Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3963
Hei har noen stilliser på 10mg jeg vet at noen har skutt dem og sagt at det var som en drøm!
og noen syntes det var kjedelig.
Jeg har så sinnsykt lyst til og bare teste, kan noen fortelle meg hvordan det skal gjøres? Må pillen kokes oppi en skje også dra det i fra skjeen oppi pumpen? Eller er det bare som subutex og legge tabbisen oppi pompa og ta 0.5ml vann?

Hadde vært kjekt med hjelp av noen som har skutt pillere før. jeg skal bare skyte 1 Stilnoct

Takker for svar på forhånd.
Sist endret av Dodecha; 5. desember 2012 kl. 17:49.
Løs opp pillen med å varme den opp i pittelitt vann. Skyt.

Eller du kan unngå å gå komplett retard med nåla og heller spise pillene.
Da unngår du å skyte de andre 98% av bindemidler og andre diverse ekle stoffer en normal pille faktisk består av inn i blodomløpet.
Sist endret av Bombasa; 5. desember 2012 kl. 18:13.
Om du plent skal skyte piller så burde du i det minste filtrere ut absolutt alt av bindemidler og bunnfall ut av løsningen før du fortsetter til selve injeksjonen.

Les mer i denne tråden for ytterligere informasjon: http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=81354
Tusen tusen takk for svar så dette gjør jeg med ca 1ml vann i en stor skje? og varmer med lighter? hvor lenge skal jeg varme?
23 mg zolpidem løses opp i 1 ml sterilt vann.
Hvorfor koking skulle være nødvendig kan jeg ikke forstå i dette tilfellet, men jeg kan dessverre ikke hjelpe deg noe mer ettersom jeg aldri har hatt interesse for denne type ekstremsport.

Ikke skyt pillen før du har tilegnet deg mer informasjon enn det du har fått til nå i denne tråden, er du snill.
pillene er skutt jeg gjorde det desværre 2 ganger men jeg tok en stor skje 2ml i pompa sprutet det ut i skjeen kokte dette på en sånn "moderne ovn" med sånne plater som umiddelbart blir rød. holdte skjeen på platen i ca 1 min tja noe slikt la det deretter på bordet kastet en liten dott bomull oppi.


Og jeg brukte den samme oppskriften hver gang rett etter hverandre. Det er bare noen minutter siden jeg ble ferdig litt spennende.

Jeg er helt looooooooooka i huet men det er behagelig som f asa
Jeg skulle ikke sagt så mye om du var opiatavhengig og hadde abstinenser verre en man kunne forestille seg, men å impulsivt utsette seg selv for en slik potensiell fare bare for å få litt zolpidem i nebbet er rett og slett bare til å riste på hodet av.
rivo2MG, hvor lenge kommer du til å holde deg i live, egentlig? Det finnes utallige tråder her på forumet som beskriver i detalj hvorfor man ikke skal skyte piller rett i blodomløpet. Eller gjennom slimhinnene, for den del. Du får det til og med i klartekst lenger opp i tråden. Også sette seg i slik fare bare for en Stilnoct? Jeg mistenker dessverre at du har nådd bunnen, mann. Og jeg håper inderlig at du eller andre kjente tar tak i dette. Det kan nærmest virke som om du ønsker å dø, eller i det minste slippe unna virkeligheten.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Det kan nærmest virke som om du ønsker å dø, eller i det minste slippe unna virkeligheten.
Vis hele sitatet...
Noe i den duren kom frem i en av de tidligere trådene til denne brukeren, men tråden er slettet.
Sist endret av Knask; 5. desember 2012 kl. 20:53.
Tro meg det var ikke så godt og skyte pillerne at det er noe jeg gjør igjenn, dette var første og siste gang!

