Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1022
Yo freaks!

Litt feil underkategori å legge denne i sikkert, men størst sjans for å finne noen som har hørt om det her!

Det pågikk jo lenge emmasofia meetups i Oslo hvor man kunne treffe likesinnede med interesse innenfor psykedelika. Fikk personlig aldri vært med på det da jeg hørte om det litt seint og etter nyåret kom ble det aldri noe nytt. Får meg ikke til å spørre på siden på facebook da jeg ikke orker å eksponereden interessen mtp jobb og kjente.

Noen her som tilfeldigvis har et bein innenfor og vet om det er mulighet for og få satt opp mere slikt?

Evt, hvordan er interessen for folk her og kanskje få laget ei gruppe og møtes litt med samme hensikt? Hadde vært artig å bli kjent med flere som har denne type interesse
Du oppsummerte egentlig mye av mine egne grunner for hvorfor jeg aldri kom meg på et sånt møte, men jeg tipper at corona satt en stopper for sånne meetups, men mulig jeg tar feil? Var mye innom den gruppa der for noen år tilbake, diskuterte litt og (huff, på noen punkter har jeg endra mening i forhold til hva jeg skrev der inne gitt). Anyways, mitt inntrykk, og det er mulig jeg tar like feil når jeg sier dette, men jeg har en følelse av at Emma Sofiacrouden og Freakcrouden ikke er helt den samme? Liker viben her bedre for å være ærlig.
Jeg vet det pågikk en god stund hvor det møttes en gjeng på en kafe. Jeg synest Emma Sofia er et fantastisk bra tilltak. Diskusjonsfocerumet heter nå norsk psykidelisk forum på facebook. Det er stort sett veldig åpne folk der inne og gruppen er lukket. Så det går ann å stille spørsmålet der uten at familie ser det.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var på en del av disse møtene. Det døde vel ut av den grunn at det ble mindre og mindre folk som kom. Flott opplegg egentlig. Burde startet opp igjen noe.
Har vært på mange av disse møtene gjennom tida. Det er særdeles oppegåendes folk som kom på møtene, med en overvekt av helt normale folk, med normalt arbeid. og over gjennomsnittet interesse for psykedelika. En del er selvsagt også spirituelle av seg, men ikke nødvendigvis i den ekstreme retningen om jeg kan si det. Jeg er nok midt i mellom. Du finner heller ikke junkies der, om jeg kan si det slik.

Gikk selv på møtene for å diskutere med likesinnede, og hvilke erfaringer de forskjellige har med egenutvikling via psykedelika. Mye gode diskusjoner, med svært hyggelige mennesker. Fikk mange venner, som jeg fortsatt prater med den dag i dag.

Det var stor interesse for disse møtene, men når alt kom til alt, så tror jeg ikke majoriteten "orket" å komme seg ut av huset for å reise på slike møter. Det var gjerne de samme som møtte.
Sist endret av hurdur; 5. oktober 2020 kl. 09:04.
Psykonaut
Trådstarter
Nå har jeg hvertfall laget en discord, så er de som er intressert hjertlig velkommen til å joine!

https://discord.gg/tNWMuZx