Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 2559
Hei!

Driver og skaffer meg selv klipp til en Battlefield 3 montage.
Og lurer da på om noen her har forslag til gode sanger eg kan bruke?

Det som er viktig for min del, er at den har noen gode beats eg kan synkronisere skudd med. Sjangeren betyr lite for min del, det kan være rock, drum/bass, dubstep, techno, ja alt mulig.

Forslag anyone? Helst noe som ikkje er oppbrukt.
Sist endret av JVMyhre; 18. desember 2011 kl. 01:54.
Infected Mushroom sanger :P
Sist endret av HeiPåDei; 18. desember 2011 kl. 01:58.
Skrillex dubstep kan vel ikke slå feil? kan se for meg at det ville blitt bra om du hadde bygget opp gameplayet i filmen i takt med musikken, og sluppet masse fete og synca klipp ved droppet.
instrumentalmusikk er fint for montager.
David Guetta - The Alphabeat
Korn - Narcissistic Cannibal
Swedish House Mafia & Knife Party - Antidote
Du får selv finne ut om de passer til den type montage du tenker på
Tror ikke de er så oppbrukt.
Sitat av HeiPåDei Vis innlegg
Infected Mushroom sanger :P
Vis hele sitatet...
Nja, er ikkje helt fan av sangene deres gitt.

Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Skrillex dubstep kan vel ikke slå feil? kan se for meg at det ville blitt bra om du hadde bygget opp gameplayet i filmen i takt med musikken, og sluppet masse fete og synca klipp ved droppet.
Vis hele sitatet...
Skrillex fungerer bra det ja - men det er så mainstream! Vil prøve og finne noe som ikkje blir brukt av alt og alle

Sitat av F4celess Vis innlegg
instrumentalmusikk er fint for montager.
Vis hele sitatet...
Ja, det er helt sant! Problemet er og finne noe passende.
Ta noe helt slow, f.eks. Canned Heat - Going Up The Country
Smelter i munnen
Kjøtt's Avatar
IKKE bruk Skrillex! Ellers har jeg ingenting jeg skulle sagt.
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Ta noe helt slow, f.eks. Canned Heat - Going Up The Country
Vis hele sitatet...
Haha, ja har sett et par montages med musikk som dette, og det kan faktisk passe bra! Men akkurat den sangen her passet ikkje så bra for det eg vil ha.
Birdy nam nam - Warpaint
Creedence Clearwater Revival har jo noen frekke hits.
Fortunate son (klassisk ´nam)
Cotton Feilds (good times)
Running through the jungle
Up around the bend
Vil du ha en utfording?
Lag en BF3 video der du matcher "Fest hos Mange" perfekt :P Send meg PM om du gjør det.
Sitat av Spenna Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Brukte denne i en Paintball montage. funker bra.

prøv å se hva som ligger på P3 urørt. mye bra der.

Husk å gi credits til artisten. uansett hvor du får tak i musikken.
Alkoholisert gamer
Har du vurdert å bruke dj noisekick - army of speedcore?
Passer nok ikke så bra som montage musikk, men har aldri hørt om noen som har brukt sånn type musikk
http://www.youtube.com/watch?v=5BKx-LawOgM
Synca Dubstep kan bli helt sinnsykt fett i BF3 hvis du syncer fete eksplosjoner og kills til det!
Ett eksempel = http://www.youtube.com/watch?v=3-5pG1iZqxY La ut denne på Youtube for jeg syns det så litt kult ut

Kewl Dubstep:
Subscape - Turn Me On - http://www.youtube.com/watch?v=uqsO-l5NtFE
Zomboy - Organ Donor - http://www.youtube.com/watch?v=UrFzQAU6s-U
Maverick Sabre - Let Me Go - http://www.youtube.com/watch?v=UrFzQAU6s-U
Emalkay - When I Look At You - http://www.youtube.com/watch?v=_mwL6R-Z1e4

Sitat av Spenna Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Denne likte eg veldig godt!

Noen flere sanger anyone?
Daughtry - No surprise
Shock One - Polygon
fra rundt 1:18 eller noe slikt
ville personelig elsket en montage eller lignende med den sanger

synes generelt at DnB passer bra til montage
Rocky Soundtrack

Bill Conti - Butkus (Rocky)

Bonnie Tyler - I Need A Hero
Denne låta gjør hva som helst til en montage.
Sist endret av Bothrops; 18. desember 2011 kl. 13:29.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Rocky Soundtrack

Bill Conti - Butkus (Rocky)

Bonnie Tyler - I Need A Hero
Denne låta gjør hva som helst til en montage.
Vis hele sitatet...
Gode sanger ja, men passer ikkje helt i en montage spørr du meg
Har ingen spesielle forslag, men for guds skyld ikke bruk dubstep og lignende. Gir opp montagen på sekundet hvis jeg hører skrillex eller noe lignende konstant "wubwubwub" i bakgrunnen. Prøv å bruk noe rolig og chill musikk, enten det skulle være rock eller ikke. Føler da at montagen får et mer modent preg over seg, og at det blir mer behagelig å se selve gameplayet.

