Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 5256
Jeg fant et hvitt pulver på et utested, som jeg forsøkte å teste. Tenkte først det var kokain, og bestilte testkit for dette på testkitsnorge.

Her kommer det to reagenter i pakka, Scott og Marquis.

Med Scott kom det ikke noe utslag. Pulveret ble blått, men væsken skal bli blå hvis det er kokain.

Med Marquis var fargen på væsken til å begynne med uforandret, før det ble en litt oransje-brun farge noen minutter senere.

Etter litt googling, fant jeg denne på reddit: https://www.reddit.com/r/ReagentTest...e_brown_scott/

og fargene ligner på det jeg fikk. En bruker skriver at det kan kanskje være amfetamin.
Jeg synes ikke pulveret lukter, men jeg har ikke all verden med luktesans heller.

Noen som har peiling på hva det kan være? Har lest noen skrekkhistorier: fentanyl, rottegift, paracet, melis.


Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bilde av pulveret?
Uansett når alle tester er så vanskelig å tolke, hvordan tror du kroppen reagerer på dette? Kast det
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bilde av pulveret?
Vis hele sitatet...
Her!






Sitat av 420master Vis innlegg
Uansett når alle tester er så vanskelig å tolke, hvordan tror du kroppen reagerer på dette? Kast det
Vis hele sitatet...
For en gangs skyld kom en følelse av nysgjerrighet over meg - jeg lurer fælt på hva det kan være
(men vet ikke om jeg er nysgjerrig nok på å bruke flere hundre kroner på testkits)
Sist endret av lampeskjerm1; 2. april 2022 kl. 10:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bøff
Ser litt krystall-aktig ut? Kunne muligens vært ketamin, men veldig vanskelig å si noe sikkert.
Sitat av Chikara Vis innlegg
Ser litt krystall-aktig ut? Kunne muligens vært ketamin, men veldig vanskelig å si noe sikkert.
Vis hele sitatet...
Ja kanskje det.. eller phenibut?
Kan det være RC cola? derav ikke ordentlig test resultat?
Kan det være RC cola? derav ikke ordentlig test resultat?
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Amfetamin er som advokaten min sa luktfritt.
Sitat av lampeskjerm1 Vis innlegg
Jeg fant et hvitt pulver på et utested, som jeg forsøkte å teste. Tenkte først det var kokain, og bestilte testkit for dette på testkitsnorge.

Her kommer det to reagenter i pakka, Scott og Marquis.

Med Scott kom det ikke noe utslag. Pulveret ble blått, men væsken skal bli blå hvis det er kokain.

Med Marquis var fargen på væsken til å begynne med uforandret, før det ble en litt oransje-brun farge noen minutter senere.

Etter litt googling, fant jeg denne på reddit: https://www.reddit.com/r/ReagentTest...e_brown_scott/

og fargene ligner på det jeg fikk. En bruker skriver at det kan kanskje være amfetamin.
Jeg synes ikke pulveret lukter, men jeg har ikke all verden med luktesans heller.

Noen som har peiling på hva det kan være? Har lest noen skrekkhistorier: fentanyl, rottegift, paracet, melis.


Vis hele sitatet...
Hvis du vurderer å bruke stoffet burde du bestille en fentanyl-test på testkitsnorge. Det er ikke dyrt og kan være livreddende.

Dersom du er i Oslo anbefaler jeg på det varmeste å bestille time til analyse med spektrografi hos Rusopplysningen/FTR. Det er gratis. https://rusopplysningen.no/analysetjeneste

