Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2072
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er i en gjeng hvor alle røyket cannabis jevnlig.

Men i helgen bestemte alle seg for å stoppe helt, med da svarte jeg at jeg aldri skal legge cannabisen på hylla.

Men nå er de bare sure og "hater" på meg når jeg røyker.


Hva er greia med at X brukere av cannabis skal hate på folk som driver med det? Har opplevd det tidligere også.

Venna mine fikk jo nesten bakoversveis når jeg, (1 av 9) sa at jeg aldri skal stoppe.
Der det er x antall unge mennesker vil det alltid være slik at noen vokser i den retningen andre i en annen. Selv om de var virkelig kompiser.
Veldig mange mennesker røyket når de var ung. Veldig få mennesker fortsetter å røyke når de blir eldre. Blir du ikke lei av å bli innrøyka?
De er vel så lei av røyking at de absolutt ikke vil bli fristet osv. Du driver ikke å kødder med dem, blåser røyk på dem osv, at de blir sure pga det?
Hvis de stoppet for et par dager siden er det litt morsomt at de ble så høy på seg selv så kort tid etter at de driter på andre som røyker … de er jo full av thc sjøl enda hahaha… men svaret du fikk over er riktig, mange røyker når de er ung, men så stopper de. Jeg var en av de som ikke stoppet og det har ødelagt mye for meg. Jeg håper du vurderer dette veldig nøye, og at du tar vare på deg selv. Lykke til!
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Blir vel ikke så veldig innrøyka av å paffe på en jay 2-3 ganger i uka.

Nei, røyker heller ikke når de er tilstede.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
håper du velger og stoppe, hilsen en som røykte bort mye av livet sitt
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
håper du velger og stoppe, hilsen en som røykte bort mye av livet sitt
Vis hele sitatet...
Så er jeg litt nysgjerrig da, består livet av så mye annet i utgangspunktet? Vi har et kort liv, å jeg kommer ikke på noe som kan gjøre livet om til en ''stor reise'' annet enn det vi vanligvis gjør, som å se på TV, stikke en tur på PUB'en fra tid til annen, å reise til fks thailand er vel ikke store greiene i det store bilde? Det kommer vel an på hvordan du selv føler deg mener da jeg da, så hvis du føler at du kaster bort tid når du røyker men egentlig ikke gjøre så mye spesielt i utgangspunktet så er det vel snakk om perspektiv, der har jeg det, perspektiv.
Dessverre går det galt med mange, og mange blir slik, de slutter med hasjen og blir drittsekker som tenker i flokk.

Sitat av Speedfrik Vis innlegg
Så er jeg litt nysgjerrig da, består livet av så mye annet i utgangspunktet? Vi har et kort liv, å jeg kommer ikke på noe som kan gjøre livet om til en ''stor reise'' annet enn det vi vanligvis gjør, som å se på TV, stikke en tur på PUB'en fra tid til annen, å reise til fks thailand er vel ikke store greiene i det store bilde? Det kommer vel an på hvordan du selv føler deg mener da jeg da, så hvis du føler at du kaster bort tid når du røyker men egentlig ikke gjøre så mye spesielt i utgangspunktet så er det vel snakk om perspektiv, der har jeg det, perspektiv.
Vis hele sitatet...
Han kunne spart de pengene, dratt til Thailand og forsynt seg med de eksotiske rettene. Istedenfor sitter han hjemme i stua og røyker ...
Sist endret av Hans Høyhet; 21. desember 2021 kl. 12:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Dessverre går det galt med mange, og mange blir slik, de slutter med hasjen og blir drittsekker som tenker i flokk.



Han kunne spart de pengene, dratt til Thailand og forsynt seg med de eksotiske rettene. Istedenfor sitter han hjemme i stua og røyker ...
Vis hele sitatet...
Vel altså, om man ikke har råd til å dra på ferie til ett land hvor alt nesten er gratis så er det neppe hasjrøykinga sin feil..
Pfft, gi de noen dager, så er mesteparten tilbake på røykingsen igjen. Det er gjerne slikt at når folk er innrøyka, og ikke gjør annet enn å røyke at de gjerne ønsker å slutte. Dette forstår jeg fullt og klart, da det ødelegger for motivasjon ol. om du ikke klarer å kontrollere dette. Dette er gjerne folk som røyker +8 timer hver dag. De er nok sure for at du ikke blir med på samme greia, og ønsker selv allerede å røyke igjen.

Når det er sagt, så har jeg røyka store deler av livet, og kommer til å fortsette med det. Det viktige er at du selv er fornøyd med dette, og klarer å balansere det med alt annet. (Mener nå jeg, vi er alle forskjellige)
Vil nok heller tro at de ikke liker at du røyker når du er med de og kan forstå på flere plan, hadde jeg vært deg ville jeg kanskje ikke røyket når jeg er eller skal være med de. Det gjør deres respektable valg mye enklere ihvertfall nå i startfasen. Går da utifra at dere var kompiser før alle røyket?
Høres ut som vennegjengen din har pådratt seg permanente hjerneskader av hasjrøykingen.
Jeg bynte å røyke en gang i blant som godt voksen, liker å ta ett glass vin å en blås å bare se på tv eller høre på musikk. Jeg røyker såppas sjelden att jeg får lættis å munch enda�� synes det er fint å ta en blås, i stede for å sitte å bælme neppå alkohol.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Opplevde noe av det samme selv med gjengen min, ikke hat akkurat men at de ble så veldig på den høye hesten med en gang. De ga opp sluttingen etter en uke eller to, og nå er alle tilbake til der vi var haha.