Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2812
Bruker å ta ut en av airpodsene å gni den mot nesen og munen, er litt full så heiv den i munnen men den dro nedover.. Følte jeg kveltes så jeg sprang til kjøkkenet å drakk en stor galss med vann..

Har sinnsykt angst har ikke airpods litenum batteri? Har ringt legevakten, skal dra dit å venter på mamma som er på vei,,.

Søkte på google, mange artikler om det samme men alle har fått airpodsen ut igjen på normal måte og ikke.. Er redd jeg havner på sykehuset i kveld?
Her er det bare å ta det helt med ro og dra på legevakten med moren din.
Det er ikke heldig å svelge en airpod, men det er ikke akutt livstruende heller.

Snakk med legen på legevakten. De vil kunne gi deg et bedre svar enn freak.no klokken ett natt til mandag.

Dette kommer til å gå helt fint. Pust med magen
Sist endret av Erlpil; 18. april 2022 kl. 01:10.
En natt på sykehus høres faktisk smart ut, observasjon og avføringsmiddel.
Barn har dødd av intern blødning etter å ha å svelga klokkebatterier, som også er lithium, men med store kontaktflater. Airpods er pakka inn i avansert elektronikk og IPX4 sprutsikker plast. Ser flere på nettet rapporterer at de funker like bra når de kommer ut igjen.
Håper for guds skyld at det går bra med deg, men samtidig klarer jeg ikke å fatte at du har klart å svelge en airpod
Trådstarter
Sitat av DenFormelle Vis innlegg
Håper for guds skyld at det går bra med deg, men samtidig klarer jeg ikke å fatte at du har klart å svelge en airpod
Vis hele sitatet...
Er på vei til st Olavs i strondheim med luft ambulansen, sitter i bilen dit nå sloens
Sitat av optimakia Vis innlegg
Er på vei til st Olavs i strondheim med luft ambulansen, sitter i bilen dit nå sloens
Vis hele sitatet...
Luftambulanse bil faktisk. Skal si det skjer mye spennende i 2022. Hva blir det neste
Rip 8-4-23
Får ikke håpe at batteriet kortsluttet og fyrte av mens den var invortes.. åssen gikk det ts?
Håper det går bra og det er jo selvfølgelig ein veldig seriøse ting men fy faen som eg lo når eg las dette, takk ts
Håper batteriene på airpodsen var flatt ellers får du sikkert ikke sove inatt.
Hvorfor pleier du å gni den mot nesa og munnen?

Forstår det er lavere terskel for å svelge når man er full, men...
Sist endret av Montezuma; 19. april 2022 kl. 02:20.