Jeg gjorde det for en måned siden etter å ha funnet en pose med noe som viste seg å være amfetamin, veldig hyggelige folk og enormt viktig tilbud. Du kan da også være med å avdekke funn som kan ha betydning for andre brukere, skulle det vise seg å være f.eks fentanyl i posen, vil Rusopplysningen kunne sende ut advarsler.
Sist endret av Bær; 2. april 2022 kl. 20:22.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser ut som noe RC. Hadde kasta det i søpla (ikke i do, tenk på dyrene i havet)
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde bare sniffa det jeg... lever bare en gang.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hadde bare sniffa det jeg... lever bare en gang.
Vis hele sitatet...
Er en sjanse for at det er fentanyl i det så ikke hør på han her..
Sitat av bigBoss_Dope Vis innlegg
Er en sjanse for at det er fentanyl i det så ikke hør på han her..
Vis hele sitatet...
Hadde det vært ren fentanyl så hadde han nok allerede vært død av overdose. Vist ikke han bruker maske og hansker når han behandler det. Men hør på folket. Skyld det ned i dass.
Sitat av 5FDP Vis innlegg
Hadde det vært ren fentanyl så hadde han nok allerede vært død av overdose. Vist ikke han bruker maske og hansker når han behandler det. Men hør på folket. Skyld det ned i dass.
Vis hele sitatet...
Sa jo at det var en sjanse for at det var fentanyl i det, ikke at det var rent fentanyl, lol. Så ikke hør på en random anonym bruker som sier du skal sniffe noe hvitt pulver du fant på bakken.
Sist endret av bigBoss_Dope; 2. april 2022 kl. 22:12.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sier jeg at han skal sniffe alt?
Lag en vanlig cola linje og sniff...

Har kjøpt cola og aldri testa det før... aldri... kjøpt kanskje titalls bags.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Men nei... jeg hadde nok ikke sniffa random pulver fra gata.. MEN jeg har aldri testa bagsa med cola jeg har henta og kjøpt
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men nei... jeg hadde nok ikke sniffa random pulver fra gata.. MEN jeg har aldri testa bagsa med cola jeg har henta og kjøpt
Vis hele sitatet...
Godt poeng. Hva gjør denne baggen mindre troverdig enn en gatedealer sin cola, og av andelen som tar cola her, hvor mange har IKKE kjøpt en bag før som de ikke 100% visste hva er
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
"Den er fra gata og er pulver"
"Kjøper bare rocks"
Så ikke ut som noe jeg ville tatt selvom noen sa hva det var
"Jeg fant et hvitt pulver på et utested, som jeg forsøkte å teste."

noen som har mista drugset sitt, men siden det er på et utested så må mest sansynlig re noe cola, amf eller
Sitat av Bær Vis innlegg
Hvis du vurderer å bruke stoffet burde du bestille en fentanyl-test på testkitsnorge. Det er ikke dyrt og kan være livreddende.

Dersom du er i Oslo anbefaler jeg på det varmeste å bestille time til analyse med spektrografi hos Rusopplysningen/FTR. Det er gratis. https://rusopplysningen.no/analysetjeneste

Jeg gjorde det for en måned siden etter å ha funnet en pose med noe som viste seg å være amfetamin, veldig hyggelige folk og enormt viktig tilbud. Du kan da også være med å avdekke funn som kan ha betydning for andre brukere, skulle det vise seg å være f.eks fentanyl i posen, vil Rusopplysningen kunne sende ut advarsler.
Vis hele sitatet...
Jeg kjøpte også teststripe for fentanyl. Valgte å teste for kokain først med Scott/Marquis, av en eller annen grunn. Har enda ikke sjekket om det er fentanyl da. Jeg er litt lat noen ganger.

Kom over Rusopplysningen via testkitsnorge, og veldig bra at testkitsnorge lenker videre til dem! Jeg skal prøve å få tatt meg en tur dit en gang. Bor ikke i Oslo.

Jeg skal IKKE sniffe det. Er ikke helt forrykt.

Interessant å se at det er såpass mange ulike meninger om hva det kan være.
Sitat av pikkoras Vis innlegg
Kan det være RC cola? derav ikke ordentlig test resultat?
Vis hele sitatet...
90% av amfetaminen i norge er IKKE luktfri.
Jeg syntes også det så akkurat ut som ketamin, men så er også det det eneste hvite pulveret av den slags jeg har erfaring med.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kast det, tro meg jeg har også funnet poser med pulver maaaaaange ganger (jobbet på utested) og alltid kastet det, og er glad for det den dagen i dag. Ikke verdt den lille "gøyale" risikoen. Ikke hør på enkelte som lever av 0.5 hjerneceller.

Meeeen du bestemmer
ja, hvis det der er ketamin, er det uansett ikke mer verdt enn rundt 500kr, så, bare å kaste.