjenner igjen en Peyote eller San Pedro når de ser en, med mindre de er spesielt interesserte. Kaktus tar kanskje litt vel lang tid å gro, så et annet alternativ er jo sopp. Er en fin tråd om kultivering av sopp her inne. Lukter minimalt og du slipper å potensielt bli opiatavhengig på veksten din
Sist endret av seroto9n; 10. desember 2016 kl. 12:33.
Uvaksinert 👍
Dyrk kaktus eller trøffel. Kaktus tar litt tid men er enkelt. Trøffel er litt vanskeligere, men enklere enn sopp.
Tar det lang tid?
Vis hele sitatet...
Det tar en sommer
Og er det veldig avansert?
Vis hele sitatet...
Nei. Du planter frøene ute i bakken og setter deg tilbake og venter. Som nevnt over her så liker de å starte spiringen kaldt, så vær passe tidlig ute på våren. De liker ganske sandete/veldrenert jord også. Bortsett fra det er valmuer en svært enkel greie å leke med.
De kommer forøverig år etter år etter år når de først har satt seg.

Å gro valmuer inne er et bortakstet prosjekt forøverig.
Slik jeg ser på det så vil du få opium utendørs i Norge uansett. Alkaloidnivået kommer an på frø. Det går an å acetylere litt og trikse men jeg har null peiling på opiater, bare vet at det er en kondensreaksjon på lik måte som man lager aspirin fra salisylyre. Det du skriver på starten av innlegget høres akkurat like smart som å ta stor dose psykedelika på institusjonen og er en klar indikasjon på at du ikke har peiling. Har du en virkelig mulighet i det heletatt å gro noe så kan du gro weed eller sopp som du kan ta tripp på rommet om det er preferansen. Har ikke objektiv peiling på annet enn Cannabis og drikke med etanol men vil tro at det ikke lønner seg i det lange løp å drive med opiater og den slags.
Jeg grodde cannabis (bare en plante) på insitisjonen jeg bodde på før. Men det lukta så mye når den begynte å blomstre. Så tenkte å grop opium for salg kun. Tenkte det var lett tjente penger.

Tar det ikke 12 år før kaktusen kan brukes?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av GalenIhalen123 Vis innlegg
Jeg grodde cannabis (bare en plante) på insitisjonen jeg bodde på før. Men det lukta så mye når den begynte å blomstre. Så tenkte å grop opium for salg kun. Tenkte det var lett tjente penger.
Vis hele sitatet...
Nei, du får ikkje mykje opium av ei plante. Med mindre du har drivhus dyrker du ikkje opium innendørs.

Ei plante vil kanskje gi nok opiater til at du kan lage deg eit par kopper te og få ein rus ein kveld. Neppe noko du får solgt for så veldig mange kronestykker.
Opium er ikke lettjente penger, om tanken var å Gro dette for salg tror jeg du skal finne på noe annet. For det første skal du slite med å i det hele tatt selge shitten i form av råopium og for det andre er arealet som skal til for å få produkt nok til at salg er lukurativt en god del mer enn du har til rådighet. Krever vel noe sånt som ett mål dyrket mark for 100g heroin.
Uvaksinert 👍
Sitat av GalenIhalen123 Vis innlegg

Tar det ikke 12 år før kaktusen kan brukes?
Vis hele sitatet...
Nei, 4-5 år, kanskje mindre. Det beste er å få tak i en kaktus og så bruke den, bruker man frø så tar det en stund. San Pedro kan vokse 30cm i året.
Hvordan får man til å gro weed på instutisjon uten at det blir oppdaget? Hvis du er så flink til å skjule det så kan du prøve deg på noe sopp groing.
Jeg hadde er rom i enden på en insitsjonen (som var et stort hus med flere ungdommer) brukte naturlig sollys, satte den i vinduet. Ingen så la merke til det var en cannabis plante. Men så begynte det å lukte fra rommet til gangen. Og dem hadde mistanke om jeg hadde røyka cannabis. Så ble en ransakelse..
Sitat av GalenIhalen123 Vis innlegg
Jeg hadde er rom i enden på en insitsjonen (som var et stort hus med flere ungdommer) brukte naturlig sollys, satte den i vinduet. Ingen så la merke til det var en cannabis plante. Men så begynte det å lukte fra rommet til gangen. Og dem hadde mistanke om jeg hadde røyka cannabis. Så ble en ransakelse..
Vis hele sitatet...
Planter i blomst lukter på ingen måte ikke det samme som tørket cannabis. Om du hadde en slik plante ville de heller trodd du hadde katter på rommet.
Sitat av Cybergasm Vis innlegg
Planter i blomst lukter på ingen måte ikke det samme som tørket cannabis. Om du hadde en slik plante ville de heller trodd du hadde katter på rommet.
Vis hele sitatet...
Det kommer helt an på strain mann.. Grodde i kjelleren en gang uten avtrekk med filter osv.. Det stinket god pot i HELE huset. Var ikke tvil om hva det luktet så fort man kom inn inngangsdøra, folk trodde jeg fyra pot inne eller hadde store kvanta liggende framme.. Luktet ikke veldig annerledes enn fra det ferdige produktet, kanskje litt friskere bare.. hvertfall ikke til å ta feil av