Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 3612
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har 1g brunt, er keen på å bli heeeelt fjern idag. Er det vits å røyke alt eller bare sånn 0,5 på en god måte?

Har ikke høy toleranse, blir ganske så fjern på 0.3
Kommer helt an på g’en det. Er det god hasj vil du ikke trenger mer en 0.2-0.3g for å bli SKIKKELIG ruset, jeg bruker selv kun 0.05-0.1g når jeg røyker og merker jeg blir svært påvirket. Mens stander hasj vil jeg trenge 0.3 for samme form.



Men vil anta beste svaret for deg er å prøve deg fram enkelt å greit, start med den faste dosen, røyk mer om du føler for det, bedre med litt for lite en litt for mye.
Sist endret av BenzoKnekk; 15. mai 2022 kl. 22:01.
Anonym bruker
"Elektronisk Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er vel bare å røyke så mye du klarer? Som vil gjøre deg high af
Toast to sigaretter, varm opp og gni inn 0,75-0,8. Mekk en feit en. Stor diameter på filteret og ikke så tettpakket at du får dårlig trekk.

Gå deg en tur i skogen og fyr den opp.
Røyk halve.
Slukk den.
Gå mer tur eller hjem og kjenn etter.
Sugen på mer etter 20-30 min? Fyr opp litt til og repetere om nødvendig.
Sist endret av krystallkongen; 15. mai 2022 kl. 22:03.
Eller så kan du lage en edible av den, da får du mer ut av den
For å være ærlig hadde jeg bare spist den grammen og vært skikkelig skækk i 10 timer om jeg var deg.
Sist endret av BenzoKnekk; 15. mai 2022 kl. 22:04.
Etter årevis med røyking der jeg kunne blande 0.5 og opptil 1g i en joint på det meste fant jeg ut at jeg ble like fjern på 0.2 som 0.5. Har du ikke toleranse hadde jeg røyka 0.1 i en joint og heller lagd flere.
Ikke sikkert du blir så mye fjernere av å røyke mere, du kommer til en topp med røyking, da er det ikke særlig mer og hente. Blir du ikke fornøyd av 0,3 tviler jeg på at det blir noe bedre med 0,5 eller 1g, bare bortkastet i mine øyne. Nå går jeg ut i fra at du har decent shit da. Edibles er veien å gå her.. Hadde en kompis som aldri ble fornøyd når han røyka, uansett kvalitet:/
Sist endret av itschaaaboyyy; 15. mai 2022 kl. 22:48.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ble klassikern

0,5 g brunt
1sigg

1 feit J
Jeg har aldri hatt noe suksess med høye doser cannabis ... med mindre jeg er skikkelig innrøkt, som jeg sjeldent er, er det noe av det mest ubehagelige jeg vet om, men alle er forskjellige.
Røyk på bong så skal du se du blir balle om hasjen er god.
Rinkebysvorska‘n
Sitat av Harek Vis innlegg
Røyk på bong så skal du se du blir balle om hasjen er god.
Vis hele sitatet...
...I to minutter
Sitat av Makkamann1 Vis innlegg
...I to minutter
Vis hele sitatet...
Da røyker du dårlig vare
Lage olje med 95% antibac så blir jeg hvertfall mer fjern enn noe annet ulempen er at du ikke får mer enn et par tre bongtrekk ut av et gram da
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
På hasj blir jeg kun fjern opp til et punkt. Det hjelper ikke å øke mengden. I chillum/pipe holder det med 0,05 og 0,1 avhengig av kvaliteten på varen. Dagens første svinger og kicker mest. Vedlikehold med flere bønner i løpet av kvelden gir mer trøtthet og mindre swing/psykedelisk feel. Det samme med spising, en annen rus enn røyking og langt fra så kult. Hasj er kun moro en gang i blant. Toleranse på hasj er bare mongo etter min erfaring.
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Lage olje med 95% antibac så blir jeg hvertfall mer fjern enn noe annet ulempen er at du ikke får mer enn et par tre bongtrekk ut av et gram da
Vis hele sitatet...
Jeg røyka olje på sånn "crackpipe". Det slo nesten like hardt som edibles. Følte det var nesten som psykedelia. Men det var knallhardt til lungene.
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Jeg røyka olje på sånn "crackpipe". Det slo nesten like hardt som edibles. Følte det var nesten som psykedelia. Men det var knallhardt til lungene.
Vis hele sitatet...
Ja det er noe helt annet, blander det i mekket selv men blir mye mer fjern av olje. Fint når man er lei av samme bønne etter å ha røyks den en stund
Sist endret av Bluesky_; 17. mai 2022 kl. 18:42.
Anonym bruker
"Moden Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
HVA FAEN snakker folk om når de sier at de røyker 0.1-0.2 j´s?!????!?!??!?!!!??!?!?! Hva for no crack weed er det dere røyker? Jeeeesus
Må røyke 0.5+ for å bli stein - men nå skal det si seg at jeg røyker minst 4-5 ganger om dagen. Og NEI, det er ikke dårlig weed, boblende deilig keef<3<3<3<3 *hearteyes*
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
HVA FAEN snakker folk om når de sier at de røyker 0.1-0.2 j´s?!????!?!??!?!!!??!?!?! Hva for no crack weed er det dere røyker? Jeeeesus
Må røyke 0.5+ for å bli stein - men nå skal det si seg at jeg røyker minst 4-5 ganger om dagen. Og NEI, det er ikke dårlig weed, boblende deilig keef<3<3<3<3 *hearteyes*
Vis hele sitatet...
Når jeg røyka daglig tok jeg pipetrekk med kanskje 0,05/0,1 om gangen, blæsta i en time. Har tidligere røyka 0,5g og over men fant ut at det bare er penger kasta utav vinduet for min del. Kanskje ikke så rart du trenger 0,5 når du har gjort deg vandt med å røyke den mengden, unødvendig innrøykelse spør du meg og flere andre med meg.
Anonym bruker
"Redd Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
50 øre:
  • 0,5g er max i en longpape.
  • 0,3g er medium.
  • 0,2g er minimum.
  • 0,1g er minimum i en rizla.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
alt eller bare sånn 0,5 på en god måte?
Vis hele sitatet...
På en god måte. Ta deg god tid til både å rulle og røyke, på et bra sted med god musikk/film/bok/app/drikke.

Så du nesten glemmer at du røyker, bare chillern og plutselig innser du at du er helt balle skækk™.
1g hadde holdt meg fjern i 48t med tolleranse.

Du tar en tom 0.5L brusflaske, ta en tapetkniv å skjær ut en firkant på typ 1x1 CM.

Fyr opp en ferdigsigg å riv av en liten klump av hasjen, klem denne til en størrelse på ei lita knappenål, pump opp siggen så du godt glo på den, legg den flate hasj-knappenålen oppå glo'a, før siggen inn i flaska å vent til du ser knappenåla lyse rødt inni flaska.

Ta siggen ut av flasken, legg den i askebeger eller ønsket sted, skru av kork på flasken og sug inn.

Denne metoden blir jeg forsatt "balle skækk" som kidsa sier etter 10+ år.