Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2350
Jeg har funnet flere anekdoter på netter om folk som synes en kombinasjon av MDMA og GHB er ganske bra. Jeg har dog gjort litt research og det ser ut til at hovedparten av toksisiteten som kommer fra MDMA i seg selv er på grunn av serotoninets samspill med den lille mengden av dopamin som produseres. GHB vil føre til at en enda større mengde dopamin ved å hemme reopptak, så vil en kombinasjon av MDMA og GHB kunne føre til økt toksisitet?

Det finnes også noen anekdoter om uheldige utfall med kombinasjon med MDMA og phenibut der folk har fått uvanlig sterke muskelspenninger og begynt å kaste opp hyppig. Etter som mekanismene bak phenibut og GHB er relativt like, burde ligende kunne skje med GHB?

Hvis noen har erfaringer eller andre tanker om denne kombinasjonen så del gjerne
Sist endret av omba; 9. desember 2016 kl. 14:46.
Har dessverre ingen erfaring med MDMA og GHB, men jeg testet en gang 2CB og GHB. Ca 30 min etter intatt første GHB dose redoserte jeg og sniffet 7-8mg 2CB. Det varte ca bare 20-30min, men etter 15min ca opplevde jeg den mest intense fysiske euforien jeg har hatt. Etter det gikk det over til å bli vanlig smooth eufori. Men det skal gjøres om igjen for å si det sånn