Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1003
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De første gangene jeg tokk fleinsopp tokk jeg ganske små doser (0.5+ -)

Men effekten jeg fikk da var veldig lik amf og cannabis kombinert.

Hadde headspacet til cannabis og sykt rastløst som om man er på en liten dose amf.

Hvorfor er det ingen som snakker om dette effekten?

Alt var sykt gøy og jeg hadde faen så mye energi, disse små dosene var jo nesten morsommere enn da jeg tokk større doser.

Noen som har opplevd liknende?
Er det den festen man får i kroppen på opptur du tenker på?
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Jerna Vis innlegg
Er det den festen man får i kroppen på opptur du tenker på?
Vis hele sitatet...
Nei hos meg varte festen i flere timer. Må si dette er noe av den beste rusen jeg har opplevd, hadde man ikke bygd tolleranse for flein så fort hadde jeg blitt en sopp misbruker på denne dosen.
Jeg får mye av det du beskriver, men samtidig er bieffekten hos meg at flere av de negative følelsene blir forsterket på sopp som f.eks. angst/bekymring. Dette får en ikke på stimulanter (Kanskje med unntak av nedturen)
Men man kan ikke bruke fleinsopp til å gjemme seg fra følelsene sine slik man kan med hasj og amfetamin. Er det noe som plager deg så forsvinner det ikke samme hvor mye sopp du tar. Du vil nok heller eventuelt tvinges til å kjenne på de negative følelsene. Fleinsopp kan hjelpe deg å se annerledes på ting mens speed kan gjøre det vanskeligere å bryte gamle mønstre. Så vil si at sopp og amfetamin på en måte er helt i hver sin ende av spekteret og gir helt motsatt resultat på psyken
Sist endret av Bluesky_; 28. desember 2021 kl. 15:09.