Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 823
Jeg har oppigjennom gått gjennom 3 Logitech MX518 muser og etter at de sluttet å produsereres kjøpte jeg en G400.

Nå synger G400'en min på siste verset og jeg kan ikke finne noen nettbutikkk som selger dem.

Jeg trenger en mus med samme designet som har litt vekt i seg,
finnes det en ny evolusjon av denne musen?

Det at knappene er på samme plass og at det er litt vekt i den er essensielt,
og jeg har ikke så mye å rutte med.
Jeg anbefaler en kikk på Cooler Master Sentinel III. Disse er ikke så veldig annerledes på form og vekt, så overgangen fra en MX518 blir nok ikke så stor.

Akkurat nå bruker jeg en Cooler Master Sentinel Advance (forgjengeren til CM Sentinel III), som er godt brukt i over 8 år og fungerer fremdeles utmerket. Før den brukte jeg en Logitech MX700 som på form er lik MX518. Overgangen var ikke stor.

Den har litt ekstra dilldall i form av oled skjerm og ekstrafunksjoner som gjør den litt dyrere, men når det kommer til form og vekt så vil jeg påstå at den ikke er langt unna Logitech sin MX518.
Tidsmisbruker
Slaps's Avatar
G402 er veldig lik i formen, om du ser på de riktige bildene. G402 er også arvtakeren til G400
Sist endret av Slaps; 4. oktober 2016 kl. 04:16.
På aliexpress selger de MX518, men all den tid det er en "kina"-side så er det umulig å vite om det er ekte eller ikke.

https://www.aliexpress.com/item/HKPO...508522492.html