Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3411
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg snus i over 10 år og må si jeg liker de helt hvite godt fordi de ikke renner og misfarger tennene, MEN hva er egentlig forskjellen i effekt? Kan ikke si jeg merker noe, men googlet og fant ut at helt hvit snus nesten er tobakksfri og kun er nikotin. Hva syntes dere er best og hvorfor?
Synes de hvite jeg har prøvd er tørrere og dermed smaker mindre, samt at det tar lang tid før de virker. Legger inn en hvit en så er en fortsatt sugen på snus i god stund etter at prisen er på plass. Bare forsøkt hvite et par ganger om jeg har gått tom og måtte gå på bommen.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Synes de hvite jeg har prøvd er tørrere og dermed smaker mindre, samt at det tar lang tid før de virker. Legger inn en hvit en så er en fortsatt sugen på snus i god stund etter at prisen er på plass. Bare forsøkt hvite et par ganger om jeg har gått tom og måtte gå på bommen.
Vis hele sitatet...
Hmmm. Du snakker om superwhite nå, ikkesant? Altså de knallhvite
Epok nr1 er favoritten, fordi de ikke stainer tenna og fordi de virkelig gjør jobben.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hmmm. Du snakker om superwhite nå, ikkesant? Altså de knallhvite
Vis hele sitatet...

hehe beklager det aner jeg virkelig ikke. Aldri kjøpt hvit snus selv, kun bommet et par ganger om jeg har glemt snus eller gått tom. Husker ikke engang merket, langt mindre om de ble kalt superwhite.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ingen som vet om det er noe effekt forskjell?
Om du sjekker på noen nettbutikker som selger snus så tror jeg det pleier å stå mengde nikotin på snusen der. Da kan du jo sammenlikne original og white fra samme produsent så finner du det sikkert kjapt og greit.
Sist endret av _abc_; 27. februar 2021 kl. 23:52.
i korte trekk inneholder ikke hvit snus tobakk, kun smak og nikotin. på den måten kan man kalle disse for "juksesnus" på en måte. isteden for tobakk er det tyggegummi-base.
Sist endret av RapTouR; 27. februar 2021 kl. 23:55.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ingen som vet om det er noe effekt forskjell?
Vis hele sitatet...
Tobakk inneholder i tillegg til nikotin flere andre alkaloider, som også har psykoaktiv effekt. Noen mener at disse andre stoffene blant annet er ansvarlige for å forsterke tobakksavhengighet, da nikotin alene ikke ser ut til å være særlig vanedannende.

Selv synes jeg at nikotintyggegummi, e-sigaretter og hvit snus med kun nikotin ikke fungerer som noen fullgod erstatning for ordentlig tobakk.
Aldri vært noe glad i white versjoner eller hvite poser.
Har ved en anledning vært borti blå poser på en type snus, den var egentlig ganske så god.

De få gangene jeg MÅ bruke hvite poser fordi jeg er tom for vanlig snus, så må jeg som regel ta 2 eller 3 samtidig for å få lignende effekt.
Jeg skulle ønske jeg likte hvit snus, fordi tennene mine hadde virkelig trengt det. Dessverre synes jeg hvit snus blir veldig "glatt" og sklir rundt i leppa. Helt feil tekstur, samt en kjemisk ettersmak.
▼ ... flere år senere ... ▼
Fuck Mr. Plod!
hva slags nikotin er det de bruker i helhvit snus?
Den hvite snusen i Norge må tilsettes tobakk for å være lovlig produkt, helt idiotisk. Den største forskjellen jeg legger merke til er at tannkjøttet kryper mye fortere med hvit snus, jeg mistenker at det er salmiakken i den.(epok iallefall) dette har jeg ikke sett i innholdsfortegnelsen i brun snus iallefall.