Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 8655
Enemy of the snut
Hei!
Jeg skrev en tråd tidligere om det var mulig å rense en pulvergrinder slik at man fikk restene som er i hullene i risten ut slik at man kanskje får en stripe eller to, men fikk til svar at hvis jeg brukte vann ville kolaen bli ødelagt..

Så kommer vi til spørsmål 2; er flere som skriver at etter en stripe eller to kan man dyppe 2 fingrer ned i et glass med vann, lene hodet bak slik at man får vannet rennende ned halsen, og til slutt ender det i magen..(?)
Vil denne metoden ødelegge kokainens effekt eller hjelpe med å få den bort fra øverste neseparti og ned mot halsen/magen?

Noen som vet om "finger-trikset" fungerer eller om man ødelegger effekten av kolaen, bare at man skylder ned pulveret for å si det slik..?
Sist endret av Tytjepelk; 7. desember 2016 kl. 13:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Putt vannet i en nesespray. Da renner det ikke nedover i halsen. Ligger fint i nesegangen og funker som bare det
Sitat av Alge Vis innlegg
Putt vannet i en nesespray. Da renner det ikke nedover i halsen. Ligger fint i nesegangen og funker som bare det
Vis hele sitatet...
Ja dette fungerer fint. Vær dog forsiktig med å ikke sprute for hardt og mye med nesesprayen om gangen, da det fort renner rett ned i svelget. Man må ta forsiktige sprut med litt mellomrom for å forsikre seg om at løsningen faktisk blir i nesegangen.

Om det renner ned i halsen og deretter magen, tror jeg ikke det ødelegger effekten totalt. Cluet er vel at slimhinnene i nesen tar opp stoffet fortere og mer effektivt enn hva magen gjør, og at dette dermed er det mest gunstige rusmessig.
Enemy of the snut
Trådstarter
Jeg finner ikke igjen den tråden jeg skrev hvor jeg sikter til at en kommenterte at hvis kokainen får kontakt med vann så forsvinner stoffet som gir effekt av kokain. Men hvis jeg har litt 5ml med vann i en nesespray-flaske (Otrivin rommer tho 10ml), hvor mye kokain skal jeg ha i vannet? Og kokainet blir ikke ødelagt når jeg bruker denne metoden? Har hørt om denne metoden før men der har jeg hørt at folk har alkohol i sprayflasken siden kokain og alkohol "hører sammen", men jeg kan fint bruke vann da altså?
Hvilket stoff skulle forsvinne? Det er jo bare ett stoff det er snakk om her. Kokain. Og kokain forsvinner ikke i kontakt med vann.
Sitat av KingPin Vis innlegg
Jeg finner ikke igjen den tråden jeg skrev hvor jeg sikter til at en kommenterte at hvis kokainen får kontakt med vann så forsvinner stoffet som gir effekt av kokain. Men hvis jeg har litt 5ml med vann i en nesespray-flaske (Otrivin rommer tho 10ml), hvor mye kokain skal jeg ha i vannet? Og kokainet blir ikke ødelagt når jeg bruker denne metoden? Har hørt om denne metoden før men der har jeg hørt at folk har alkohol i sprayflasken siden kokain og alkohol "hører sammen", men jeg kan fint bruke vann da altså?
Vis hele sitatet...
Som Mentamelt sier forsvinner ikke kokainen. Å blande kokainen med vann for å så putte den i en nesespray fungerer utmerket. Har selv gjort det!

Det eneste jeg vil bemerke er at du ikke bør ha alt for mye vann i forhold til kokain. Da må du ha veldig mange sprut for å få noe funk, og mye av løsningen vil renne ned halsen din og ikke bli tatt opp like effektivt som i slimhinnene i nesa.
Men kommer jo selvfølgelig an på kvaliteten på coken også! Er det knallgod coke kan du selvfølgelig lage en blanding med mye vann og lite coke. Jeg tok vel rundt 0.6 g coke og fylte nesespray flasken 1/3 full med vann. Siden coken den kvelden var dårlig (ble bøffa på kvali) så opplevde jeg at det ble litt for mange sprut for å å noe god funk. Du får nesten prøve deg frem - begynn med litt mindre vann enn du tror nødvendig, og heller ta oppi mer om du syntes løsningen ble for sterk.

Til ditt siste spørsmål om kokain og alkohol "hører sammen", er vel dette generelt i henhold til å blande rusmidlene "på samme kveld". Ikke bokstavelig talt å blande de sammen i en løsning.