Dette er såklart en smaksak, men hadde vært toppers om du kunne holdt deg litt unna det mest mainstreamet du kan finne for tida.
Sist endret av Shepard; 19. desember 2011 kl. 14:37.
Sitat av Shepard Vis innlegg
Har ingen spesielle forslag, men for guds skyld ikke bruk dubstep og lignende. Gir opp montagen på sekundet hvis jeg hører skrillex eller noe lignende konstant "wubwubwub" i bakgrunnen. Prøv å bruk noe rolig og chill musikk, enten det skulle være rock eller ikke. Føler da at montagen får et mer modent preg over seg, og at det blir mer behagelig å se selve gameplayet.

Dette er såklart en smaksak, men hadde vært toppers om du kunne holdt deg litt unna det mest mainstreamet du kan finne for tida.
Vis hele sitatet...
Ja, akkurat derfor eg spurte her, så eg kan få noen tips
The Air That I Breathe - All That Remains

Metalcore er sjangern. Kanskje ikke helt din type musikk, men. Passer bra til raske bf3 scener tror nå jeg!
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Skrillex fungerer bra det ja - men det er så mainstream! Vil prøve og finne noe som ikkje blir brukt av alt og alle
Vis hele sitatet...
Ah, ja, sant.
Red - Breath into me
Sonic syndicate - Jack of diamonds

GENIAL! montage sang.

Ikke for å spamme tråden, men har et par gode forslag til.

Halo 3 theme song? utrolig.

Eventuelt: This war is ours - Escape the fate

Kanskje også: Ashley - Escape the fate ?

Image of the invisible - Thrice |er også helt
herlig som montage sang spør du meg

Får du med beaten i: Harder better stronger faster - Daft punk Da kan jeg garantere deg en dritfet montage.

Du kan jo også gjøre et forsøk på Misery business - Paramore


Eller så har vi jo Stronger than all - Hammerfall

Nå har jeg bare slengt inn masse bra sanger som virker perfekte for en montage, send meg en PM hvis du har tenkt til å lage en med de sangene jeg nevnte er veldig interessert i å se resultatet.
Jeg jobber personlig med en community-channel på youtube, og jeg kan forte meg med å si:
_IKKE_ bruk populærmusikk. Dette er det mange som svir seg på, og youtube blokkerer mesteparten av musikk som er på topplistene. Du må finne musikk fra de kulere plateselskapene, eller de som ikke har kontrakt. (Det er alltid kult å spørre først).

Mindre artister sier gjerne ja til å la deg bruke låten sin, for det gir dem publisitet.

Ett band jeg selv har brukt før er Blue Stahli. Vet ikke om de er under kontrakt nå, men utrolig kul montagemusikk.
Turboneger - All my friends is dead
Hadde vært sinnsykt rått og synca shots med sangen her.
Og alle teammates er døde, haha !
Sitat av TheShadyJester Vis innlegg
Jeg jobber personlig med en community-channel på youtube, og jeg kan forte meg med å si:
_IKKE_ bruk populærmusikk. Dette er det mange som svir seg på, og youtube blokkerer mesteparten av musikk som er på topplistene. Du må finne musikk fra de kulere plateselskapene, eller de som ikke har kontrakt. (Det er alltid kult å spørre først).

Mindre artister sier gjerne ja til å la deg bruke låten sin, for det gir dem publisitet.

Ett band jeg selv har brukt før er Blue Stahli. Vet ikke om de er under kontrakt nå, men utrolig kul montagemusikk.
Vis hele sitatet...
Takk for at du nevner det, men det er ikkje noe problem for min del.
Kan bare strekke sangen et par hundredeler, så kjenner ikkje YouTube igjen sangen. Litt slemt kanskje - men det fungerer.

Gjorde det på denne blandt annet.
http://www.youtube.com/watch?v=JUP_xzzK0CE
(En av mine første, så ikkje verdens beste montage da )
Sist endret av JVMyhre; 23. desember 2011 kl. 06:56.