Måtte bare teste pga ryktet jeg har hørt rund skyting av stilnoct! Noen sa det var så sykt rått
Sitat av rivo2MG Vis innlegg
Tro meg det var ikke så godt og skyte pillerne at det er noe jeg gjør igjenn, dette var første og siste gang!
Vis hele sitatet...
Hva med å fortelle hvordan det gikk slik at den neste som tenker å prøve ut dette er advart?
Sist endret av Mofse; 6. desember 2012 kl. 14:17.
Det kan jeg det vettu

Først så skjøt jeg en pille. Men så oppnådde jeg ikke noen spesiell god effekt så jeg kokte da umiddelbart opp en til pille på en skje, og jeg ble egentlig bare helt loooka i huet jeg husker jeg ble ganske forvirret ikke noen spesiell god rus effekt, det ble faktisk ikke noen rus så og si. Og da jeg skulle rydde opp utsyret mitt sprøytene og kaste dem og pakke inn nåla slik at ingen kan stikke seg på dem.

Så fant jeg ingen av sprøytene jeg gikk rundt og lette etter dem i ca 5 min og da ga jeg opp.

Dagen etterpå kom min mor og slapp min lille bror inn på 5 år for han ville spille litt data spill, og han er en skikkelig djelvel unge så under spillingen måtte han på do og tisse og da lå det 2 blodige sprøyter som stakk ut mot toalettet der han stod, dessværre fikk ham øye på sprøytene.

Men jeg vet hvor uberegnelig han kan være med og tømme ut all tannkremen min og å tømme all sjampoen min i dass så jeg var snar og dra inn på dass og sjekke da han var ferdig.

Da jeg så at sprøytene lå som dem lå fikk jeg full panikk og sprang til sofaen og sjekket nesten hele kroppen hans og sjekket nøye mellom fingrene hans.

Men han hadde heldigvis ikke rørt dem men han sa han så at dem var der. Så jeg vil egentlig ikke ambefale noen andre og gjøre det dær! Jeg skal ihvertfall holde meg til spising av pillere fra nå av. Det som er så merkelig er at rusen blir faktisk bedre når man spiser dem ihvertfall i mitt tillfelle


Beklager så sent svar har vært borte 1 dag =)

Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
rivo2MG, hvor lenge kommer du til å holde deg i live, egentlig? Det finnes utallige tråder her på forumet som beskriver i detalj hvorfor man ikke skal skyte piller rett i blodomløpet. Eller gjennom slimhinnene, for den del. Du får det til og med i klartekst lenger opp i tråden. Også sette seg i slik fare bare for en Stilnoct? Jeg mistenker dessverre at du har nådd bunnen, mann. Og jeg håper inderlig at du eller andre kjente tar tak i dette. Det kan nærmest virke som om du ønsker å dø, eller i det minste slippe unna virkeligheten.
Vis hele sitatet...
Hvor lenge jeg blir og leve er jeg usikker på og håper det ikke blir så alt for mange år til for jeg har det ikke noe særlig bra.

Og ja jeg kan bekrefte at jeg nesten hele tiden vil ruse meg unna virkeligheten aå ofte som over hode mulig, og det oppstår ofte mange perioder der jeg bare vil dø. Så ja jeg vet rett og slett ikke.
Sist endret av rivo2MG; 7. desember 2012 kl. 18:22.
Jeg vet veldig godt hvordan det er å ønske å bare dø. At flyet skal styrte, at bilen skal kollidere, å bare kaste seg i fritt fall fra en skyskraper. Men tenk litt nå, Rivo. Jeg vet ikke så mye om livet ditt annet enn det du selv har skrevet. Det har kommet opp en del saker som stammer tilbake fra barndommen. Derfor kan jeg ikke si så mye om de eldre medlemmene av familien din. Men hva med lillebroren din? Hvordan er forholdet ditt til ham? Det virker nå som om du bryr deg en del om gutten. Tror du ikke at han bryr seg om deg? Å miste nær familie i så ung alder påvirker sinnet. Vet veldig godt at jeg kanskje treffer et ømt punkt eller to, men jeg tviler sterkt på at guttungen ønsker å miste broren sin til selvmord eller rusmisbruk med hensikt å dø hen. Det finnes også andre ting å leve for. Det gjelder bare å finne dem. Du fortjener å være lykkelig du også. Faen ta de som har gjort deg vondt! Ikke la dem ødelegge mer for deg. De har allerede gjort nok, har de ikke?