Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1822
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal ruse meg med ei dame og vi skal pule (hihi), men så har vi liksom r-ketamin, brun hasj, blåvalium, coke og vin. Hvilken rekkefølge burde vi gjøre det her?

Tenkte starte med litt vin, for det gjør oss h0rny, blå gir jo slapp kølle, men sleed blir jeg ett sexmonster på.

Noen som har forslag? Kan man drikke vin og ta ketamin, også bli sover og fortsette med pepper og knulle f.eks?
2 glass vin- coke- mere vin- coke-vin - coke- coke- coke.

Om dere fortsatt er våkne kl 04 og ikke gidder mere pulings så tar du 2 blå. Ikke bland inn noe mere oppi den mixen.
Ketamin er også en fin måte å avslutte kvelden når man er litt på edge etter coken
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvilken rekkefølge burde vi gjøre det her?
Vis hele sitatet...
Pule først, ruse seg etterpå.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
2 glass vin- coke- mere vin- coke-vin - coke- coke- coke.

Om dere fortsatt er våkne kl 04 og ikke gidder mere pulings så tar du 2 blå. Ikke bland inn noe mere oppi den mixen.
Vis hele sitatet...
Synes cola og sex er oppskrytt. Ikke noe bedre enn alko.
Lykke til å pule på ketamin.
Vin & coke til begge er skamkåte. Pul, pul, pul & så en feit joint før det blir natta.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Synes cola og sex er oppskrytt. Ikke noe bedre enn alko.
Vis hele sitatet...
Da har du enten.

1. Ikke fått kokain.

2. Ikke fått kokain.


Av 50talls jeg har møtt som har tatt Kola har alle blitt påvirket i den retningen.
Ser ikke grunnen til å blande inn hasj i dette. For min del gjør det stemningen alt for chill og laber.

Gå for vin og coke, da er det god stemning. Om dere tåler det, ta et par små trekk om du insisterer. Selv hadde jeg latt den ligge.

Ketamin kan du avslutte kvelden med. Men du får nok ikke pult etter det. Så ha det i tankene.

Benzos og altså valium ser jeg ikke noe rusnytte med. Men den er fin om du ikke får sove, og fin å ta 1-2 over hele dagen neste dag om man er fyllesyk og hjertebank.

Det er min rekkefølge ihvertfall.

Vin, coke, vin, coke

Pule

Chille med et par trekk evt

Runde ket og vibe evt trippe litt, så til sengs med en valium til nød
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Han skal ha sex og du vil droppe cannabis

Mitt råd: ta ketten og noen valium etter å ha røyket, pult, snorta, drukket og pult ferdig.

Evt valium og mornings dagen derpå
Sist endret av meaculpaUIO; 30. desember 2021 kl. 02:08.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
My guys! <3 takk for råd!
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er blå?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er blå?
Vis hele sitatet...
Står i teksten, blåvalium