Greia er at når kokain og alkohol befinner seg i blodbanen på samme tid så dannes et stoff som heter kokaetylen i levra. Så vidt jeg har forstått (og forsåvidt erfart) gir kokaetylen sterkere funk (stimulans og euforia), samtidig som det er mer skadelig for kroppen.
Sist endret av DonCanabinio; 7. desember 2016 kl. 23:04. Grunn: Skrivefeil og tillegg til svaret.
Enemy of the snut
Trådstarter
Men finnes det noen form for "oppskrift" på hvor mye kokain jeg skal blande med? 1 stk Otrivin-flaske rommer 10ml, men jeg kommer ikke til å fylle opp hele flaska siden det blir første gang jeg skal prøve med nesespray-flaske. Men la oss si at jeg har fra 5-7ml vann, hvor mye kokain skal jeg blande i da?
Har forresten bestilt nesespray-flaske fra en kjent vendor på DN, enkle nesespray-flasker som (jeg har forstått ihvertfall) skal kunne skruves enkelt av- og på for refill, så jeg vil mest sannsynlig ta i bruk den flasken når jeg får den vet enda ikke hvor mye den rommer, det stod det ingenting om i beskrivelsen.. Så da trenger jeg egentlig bare en "oppskrift på hvor mye kokain jeg skal blande ut med de ulike mengdene vann (mener spray-flaska fra vendoren jeg har bestilt fra rommer noe mer enn Otrivin-flaskene som rommer 10ml).. Noen forslag?
Hvorfor kjøper du nesesprayflasker på darknet?

Ang. hvordan du skal blande. Altså, du blander kokainet med så mye vann som trengs for å løse det helt opp. Legg kokainsaltet i et shotteglass eller noe sånt, og drypp på litt og litt vann samtidig som du rører helt til alt er løst opp. Man trenger ikke gjøre det mer komplisert enn det er. =)
Enemy of the snut
Trådstarter
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Hvorfor kjøper du nesesprayflasker på darknet?

Ang. hvordan du skal blande. Altså, du blander kokainet med så mye vann som trengs for å løse det helt opp. Legg kokainsaltet i et shotteglass eller noe sånt, og drypp på litt og litt vann samtidig som du rører helt til alt er løst opp. Man trenger ikke gjøre det mer komplisert enn det er. =)
Vis hele sitatet...
Er ikke vanlige nesesprayflasker, det er slike man kan skru av og på som en vanlig kork vet ikke om man får kjøpt lovlig i noen butikker i Norge? Men flaskene er ment for den type bruk, slags pulverdispenser kan man vel kalle det

Men takk for "oppskriften"! jeg hadde ingen anelse om hvordan man skulle blande kokain med vann rett men det har du løst for meg nå
Det er ikke ulovlig med en tom nesesprayflaske. Om man får kjøpt det i Norge vet jeg ikke, men de koster ca. 8 kroner på ebay.

http://www.ebay.com/itm/2x-Empty-Pla...EAAOSwKOJYIZhL

Ang. den blandingsmetoden, så er den ikke spesifikt for kokain og vann. Det er bare en logisk framgangsmåte for å løse et hvilket som helst stoff i et løsemiddel, når man ønsker å finne løsemiddelets metningspunkt for det aktuelle stoffet.
Sist endret av mentalmelt; 7. desember 2016 kl. 23:51.
Enemy of the snut
Trådstarter
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Ang. den blandingsmetoden, så er den ikke spesifikt for kokain og vann. Det er bare en logisk framgangsmåte for å løse et hvilket som helst stoff i et løsemiddel, når man ønsker å finne løsemiddelets metningspunkt for det aktuelle stoffet.
Vis hele sitatet...
Jeg er helt n00b når det kommer til slikt, men er det slik de gjør det de som setter seg en "smell"? Bare at de har en bomullsdott og setter sprøytespissen ned i bomullet og trekker opp? Har ekstremt sprøyteskrekk så kan og vet fint lite om det..
Når man injiserer noe, så er det ikke om å gjøre at væsken skal være helt mettet av stoffet. Da er det bare en fordel å ha litt ekstra vann, slik at skuddet ikke risikerer å tette til blodårene. I en nesespray derimot, er ekstra vann bare en ulempe som vil øke sjansen for at stoffet renner ned i halsen istedenfor å tas opp gjennom nesa.
Det kan være lurt å ha litt sprit i røra. Dette vil hjelpe til med å åpne slimhinnene, og jeg tror det vil øke mengden kokain total løsning kan holde. Det vil også forhindre bakteriegang i flasken.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Det kan være lurt å ha litt sprit i røra.
Vis hele sitatet...
Er det noe godt å få i nesa da?
Sitat av Alge Vis innlegg
Er det noe godt å få i nesa da?
Vis hele sitatet...
Her snakker vi 1mg cola/1ml vann, og knapt en halv kork med 40% eller over, alkoholen er det som får slimhinnene til å ta til seg kokainen
EDIT: I tillegg vil vodkaen hjelpe til mot å drepe evt bakterier fra kalken i vannet
Sist endret av 420master; 9. desember 2016 kl. 15:11. Grunn: Legge til post
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Taktløs Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bruker denne posten jeg. Jeg har en Otrivin-nesespray liggende. Som jeg har fortstått det er det "vanskelig" å få åpnet disse?

Skulle ha blandet litt cola med vann for å ha i sprayen
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mine tanker om Cola : værste jeg veit. Ødelagt mange venner av meg og fant bestekompis død etter cola overdose. Langvarig bruk med høy toleranse og en avhengighet som tok mer og mer kontrollen over livet, det er de værste årene jeg har hatt å se han ødelegge sin egen psyke og forholdet til andre mennesker på den måten. Colaen ga han så ufyselig oppførsel at mange ble letta når han døde... Det er faen så trist... Han skjønte aldri problemet selv for for han så hadde han "kontrollen".