Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1570
Hei ville bare stikke innom og anbefale Within Temptation for de som ikke har hørt de før- nederlansk band med kvinnelig vokalist Sharon Von Adel som har en helt fantastisk stemme. gå gjerne inn på youyube og hør på sanger fra albummet black symphony. det må være det beste de har gitt ut. De har holdt på i 15år så det er mye å velge mellom. Anbefales på det sterkeste.
musikk for sjelen? kid cudi - ingen ved siden av og garantert ingen over!
Porcupine Tree Det er musikk for sjelen.. <3
Musikk fra sjelen er Howard shore sin musikk i Ringenes herre.

Assassin's Creed: Revelations Soundtrack - Assassin's Creed Theme (by Lorne Balfe) Eller denne!

The Two Towers Soundtrack-16-Forth Eorlingas epiiic når Gandalf og Rohirrim kommer.

Denne scenen: The Lord of the Rings - Helm's Deep Charge HD ( er på iPaden, så får bare mobillenke)
Pink Floyd er uten tvil musikk for sjela! Det er Opeth med Heir Apparent også.
Sigur Rós - Hører mye på de når jeg ikke får sove; pleier som oftest å funke.
Requiem for dream's soundtrack er episk genialt og vakkert, ellers alt av ringenes herre... (Musikk for sjelen).
Videre vil jeg anbefale sphongle som hvertfall er musikk for sjelen om ikke mer.

Shpongle Shpongle Shpongle Shpongle Shpongle Shpongle Shpongle Shpongle !!!
Musikk for sjelen? OTT
Dire Straits, Pink Floyd, Kid Cudi og Moby. Noe for en hver smak og veldig avslappende hele gjengen.
Sist endret av Teddybe4r; 25. desember 2011 kl. 14:42.
Pink Floyd, ingenting slår Pink Floyd.

Dere burde også høre denne sangen her: http://open.spotify.com/track/6pOz8vm3aAOa2c5guabYMd
Indianer-aktig musikk, digger å høre på dette mens jeg er høy eller slapper av på sengen.
Ulrich Schnauss, Jefferson Airplane og Moby
Trådstarter
unskyld at jeg spør men er det noen av dere som faktisk har hørt på gruppen før dere uttaler dere?
vi har alle vår egen smak, men dere trenger ikke gjøre narr av en velmenende anbefaling. trodde freakf. var ganske så seriøse folk på?
Sitat av ukke Vis innlegg
unskyld at jeg spør men er det noen av dere som faktisk har hørt på gruppen før dere uttaler dere?
vi har alle vår egen smak, men dere trenger ikke gjøre narr av en velmenende anbefaling. trodde freakf. var ganske så seriøse folk på?
Vis hele sitatet...
Jeg hadde tenkt å svare deg, i likhet med andre her i tråden, men nå kan det være det samme.

Du kan jo snakke med deg selv, om du kun vil ha spesifikke svar.
Ganske meningsløs tråd: Det som er "musikk for sjelen" for en kan være det rent motsatte for en annen.
Sitat av mo3 Vis innlegg
Musikk fra sjelen er Howard shore sin musikk i Ringenes herre.

Assassin's Creed: Revelations Soundtrack - Assassin's Creed Theme (by Lorne Balfe) Eller denne!

The Two Towers Soundtrack-16-Forth Eorlingas epiiic når Gandalf og Rohirrim kommer.

Denne scenen: The Lord of the Rings - Helm's Deep Charge HD ( er på iPaden, så får bare mobillenke)
Vis hele sitatet...
heheee. Hører alltid på Howard Shore, Annie Lenox og Enya når jeg slapper av!

Breaking of the Fellowship - LoTR (Howard Shore)

Into the West - Annie Lennox

May it Be - Enya

Musikken fra LoTR er rett og slett magisk for ørene.

Btw, prøv å les The Silmarillion mens du hører på Into the West.. rett og slett magisk. Into the West har nemlig en veldig spesiell mening bak seg
Sist endret av Tfan; 25. desember 2011 kl. 22:49.
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Shpongle Shpongle Shpongle Shpongle Shpongle Shpongle Shpongle Shpongle !!!
Vis hele sitatet...
Ble introdusert for Shpongle her om dagen av en venn. Har vært hekta siden.
Må trekke fram at meditasjonsmusikk egentlig er ganske herlig.

Mye filmmusikk er også fantastisk til tider!
Mye av alt, men favorittene er pink floyd og andy mckee.